Gå til innhold

St.Olavs, eller Orkdal sykehus i mai/juni?


Mamma&LilleKrølle

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Artig at det var noen som hadde samme termin dato som meg. Vi får no se når han kommer er ut til slutt lell. Har to jenter fra før. Den første kom 14 dager over termin og den andre 3 dager over. Satser på å få litt før denne gangen. Er ganske stor allerede, begynner å bli tungt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Føden er delt inn i to deler. Føde-øst og føde-vest. Jormor har skrevet føde-vest og tlf dit på helsekortet mitt. Hvor du skal kommer an på hvor du bor i byen. jeg bor på heimdalsia av byen. Har ikke vært på omvisning og jeg er ganske spent på hvordan de har fått det på sykehuset nå, og hvordan det blir å overnatte på sykehushotellet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har og to fra før. Første kom to dager etter termin, andre kom 5 dager etter. Er veldig spent på om jeg går over denne gangen. Går jeg 5 dager over får jeg på bursdagen til førstemann. (noe jeg håper vi kan unngå) Vet du hva du får denne gangen MAHG? Jeg venter gutt nr 3.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

heia,,jeg skal også føde på st.olav i mai/juni,,,,satser på at det blir mai barn,,,hehe har termin 3juni.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har liksom 2 terminer, 18.mai og 2.juni (mens, og UL-termin) I første omgang går både vi og JM ut etter mai-terminen, så får vi bare vente og se da hva som skjer;)

 

Men, jeg vet ikke enda hvor jeg havner. Kommer helt an når på døgnet det hele starter. Bor på fosen, så er avhengig av ferger. Har hele tiden tenkt at jeg vil til orkdal, fordi det er jo et litt roligere sykehus enn st.Olavs. Men i byen så er det jo plass til pappan uansett da. Og det er jo en fordel, at han slipper å dra hjem. Hvertfall for oss som har et stykke å dra... Vanskelig å bestemme seg:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har hørt så mye rart om st.olavs at jeg egentli vurderer orkdal heller. at de har mye bedre tid til mor og barn åsså der. hadde ei som sa at hu følte som om hu var på en føde fabrikk på st.olav, der det var inn å trykk ungen ut åsså hjem igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...