Gå til innhold

Flere som tenker på å reise til Thailand når pappa har permisjon?


Gjest

Anbefalte innlegg

Har tenkt litt på å reise 2-3 uker til Thailand når pappa har permisjon.Han har ikke helt bestemt seg for når han vil ha den enda.Jeg har litt lyst å reise i november eller januar.

 

Flere som tenker på dette? Erfaring/tips fra tidligere reiser?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er så viktig at pappa er alene med babyen minst de 5 ukene han har!! Det går nok opp amnge lys for de i den perioden, så det er en investering for framtida. Så, hvis du ikke vil stå igjen med all jobben selv bør dere heller ta den ferien i tillegg, og ikke som en del av pappas perm.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du vært der før? Jeg opplevde Thailand som ekstremt varmt i januar i fjor i hvertfall, så jeg kommer til å velge et helt annet land for reise med små barn...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har tenkt på det. Sambo ville reist, men jeg holder igjen. Jeg er redd for varmen og ukjente bakterier. Det blir nok Skandinavia i stedet...he, he..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei anonym:)

 

Jeg har bare 50% stilling,og skal ha ett ekstra år permisjon.Altså kommer jeg til å være hjemme mye uansett når pappan har permisjon.Men jeg skal nok gi han nok alene tid for det.Han er kjempeflink med babyen nå også :) Skjønner hva du mener,men heldigvis er pappan av den hjelpsomme karen som synes det er koselig å skifte bleie.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

er litt usikker i forhold til varmen, men kjenner folk som har vært der med barn og vært veldig fornøyde.Hvis man sørger for nok drikke og ett bra hotell så går det vel bra :) Men er kanskje litt varmt i januar som du sier :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, vi leker med tanken å dra til Thailand i nov/des 3-4 uker :) Vi er ennå i startgropa med planleggingen.... har ikke bestemt oss for hvor i Thailand vi skal dra heller... har lyst til å slappe av på hvite strender og få sand mellom tærne... ;)

Tenker på Puket og Krabi enn dere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...