Gå til innhold

Denne MÅ bort snarest


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Dytter denne, grov uthenging av privat navn, til ei som til og med ikke er på Dib å kan forsvare seg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har innlegget stått i over 1 time på nett...tenker meg at jeg tar en telefon til vedkommende i morgen og forteller at dere ikke har fulgt lover og regler innenfor personvern.

 

Så kan dere forvente dere en klekkelig bot fra vedkommende.

 

Dette er trist.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er litt overraskende å se at personer som er opptatt av at en slik tråd må slettes raskt også er de som ikke poster bare ett - men flere innlegg om denne tråden (jfr. egen tråd på skravle) , og på den måten sørger for at flest mulig ser den.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vel om det er meg du sikter til så synes jeg dere har en plikt til å være tilgjengelig når dib er på sitt mest aktive. Ja jeg har postet et innlegg på skravle om dette og jeg mener det er skikkelig slapt av dere og la det ta hele 5 timer før dere reagerer...ikke din feil Hannah personlig...men opplegget til dib er for dårlig.

 

Må få lov å si sin mening.

 

Synes forresten det er lite saklig av deg som moderator å si dette. DVS jeg postet innlegg som anonym men alle som kan telle ser jo at 1 og 1 er 2..... etter dine svar her over.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flere brukere har postet innlegg om dette her, og flere brukere var involvert i tråden på skravle.

 

Dere må gjerne si deres mening, men dersom hensikten var å beskytte hun som evt. var hengt ut i tråden, så var metoden lite velvalgt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel ingen vita i å ta denne diskusjonen ....vi sløser bare bort tid og energi. Dere har i alle fall et problem om jenta bestemmer seg for å gjøre noe med saken tror jeg.

 

Neste gang skal jeg ikke lage en egen tråd om dette men sende dere en mail. Tenkte ikke så langt jeg, sorry.

 

Er bare det at jeg alrdri får svar på mailene jeg sender.

 

Godt at du har kommet deg på jobb i alle fall. Ha en fortsatt fin "slette" kveld....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg svarer på de fleste mailene, men dessverre ikke alle. Dersom svært mange tipser om det samme, så hender det at det blir nedprioritert å svare hver enkelt, selv om jeg setter stor pris på folks engasjement.

 

Fortsatt fin kveld til deg også :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...