Gå til innhold

Desember klubben 2006???


*Lucia*

Anbefalte innlegg

Hva er det som skjer? Har dere slettet en klubb som har MASSE aktivitet? Her har vi fulgt hverandre i 1 år nå fra BIM og hit og plutselig blir den slettet?? Må jo være noe galt? Klubber fra 2002 virker jo fortsatt????????????????

 

 

Desember klubben 2006 er en av de mest aktive klubbene.....

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Håper ikke dette stemmer?! Desemberklubben 2006 er en SVÆRT aktiv klubb, med utelukkende positiv atmosfære. Vi skiller oss nok kanskje litt ut i så måte..;) Vi savner klubben vår!!

Det må vel bare en feil? I så fall håper jeg dere klarer å fikse den fort - vi vil så gjerne ha tilbake siden vår!:)

 

Heia Desemberklubben!!

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva skjer?????

 

Håper virkelig dette bare er en glipp fra webmasters side...

 

Savner klubben allerede jeg...

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Signerer på denne ja! Da må det vel være bedre å evt ta bort inaktive klubber....huff..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil også gjerne ha tilbake siden, er jo AVHENGIG av den siden. Hva skal jeg ellers finne på på kveldene når lillegutt har lagt seg?

 

Desemberjenter!!!

Men det var sånn på småtroll 0-1 år tidligere i dag også og den fungerte i stad igjen. Så det er jo håp om at den kommer tilbake......håpehåpe. XXXXXXXXXXXXXXXXXX alt jeg har!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

detta må ordnas!! Tror ikke det er mange av oss desember mammaer som klarar sig en dag utan klubben vår....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...