Gå til innhold

Diskusjonen om innlegget på fødselsangstdebatten er nå avsluttet på "ris og ros"


Moderator Hannah

Anbefalte innlegg

Redaksjonen har flere ganger begrunnet hvorfor innlegget som en del av dere ønsker fjernet, ikke vil bli slettet. Det er ok at det er uenighet mht hvorvidt vår vurdering var god eller iikke, men her på ris og ros er nå denne debatten avsluttet.

 

De av dere som ønsker å fortsette å diskutere dette, må gjøre det på andre debatter enn her på "ris og ros".

 

Ha en fortsatt fin kveld :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kan du gi oss forklaringen en gang til?? Finner den ikke noe sted!!!

 

Og nei. debatten er ikke avsluttet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skrev akkurat et innlegg hvor jeg spurte om akkurat det samme, Guldamedgull, men det ble slettet! Dette blir jo bare mer og mer latterlig! Kanskje det er moderator som legger inn disse innleggene så det blir mer aktivitet på sidene?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det tror jeg jaggu! Den forklaringen vi fikk var helt ubrukelig. har ikke fått forklaring på de andre spørsmålene vi har stilt! Det er fordi de ikke kan forklare!! men nå er de for stolte til å innrømme at de har tatt feil!

Tåper!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ikke moderator,men har lagt inn en del innlegg der.

Fordi jeg har født flere barn,og synes det er helt utrolig hvor den ene suggererer den andres angst,når det faktisk går an å gjøre noe med den.

 

Absolutt ALLE fødende er på et eller annet tidspunkt redd for fødselen!

 

Det virker faktisk som om noen få av dere ikke vil ha hjelp!

Det er hjelp å få for all slags angst,også fødselsangst. Hør på dem som har gått igjennom sånt før dere, men funnet en vei ut.

 

(unnskyld innspillet,moderator,men her kunne jeg ikke dy meg)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det hadde vært kjempefint om du kunne legge dette inn på fødselsangsdebatten! Vi trenger litt flere fornuftige innlegg som dette!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjære anonym med innspill til moderator.. Kan du være så snill å lese de andre tråden inne på angst. Vær så snill! Ikke bare de negative. Jeg skal fortelle deg at vi jobber hard hver dag for å lære oss å bli kvitt angsten. Hvordan vi gjør det og hvordan vi roser hverandre ser jeg ikke noe galt i.

 

http://www.barnimagen.com/forum/thread/9113219

 

http://www.barnimagen.com/forum/thread/9056466

 

http://www.barnimagen.com/forum/thread/8866280

 

Her er noen linker til positive innlegg. blandt mange. Les litt på disse. Det er ikke så svart hvitt som dere tror. Vi har ikke alle lik angst. Når noen tråkker på meg for hvordan jeg opplever min angst og hvordan jeg vil jobbe for å bli kvitt angsten blir jeg utrolig provosert og lei meg! Det trodde jeg faktisk et hvert oppegående menneske ville forstå...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...