Gå til innhold

DETTE MÅ DERE FÅ ØYNENE OPP FOR!!


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

http://www.dinbaby.com/forum/thread/9033693

 

De siste dagene har vaksiner vært et hett tema på krangle.

Jeg er helt sjokkert over at dere ikke utestenger DR. yppert for godt, om dere blar dere nedover vil dere få se hvordan han streber etter å få mødre til å la vær å vaksinere barna sine.

Han opptrer som om han skulle vært lege, og mange kan jo faktisk finne på å tro at denne mannen har peiling!

 

Tenk om flere på dette forumet skulle la seg påvirke av denne mannen, og la vær å gi barna sine nødvendige vaksiner!

Det er langt i fra første gangen han strever med å påvirke jentene på forumet, og dette MÅ TA SLUTT!

Han virker jo helt besatt, jeg er skremt over at dere aksepterer at han fremdeles er her!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dr.Yppert er fredet her inne så det er bare å akseptere at han får fare frem og si akkurat det han føler for.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøv heller å fokuser på at dette er en krangleside vennen. Dette er ikke i utgangspunktet en vaksinedebatt, men har utviklet seg til en vaksinedebatt ut i fra en tråd som omhandlet meg og Mallefisk! Hvis du er for svak til å være på en krangleside hvor du er redd for å bli hjernevasket, så hold deg unna heller. Vaksinasjon er et følelsesmessig tema og hvis du ser 80% av innleggene der inne om vaksiner, så omhandler disse direkte drittslenging mot meg og enkelte som faktisk er i stand til å ta egne avgjørelser om hva de vil tro eller tenke. Neste uke skal vi finne noe annet å lage massehysteri om der inne:-)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå får dere faen meg ta å gi dere!!

Nødvendig vaksine?? Det mener DU ja. Mange mener faktisk det MOTSATTE!

Det får du faen meg ta å respektere! Dessuten er INGEN som sier at man ikke skal vaksinere ungene. Det er snakk om at folk som kun leser vaksine-brosjyrer på helsestasjonen, skal få øynene opp for at alt ikke er så rosen rødt og flott som de brosjyrene skal ha det til.

 

SKJERP DEG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Poenget er at det er ulovlig å utgi seg for å være lege og gi medisinske råd dersom man ikke er en lege.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tror kanskje du skal skjerpe deg litt selv, libido. De eneste som har vansker med å respektere noe er ikkevaksinererne. Dere klarer rett og slett ikke å godta at andre vil vaksinere. Og babler om respekt? Du er jammen meg morsom!

 

Hva med å ta korstoget deres på torget i stedenfor? Bare en ide....

 

Og jeg tviler veldig sterkt på at noen i det hele tatt tar yppert seriøst, så hun må bare styre på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor skal jeg skjerpe meg Askepått? Har jeg vært usaklig i denne debatten kanskje? Jeg har understreket maaaange ganger at jeg respektere de som har satt seg inn i temaet og vaksinerer ungene.

Ungen min har selv fått både 3 og 5 mnd vaksinene. Men det var fordi jeg ikke hadde lest noe om det, fordi jeg stolte blindt på hs. men det er en annen diskusjon.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym ønsker seg egentlig en enveisbillett til Hoxhas Albania eller Nord-Korea. Hun har bare litt vanskelig for å si det rett ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Askepott og anonym. Man trenger nødvendigvis ikke å være på kranglesiden. Og løpe inn til moderator for å sladre om tema som diskuteres forteller også mer om hvor "hellige" disse vaksinene er. Skjerp dere. Hva som står forran hvert enkelt nick betyr ikke at man tittulerer seg som det man er..hehe. Jeg har sett flere doktorer, gynokologer ja til og med Tom Cruise sammen med Jens Stoltenberg!! Mulig dere burde holde dere til et annet forum enn kranglesiden da jeg tviler sterkt på at både Jensemann og Tom Cruise virkelig var der inne:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har da vitterlig opp til flere ganger skrevet at du er lege yppert. Du har til og med snakket om "pasientene" dine både titt og ofte.

 

Og hvorfor drar du meg inn i sladringen? hehe dust!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi har da vel alle en fri vilje, vi er vel ikke dumme brød som sitter og tar imot råd på en krangleside og lever livet vårt etter det! Hallo liksom, yppertn sine friske tråder et et frisk pust på en side hvor folk virker å være mest interessert i å diskutere middagsråd og alt mulig annet som for meg ikke hører hjemme på en krangleside!!

 

Lenge leve Yppert=0)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Unnskyld meg, vaksinedebatt er en ting som alltid vil være til stede, ikke bare her men andre steder.

Poenget mitt iallefall er å "åpne" øynene til mange som ikke vet noe "mer" enn at det er en sprøyte, at man faktisk har mulighet å si nei eller plukke ut div i vaksineprogrammet.

 

Personlig føler jeg alle foreldre burde lese om dette slik de gjør om barnemat, amming, barnesykdommer. Dette er en viktig del, ikke om man takker nei eller ja, MEN å være åpen nok til å bli informert annet enn disse silke informasjonbrosjyrene man får på helsestasjonen.

 

Som alt annet har denne også saken flere sider problemet er som mange andre, at det ikke kommer ut på samme måte som reklame.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Personlig har jeg i denne debatten aldri gått ut å krevd respekt. Det eneste jeg har prøvd å få igjen på denne debatten er at det er andre sider enn kun HS sin silke side. Gjentatte ganger har jeg sagt at jeg respekterer begge sider fult ut, men syntes at valget skal bestå av informasjon som foreldrene selv tar. I starten på denne debatten var det mange uvitende til at vaksine også har en negativ side som aldri kommer ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den besatte må jo være sladrehanken øverst her, som ikke forstår at vi har yttringsfrihet her i landet. Og i et krangleforum bør det vel strengt tatt ikke være forbudt å krangle om vaksiner!?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan ikke se noe galt med at dr. Yppert uttrykker sine oppfatninger vedr. ulike temaer, så lenge vedkommende ikke hetser andre brukere eller på andre måter bryter vårt regelverk.

 

Vi antar at våre brukere selv er i stand til å forholde seg til ulike oppfatninger om viktige temaer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...