Gå til innhold

Tissehistorier.... for de som liker det.. ;)


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg er en ganske ung jente med mange rare fantasier. En fantasi jeg har hatt lenge er å prøve ut wet. Det har jeg nå fått gjort, takket være min fantastiske kjæreste. Jeg vet det er mange som synes det er skikkelig ekkelt, men jeg vet også at det er de som ikke syns det. Jeg har nå tenkt å fortelle litt om mine fantasier og opplevelser, så for dere som IKKE liker dette, IKKE les lenger... ;)

Jeg og min kjæreste prøvde dette for ikke så lenge siden. Det var en kveld vi lå og kosa i sofaen, og han lå og fingret meg. Jeg måtte veldig tisse og handa hans lå og presset på blæra mi. Det var deilig... Jeg hadde på meg en liten g-string og han holdt foreløpig på på utsiden av den. Etterhvert ble presset fra handa hans så stort at jeg sa forsiktig, litt lekent at han måtte ikke presse der, for jeg måtte så tisse. Han bare overhørte meg fullstendig, og jeg synes faktisk han la enda litt større press på handa.... Jeg håpet det, for jeg ville så gjerne slippe ut et par dråper sånn at jeg ble enda våtere... Jeg lå og fantaserte om dette mens han fortsatt å fingre meg, og måtte da enda mer tisse og ble av dette SINNSYKT kåt! Samtidig var jeg redd for at det skulle skje for jeg var vel redd for at han skulle synes det var ekkelt... Men jeg merket handa hans som bare ble tyngre og tyngre, og ble nesten sikker på at han gjorde det med vilje. Så jeg tok mot til meg og sa enda en gang, denne gangen med en mye hesere stemme og veldig tung pust, at når han presset der var jeg redd for å tisse på meg. Da så han meg rett inn i øynene å ba meg å gjøre det, for han ville se på. Jeg ble veldig overraska og nesten litt nervøs, men svarte fortsatt me hes stemme og tung pust at det var klart han skulle få se det. Jeg prøvde å presse ut et par dråper til og begynne me, men jeg klarte det ikke med en gang... Jeg ba han roe litt ned på fingringa og heller presse meg med små lette trykk på magen. Og plutselig begynte det å renne litt kjente jeg. Det var så nydelig, men jeg var fortsatt nervøs for at han ikke skulle like det, så jeg holdt igjen så godt jeg kunne. Jeg hørte på pusten hans og så på han at han virkelig likte det han så, jeg tok to av fingrene hans å la på utsia trusa mi, og presset ut litt til sånn at han skulle få kjenne den deilige følelsen av at det ble vått og varmt, han begyndte å fingre meg igjen, og fortsatte å presse meg på magen. Det var så utrulig deilig, og kvelden endte med hard og deilig sex! Det ble ikke så veldig vått den kvelden, for jeg holdt litt tilbake, men vi prøvde noen kvelder etterpå, og da kom det endel mer. Han lå å slikket meg og stimulerte G og presset meg på magen samtidig. Også denne gangen sa jeg at jeg var redd for at jeg skulle tisse for jeg måtte egentlig det. Men denne gangen sluttet han å presse og begyndte heller å konsentrere seg mye mer om G. Akkurat i det jeg kjente det kom til å gå for meg presset han meg noen ganger på magen fort etterhverandre og det endte med at jeg sprutet og hylte. Det likte han det! Men jeg begynte å lure litt på om han liker bedre det enn at jeg faktisk tisser, så jeg begynte å ha mye wetsex med meg selv... Har sitti endel timer foran skjermen å leita etter wet-historier, videoklipp og bilder. Men her fant jeg en gang en vanvittig bra tråd som gjorde meg veldig veldig kåt. Så derfor sitter jeg her nå i en hotpantstruse fra BikBok og masse håndkler under meg. Det tenner meg veldig å skrive dette til dere og håper jo at det er noen som har historier de vil dele. Jeg har sitti å småfingra meg litt innimellom mens jeg har skrevet dette og det har blitt en liten våt flekk på utsia trusa...

Jeg har finni ut at min kjære er veldig glad i wet allikevel, og har mange fler historier å dele med dere, og jeg hadde håpet at det var noen andre der ute (gutt eller jente er ikke såå viktig) som også ville bli veldig våt sammen med meg ved å dele litt historier å sånn...

Jeg skulle akkurat presse frem noen dråper sånn at jeg ble enda våtere, men istedet kom det litt mer enn planlagt... Det var nyyydelig å kjenne den våte strålen som pressa mot fingrene mine mellom trusa!!

