Gå til innhold

Finnes det ingen BliGravid side for oss som ikke strever nevneverdig?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Vi lurer jo på ting vi også. Men BliGravid er jo fullt av folk som har prøvd i åresvis og førler det dermed litt teit å komme med mine naive og teite spørsmål. Vi sliter jo ikke, men lurer på ting allikevel..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Neida den siden er for alle. Har kommet med teite spørsmål fra dag en jeg de svarer så koselig atte :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må man ha en side for ALT? Hvor mange sider er det her egentlig? Kan du telle? Hvorfor har man feks "Barn som pendler" og "Mine, dine & våre barn" egentlig? Er det to vidt forskjellige ting?

 

Det må gå an å dele et forum selv om det finnes en nyanse i forskjell mellom situasjonene. Eller burde vi opprette en skraveside for de som er mellom 22 og 23 år, en for de mellom 24-25 år osv?

 

Forumslisten har for lengst passert hva man kan regne for å være for dumt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

så enig, så enig....

Hvis en skriver i overskrift litt detaljer om hva spørsmålet/innlegget dreier seg om kan en hoppe over de som ikke passer for deg. Hvis ikke jeg kjeder meg veldig ser jeg sjelden på innlegg ala " kan noen hjelpe meg?.... eller jeg lurer på noe......."

UTROLIG mange forum som kunne bli slått sammen. Tror faktisk det hadde blitt lettere å få svar, flere som leser/eller i allefall kan lese. Er mange forum jeg aldri ser på, men som jeg sikkert kunne hatt nytte av, eller kunne gitt andre tips og råd. Og hvis jeg da ser på noen nye innimellom er det ofte et par innlegg de siste ukene....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...