Gå til innhold

mange som fortsatt jobber 100%..


Søskendrøm<3

Anbefalte innlegg

jeg er 28 uker imorgen, og jobber fortsatt 100%. jeg jobber i barnehage, og merker nå at jeg begynner å bli fort sliten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

hei, jeg jobber også i barnehage og jobber fortsatt 100%.

Jeg er i uke 31. Håper at jeg holder ut hele april i hvertfall. :) De jeg jobber med tar hensyn til min store magen. Så det hjelper.. Men hvis det blir for slitsomt, så skal jeg ikke nøle en gang med å ta sykemelding... så pass på deg selv og lykke til! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei jobber med demente...å jobber også 100 %

å ja beg jo å merke at kroppen blir fortere sliten nå...men har et mål ...å det er å jobbe frem til jeg må ut i permisjon!!!

er jo så deilig å gjøre annet enn å sitte hjemme å kjede seg :)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg jobber 96% (har en kortere dag på tirsdag). håper jeg kan fortsette slik til jeg går i permisjon 11.mai. Tror nok det går for de er kjempe flinke til å tilrettelegge på arbeidsplassen. Jobber i skolen og sfo...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsatt i full jobb, og har godt håp om å fortsette med det! Har stillesittende kontorarbeid og forståelsesfulle kollegaer som bærer over med meg når hormonene raser og tårene kommer... Godt å leve nesten som normalt :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg jobber 100% som frisør,

Merker at det begynner å bli litt tungt,står jo hele dagen,

etter arbeidsdagen er over er beina som tømmerstokker,og kjenner det i ryggen,

Skal til legen til tirsdag,så får høre med henne hva hun mener,

Er jo ikke noe særlig å slite seg helt ut heller før fødselen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jobber 100% her og :-). Lærer i uke 30. Regner med at det går greit frem til terminen. Kan jo bestemme hvor mye jeg vil sitte og stå sjøl. Torsdag skal jeg og klassen til den lokale brannstasjonen og slokke brann :-).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er i uke 30, jobber 60 % - ble for slitsomt med 100% da jeg har en på ett år fra før. Forrige gang jobbet jeg 100% (minst...) fram til en uke før fødselen, men kroppen har litt mindre å gå på denne gangen kjenner jeg. Ble litt tettere enn planlagt mellom barna ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er i uke 30 og jobber fortsatt 100% som lærer. Regner med at jeg kommer til å gjøre det frem til permisjonen. Eneste problemet er bekkenløsningen og trapper :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jobber 100 % og vel så det.. Har eget firma, så jeg har ingen sjans til å kutte ned. er i uke 30. Men merker at jeg begynner å bli sliten, så vi har planer om å ta inn noen flere i tiden fremover. Da skal jeg ta meg av de litt mere stillesittende jobbene..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er i uke 32 og jobber nå 50%. Har bekkenløsning og klarer ikke å sitte så lenge stille - har en veldig stillesittende jobb. Drømmer om å kunne bevege kroppen min som jeg vil - og det kan jeg forhåpentligvis noen få uker etter fødselen :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er i uke 32 i dag, og har en deltidsstilling på 80%. Men jobber mye ekstra, så ligger mellom 160-200 timer i måneden. Merker at æ begynner å bli sliten og jordmora anbefalte meg å sykemelde meg nå, men har ikke lyst fordi jeg får dårlig samvittighet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg beundrer dere som klarer å stå i full jobb!

 

Jeg sliter med bekkenløsning - ble først sykmeldt 50%, nå trolig fult.

 

Er i uke 32.

 

Hadde håpet å stå løpet ut i full jobb, men jeg har hatt så vondt og da er det slitsomt å holde koken!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...