Så vær så snill å svar dere som sitter der nå og er like kåte som meg, så skl vi få det vått og deilig sammen!! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

ihei =) personlig tenner jeg ikke på wet, men syns det er veldig fint at du er så åpen om dette og tør å fortelle! tror mange ser på dette som et tabuområde, men vi trenger å få høre om andres fantasier for at vi skal akseptere at folk tenner på forskjellige ting!

Lykke til videre, og kjempefflott at kjæresten din også liker dette =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

var en fin historie! høres ut som et vakkert og sunt forhold :) og det er ingenting som er så deilig som å finne ut av ting man tenner skikkelig på!

 

jeg for min del tenner på BDSM... det gjør ikke mannen min.... :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

ikke dumt i det hele tatt :)

 

Bondage og disiplin (BD); Dominans og underkastelse (Submission) (DS)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei HI!

I går ble jeg kjempekåt av å lese det du har skrevet over her..Har prøvd wet en gang eller to for leeenge siden, men tenner ikke sånn veldig på det.. Men ble kåt av å lese om hvor kåt du var på kjæresten din når han fingret deg og av hvor lyst du hadde til å tisse mens han gjorde det..:)

Likte også å lese om at du koste med deg selv og at du nøt det sånn å la det sildre mellom beina dine..mmm deilig:) Blir kåt av andre kåte jenter!!

Jeg fingret meg selv mens jeg leste om deg og det var kjempedeilig!!

Måtte inn igjen nå og titte..hører gjerne mer fra deg:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mmmm... Så deilig å høre at du ble så kåt at du fingret deg selv til min historie!! :) Jeg tenner nok endel mer på wet jeg, enn deg, men er ganske ny i faget selv. Tenner veldig på tanken at han skal ta mer initiativ til dette her, og på en måte "mase" meg til å gjøre det. Har også veldig lyst til å ligge å fingre meg selv mens han ser på, at han står på knærna over meg og leker litt med seg selv, mens jeg ligger deg og stønner å vrir meg og blir våtere og våtere. Så vil jeg at han skal si "åh, jenta mi vis meg hvor våt du kan bli!!" Og jeg skal late som jeg er skikkelig sjokkert og beskjeden over forslaget hans, og han skal ta full kontroll å presse meg på magen, samtidig som han passer på at jeg ikke kommer meg noen vei... så skal han begynne å fingre meg samtidig som han får meg til å presse ut noen dråper (gjerne noen for mye, er så deilig og pirrende når det kommer litt mer enn planlagt...;) Når han ser at det begynner å renne litt, vil jeg at han skal bli helt vill og begynne å slikke meg, og jeg bare lar det komme litt til, mens jeg kjenner den myke tunga hans på klitten. Når han merker at det er rett før jeg kommer, setter han seg opp igjen og trekker forhuden tilbake så jeg ser det veldig tydelig, før han spruter en deilig, hard stråle rett på klitten min i det jeg skriker av orgasme! Ååååh! Dette er en av de tingene jeg vet jeg kommer til å oppleve med han, og jeg gleder meg så sykt til det skjer!!

Kan ikke du som skrev innlegget jeg har svart på nå, fortelle meg om dine opplevelser da, eller fantasier...? :)

 

Klem HI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, du!

Hmmmm...jeg må inrømme at jeg har blitt dårlig på å fantasere den siste tiden...mest fordi jeg har så mye sex med kjæresten min at det tilhører skjeldenhetene at jeg koser med meg selv... alene vel å merke:)

Jeg har fantasert veldig mye om jenter, jeg...det tenner meg skikkelig å se en annen jente ta på seg selv!

 

Ofte har jeg fantasert om at jeg og en venninne deler seng en natt fordi det rett og slett ikke var noen annen løsning..mens vi ligger og småprater om sex og sånn som venninner ofte gjør merker jeg at vi blir mer og mer intime i måten vi snakker på, om hva vi syns er deilig og sånn..

Jeg merker at hun blir mer og mer tungpustet og jeg sniker hånden min ned i trusa og stryker meg selv forsiktig rundt fitteåpningen som er deilig og våt. Vi snakker fortsatt sammen og later som ingenting..jeg merker at hun også har begynt å kose med seg selv nå.

 

Til slutt er det for opplagt, vi nærmer oss hverandre sakte og møtes i et tungt kyss mens vi koser med oss selv. Jeg lar hånden min føle seg fram mot kroppen hennes, og lar hånden gli sakte opp mot puppene hennes og stryker de stive vortene hennes.

