Gå til innhold

Hvorfor må dere ha anonym knapp på trimester??


Alenemor til 2prinsesser

Anbefalte innlegg

Skjønner liksom ikke hvorfor dere må ha anonymknapp på trimester siden?? Hva er vitsen??

 

Strengt tatt skjønner jeg ikke vitsen med anonymknapp på noen av sidene, bortsett fra abort siden egentlig. Det blir jo bare kvalme og uhygge av anonymknappen uansett......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Syns anonymknappen er flott jeg. Den skulle vært på skravlesiden også etter min mening.

De som har lyst å være "slemme" anonyme som noen kaller det her inne kan jo bare sitte å bytte nick hvis de har lyst å slenge dritt...

 

Men det er temmelig mange som er innom dette forumet og ikke alle har lyst at "naboen" skal vite alt om deg hvis man er en av dem som bruker dette forumet mye..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig med HI!

men ser poenget med anonymknapp på 1. trimester. Mange har masse spørsmål ang graviditeten, men vil kanskje ikke annonsere det for alle!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det skal vel litt til at noen skjønner hvem du er utifra nicket??? Hvis folk skjønner hvem du er så er det vel at vedkommende har skrevet litt for mye om seg selv. Derfor skjønner jeg ikke hvorfor det er nødvendig med en anonym knapp

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei ta den anonym knappen bort !!

Hvis du ikke vil at naboen skal finne det ut, så kan man jobare kalle seg noe som ingen kan fatte er deg..

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...