Gå til innhold

Moderator Hannah


Samsyn, Camilla og Therese

Anbefalte innlegg

Hei

 

Nå som du har slettet kanskje det eneste forumet her inne hvor folk kun hadde det hyggelig : Gratulasjoner til kronprinsparet

Kan du opprette et forum for oss jenter som er Førstegangs 30+ på DiB?

Og er det mulig å få med innleggene som vi hadde laget på Gratulasjonsdebatten? Synes det var utrolig kjipt å bare bli slettet uten forvarsel. Var kun hyggelige meldinger der inne og INGEN andre brukte siden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei,

 

Ja jeg dytter også for vi ønsker oss så veldig en egen side.

 

Dytt, dytt....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg dytter også.....

 

For etter å ha hengt inne på, den andre siden hvor man kun har det hyggelig, så kjenner jeg at jeg lengter etter dem som er like gamle som meg, og som alikevel vil ha det hyggelig, i stedet for hakk og skjenn!

 

Jeg kjenner at det forundrer meg at dette forumet er slettet, jeg har aldri vært der inne så je aner ike hva det egentlig er snakk om, men hvis hovedsaken er at ingen sendte gratulasjoner til kronprinsparet, men heller koste seg med hverdagslig snakk om ting og tang så skjønner jeg ingenting!

 

Med andre ord er det behov for et forum hvor det er greit å være hyggelig for dem som er rundt 30....

 

og når man kan lage et forum som heter gratulasjoner til kronprinsparet, så kan det ikke by på store probemer å lage et som heter 30 +.

 

Håper det ordner seg i en vind og en fart og en fei.

 

:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Slenger meg på jeg selv om jeg ikke brukte denne siden. Er nesten 30 og venter nr 1. det hadde vært fint å snakke med noen like:))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei jenter! Håper dere får igjen forumet deres c",) - men jeg tror dere må sende mail direkte til moderator; tror ikke de leser alle disse innleggene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe - jo, så sannelig - når jeg leser litt nøyere, så står det jo faktisk at de leser alle innlegg....

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da får hun begynne å lese dem, syns jeg! Underlig at dere ikke får svar engang, mens hun samtidig er så rask på labben når det gjelder å slette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dytter i vei!

 

Og stiller meg undrende til moderators ekstremt raske respons på sletting av et helt forum bare for at det var litt uten for tema det som sto der, kontra alle de "rop om hjelp" på mobbing, trakkasering etc som ellers finner sted.

 

Prioriteringen er mildt sagt underlig?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det var dårlig respons her. Om det ikke er aktuelt å lage en ny debatt så kunne vi kanskje fått beskjed så vi kan finne et annet sted å leke?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dytter litt for dere :-)

Syns jo det er rart at dere ikke får ett svar, moderator har vært aktiv her, å svart på andre tråder siden dette innlegget ble lagt ut.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...