Hun begynner å stønne deilig i munnen min mens hun stryker puppene mine også...

Det er så deilig å ligge sånn..til slutt må jeg bare kjenne på henne..er så nysgjerrig på hvordan det føes¨å kose med fitta til en jente!

 

Når hun skjønner hvor hånden min har tenkt seg stønner hun høyt og vrir seg villig mot meg mens hun skjelver. Jeg møter kanten på den lille trusa hennes og borer hånden min sakte og ertende ned mot fitta hennes..Jeg stønner når jeg kjenner hvor varm, oppsvulmet og våt hun er og stikker en finger sakte inn i henne..Hun skjelver og jeg flytter hånden videre bort på klitten hennes og masserer den med faste myke bevegelser. Jeg merker på henne at det er like før hun kommer, så jeg stopper opp.

Jeg kysser magen hennes sakte og flitter leppene mine sakte ned mot trusa hennes..hun er så kåt at hun ikke lenger stønner, menynker seg.. Jeg drar foriktig trusa av henne og legger munnen min ned mot fitta hennes, stikker tunga mi ut og slikker klitten hennes i sirkler. Hun ynker seg mer og mer og jeg blir helt satt ut av henne. I det jeg stikker to fingre inn i henne samtidig som jeg fortsatt slikker rundt klitten kommer hun! Hun presser seg hardt mot munnen min mens hele kroppen hennes rister. Når hun har kommet til seg selv igjen ser hun på meg med et lite smil og legger meg til rette..nå er det min tur...:)

 

Sukk! Dette er en av mine gode fantasier og nå er jeg kåt igjen...

Håper vi kan dele flere historier, HI! Denne var til deg fra meg:)

Klemmer fra den kåte jenta som likte historien din så godt:)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei.

Jeg har aldri vært noe spesielt opptatt av "alternative" grep i sexlivet. Men både dette og forrige svangerskap er jeg sååå utrooolig mye mer kåt enn ellers. (Er sånn passelig sex-fiksert ellers.) Nå prøver jeg ut mye mer på egenhånd, og har så lyst å dele det med mannen min, men tør liksom ikke å ta det helt opp. For tiden tenker og fantaserer jeg mye om wet-sex. Synes historien til Hi var kjempefin, og skulle nok ønske litt at det var meg... : )

 

Jeg fantaserer om at jeg er glattbarbert og myk. Mannen min har jobbet sent, og jeg har lagt meg og sovnet. Jeg våkner av den varme kroppen hans inntil min, men gir ham bare døsig et kyss. Han fortsetter med de fantastisk myke leppene sine nedover kroppen min. Og sleiker meg varmt og mykt rundt og over brystene. Så snur han kroppen min så jeg ligger på siden og stryker meg over hoftene og rompen. Jeg drømmer om at han skal snu meg helt over og kysse meg akkurat der rompesprekken begynner og la tungen skli ytterst mellom rumpeballene - opp og ned langs sprekken. Jeg kjenner at jeg er våt, kåt og klar. Han løfter enden min og finner brystene mine med hendene. Mens han gnir og stryker på de slikker han meg nedentil. Det er så varmt og godt, tungen hans er så myk og god, og så kommer dråpene. Vi sier ingenting, men han slikker mer intenst og stønner. Jeg stønner også og slipper enda mer ut, det er så varmt og vått. Etter litt snur løfter han meg ennå mer og den harde kuken hans sklir inn i meg. Jeg sprer bena så godt jeg kan og han gynger over meg til han spruter. Da trekker han seg ut og lar det strømme utover ryggen min.

 

Åh, som jeg ønsker at jeg kan tisse utover han mens vi har sex!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mmmm.... Skjønner godt at du har lyst til det for det er ubeskrivelig deilig! Og jeg trur nok kanskje han hadde likt det for veldig mange menn liker det der faktisk ;) Neste gang han kommenterer hvor våt du er eller no, kan du jo svare "Hehe, jeg kan bli myyyyye våtere", mens du ser på han med de kåteste øynene og den tyngste pusten. Hvis han reagerer negativt kan du jo bare bortforklare med at du leste på nettet at det var så mange som tente på squirting, så du tenkte at dere kunne prøve på det, så trenger han aldri å få vite at du hadde lyst til å utover han, men vi kan fortsette å dele fantasiene våre her ;)

