Gå til innhold

PURRING!!!


phantomet

Anbefalte innlegg

Jeg regner med at Moderator har registrert at mange her inne etterlyser svar og handling når det gjelder etablering av nytt forum..

 

Det fremstår noe merkelig at man kan få kjapp og effektiv handling når det gjelder sletting og angiveri, samtidig som man ikke får så mye som et svar på seriøse henvendelser som vil bedre tilbudet til brukerne på DiB.

 

Jeg vet at dere har mottatt mange henvendelser på mail verdrørende denne saken. Men såvidt meg bekjent har ingen fått svar tilbake.

 

Om ikke annet burde Moderator tatt seg tid til å si at det vil drøye ut før denne saken vil bli behandlet behandlet, men at det er noe på gang. Slik vi nå venter vitner behandlingen mer om arroganse enn om seriøs og respektfull holdning til brukerne

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Signerer denne jeg og!

 

Syns ihvertfall det er mulig å få et svar om at dere i det minste har registrert forespørselen og vil komme tilbake med svar senere. Syns dere kan vise oss såpass respekt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det står i "overskriften" på ris og ros at man må forvente at det tar noe tid før det svares.

 

Det er ikke avgjort hvilke nye forum som skal opprettes akkurat nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Phantomet har helt rett, og moderators svar på denne henvendelsen underbygger bare alt Phantomet skriver i innlegget sitt.

 

Er det mulig å få et seriøst svar på et spørsmål som stilles på et ordentlig måte???

 

Føler det helt utrolig at voksne damer behandles sånn....

 

 

 

Hilsen ei av "de gamle" på modne-siden...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...