Jeg har nesten litt lyst til at han skal komme å ta meg fersken her jeg, foran pcen... Jeg sitter nå med et teppe rundt skuldrene, bh og en tynn g-string som allerede har blitt litt fuktig. Jeg har ikke vært slem pike og tisset enda, men jeg blir så kåt når jeg leser at du har lyst til å tisse utover mannen din! Du kunne godt fått lov til å tisse utover meg! Jeg hadde virkelig nyti og sett de deilige barberte leppene dine som ulserte og jeg så at magen din strammet seg fordi du ville så gjerne presse ut noen dråper så jeg skulle få se. Jeg skulle fingret deg og slikket deg og sugd klitten din i det du lot det renne, sånn at du ikke hadde fått stoppet det uansett hvor mye du ville! Men jeg trur ikke du hadde ønsket det,.for det finnes ikke noe deiligere enn når det blir klissvått og så varmt ;) Etter en stund skulle jeg stoppet opp sånn at jeg visste du hadde litt igjen, og begynt å fingre meg selv foran deg. Du skulle fått se at jeg spredte leppene med fingrene og at det piplet ut noen få dråper. Dersom du hadde tent på dette skulle du fått lov å styrt megde og tempo.....

Nå var jeg akkurat litt slem pike..... Jeg slapp ut en, bare èn dråpe, men jeg merker at jg MÅ få ut mer! Sitter å skjelver nå, mens jeg planlegger å hente meg et noe til underlag og legge i senga, sånn at det er klart for et lite "uhell". Så skal jeg ta på meg en rød joggebukse utenfor en hvit hotpants-truse, legge meg ned å begynne å fingre meg selv... Jeg skal ligge å presse meg på magen, mens jeg kjenner klitt-stimulatoren presser på G, noe som gjør at jeg må enda mer tisse... Så skal jeg slippe ut et par dråper til og gni det utover sånn at jeg blir klissvåt! Så skal jeg presse og gni frem til jeg kjenner at jeg er så nære så NÆRE!! Da skal jeg slippe alt ut og bare la det sprute1 Jeg gleder meg til å kjenne trykket mot fingrene og den deilige varmen strålen og til å se den store våte flekken mellom beina på joggebuksa etterpå. Og da skal jeg tenke på at det var DU som fikk meg så kåt!

 

 

Våte kyss til deg fra HI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns du er skikkelig slem pike som tisser på deg. Hadde du tisset når jeg var der, hadde jeg riset rumpen din...

hilsen kjempevåt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er så søt HI! Jeg må smile litt av din naive fortellerstil, det er alltid like underholdende å gå inn på denne tråden! Fantastisk at du har funnet noe som er så bra for deg, men er det slik at "vanlig" sex ikke duger lenger?

 

Jeg tenner ikke på urin. Forstår ikke når du skriver om den store våte flekken som noe opphissende. Store våte flekker minner meg om små barn som tisser seg ut, og det er ikke mye moro akkurat! Er det din oppfatning at menn liker dette? Kjempefint for deg at din mann er med på det!

 

En annen ting jeg ikke skjønte... når du sier"jeg kan bli mye våtere", for så tisse litt. Når vi jenter er opphisset kommer det væske fra skjeden. Dette viser at vi er kåte, ikke sant. Urin er jo ikke noe tegn på opphisselse? Dette skjønte jeg ikke, sorry. Fint om du kan forklare.

 

Og forresten, hva med lukten?

 

Håper ikke du har noe i mot alle spørsmålene mine, er bare litt nysgjerrig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner det heller ikke. Er man slem pike hvis man tisser på seg? Kanksje noe som henger igjen fra barndommen.

 

Men jeg syns ikke det er kvalmt eller no. Hver sin smak!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke slltid man kan forklare hvorfor man tenner på forskjellige ting...

Når jeg har hatt wet-sex har jeg ALLTID sørget for at jeg har drukket en del først..ofte i forbindelse med at han jeg var sammen med da tok oss noen øl og ble småkåte av hverandre:) Da lukter det svært lite av urinen. Det er jo også en fordel å vaske etter seg.....

Snakka m en venninne som også hadde prøvd og hun sa at det var ekkelt pga av den sterke urin lukten og at det var helt gult osv..Litt ekkelt det, ja..så det er lurt å drikke:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan dere ikke komme med noen flere historier??

 

Prøver å få samboern min til å skjønne at jeg vil at han skal tisse på meg, men jeg syns fortsatt det er litt flaut!

Så fram til jeg greier å si det selv, må jeg oppleve det gjennom historiene deres.. Hehe..

Hjelp en BIMMER i nød da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan dere ikke komme med noen flere historier??

 

Prøver å få samboern min til å skjønne at jeg vil at han skal tisse på meg, men jeg syns fortsatt det er litt flaut!

Så fram til jeg greier å si det selv, må jeg oppleve det gjennom historiene deres.. Hehe..

Hjelp en BIMMER i nød da?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 6 måneder senere...

Deilig historie:-)). Gjorde meg kåt så det holder.

Har prøvd det med flere damer opp igjennom årene. Men det er den første gangen jeg husker best.

Var ikke så gammel, midten av tjueårene. Hadde vært ute på byen og truffet en noe eldre dame som ble med meg hjem.

Etter en helt ordinær omgang i senga ble vi sittende i stua og prate om forskjellige ting vi hadde opplevd innen sex. Til slutt spurte jeg om hun hadde noen opplevelser litt utenom det vanlige. Og det hadde hun. Hadde vært sammen med en amerikaner i sin yngre år. Han hadde uten forvarsel, mens han tok henne bakfra, trukket seg ut og tisset rett i fitta og rumpa hennes. Hun var ikke forbredt på det, men likte følelsen med en gang. Og før hun hadde helt skjønt hva som skjedde kom hun i en kraftig orgasme. Så kikket hun, smilende, opp på meg og spurte om jeg hadde lyst til å prøve.... Hva?, tenkte jeg, tisse på noen? Tanken hadde ikke streifet meg en gang. Men hva gjør man ikke for kjekke damer:-)). Så svaret mitt var at, ja, jeg kan prøve, men er ikke sikker på om jeg får det til. Hun la seg ned på gulvet, spredte beina og begynte å kose med seg selv. Så ba hun meg om å stille meg mellom beina hennes å tisse på kjønnet hennes når hun nærmet seg orgasme. Jeg gikk ned på kne, krøp inn mellom beina hennes, tok kjønnet mitt i handa og ventet....Var i grunnen tissatrengt, men ingenting kom...... Slapp av sa hun, så kommer det. Jeg vil ha det over hele fitta mi. Jeg presset på , og plutselig kom det noen dråper. De traff bare gulvet.....Presset mer og da kom det en liten sprut som traff henne midt i kjønnet. Åhhhh, mer stønnet hun. Det gjorde utslaget for meg, høre at hun ville ha det og likte det. Spruten sto ut av kjønnet mitt. Jeg siktet på clitorisen hennes, men traff ikke med alt. Noe sprutet oppover magen og brystene hennes og noe traff henne i rumpa. Før jeg var ferdig kom hun i en kjempeorgasme. Jeg var hektet på wet. Noe deiligere syn enn henne der hun lå, våt, åpen og tilfredts glemmer jeg aldri. La meg over henne, klemte meg inntil henne og kysset henne hardt på munnen, videre nedover halsen, brystene, magen og helt ned til kjønnet hennes. Det smakte himmelsk. Mitt tiss og hennes safter.

Aldri kjent lignende. Ble liggende der og slikke, suge og smake. Lenge. til slutt sier hun at jeg må stoppe, hun må på do. Jeg stopper et lite øyeblikk, men har i grunnen ikke lyst til å slippe henne opp. Så jeg legger ei hand på magen hennes, klemmer lett og fortsetter slikkingen. Nei, nesten roper hun, jeg må....... Tunga mi finner urinåpningen hennes, trenger litt inn. Vil smake på tisset hennes. Plutselig kommer det en liten sprut, rett på tunga mi. Skvetter litt, men flytter meg ikke. Ser bare opp på henne med smilende øyne, gir henne signal på at det er helt i orden. Jeg vil ha det. Da slipper hun løs litt mer, det renner inn i munnen min. Skal jeg svelge eller hva? Svelger. Det smaker ikke vondt, bare deilig. Litt øl og mye vann gjør at det ikke er så sterkt. Slik ligger jeg til hun har tømt hele blæra si i munnen min. Da er jeg så kåt at jeg kommer nesten bare ved å gni meg mot gulvet. Men det er annen historie.

Vi prøvde alt vi kunne komme på innen wet. Inni begge hullene hennes, rumpa mi, over hele kroppen og i munnen.

Er fortsatt den type sex jeg tenner mest på, men er langt mellom damer som syntes det er spennende. Men heldigvis finnes de:-)).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Måtte inn å lese historeien en gang til. Resulterte i orgasme nr to for i dag. Innmari deilig. Tenner ikke på wet, men måten du skriver på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...