Gå til innhold

Jm siri: Vi ønsker at vi får tilbake april 2005- klubben vår:-)


Tre små & mammaen

Anbefalte innlegg

Kom igjen jenter..

Vi har jo en så fin klubb, så signer om du vil at vi skal få beholde den fine klubben vår.:)

 

Ønsker med det samme å gratulere expat sin lille tulle som ble 2 år i slutten av mars, susan`s gutt me 2 års dagen 1 april, og alle andre små april barn som fyller to år:-)

 

 

Hilsen fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Siden vår MÅ komme tilbake!! Er helt avhengig!!! Vi som har blitt så gode venninder der inne!!!!

 

Gratulerer også alle bursdagsbarna våre som har bursdag i disse dager!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Signerer på denne=)

Vi bare MÅ få den tilbake,blir ikke det samme uten den,er jo nesten avhengig av den,og vi har alle blitt så glade i hverandre og deler både sorger og gleder og støtter hverandre,vet ikke om det er så mange andre klubber som har gjort det,og vi er jo allerede blitt 2år i klubben=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan ikke jm siri gi noen slags tilbakemelding snart?? Blir litt irritert, kan jo si ifra om det lar seg ordne eller ikke i det minste.....

Vi får vel bare kuppe denne siden da istedenfor så lenge :-)

 

Selv har jeg kommet meg etter uker med spy og dårlig form, men tror nå at det er bedring i sikte og det er ganske fantastisk rett og slett. Gratulerer til de som har fylt år, pia sin tulle har vel også rukket å bli to!? Gratulerer så masse fra Amanda og meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slenger meg på denne jeg også, vi MÅ få tilbake klubben vår!!! "Dagen er ikke helt den samme uten", hehehe...

Vil også benytte anledningen til å gratulere alle de andre aprilbarna med 2 års dagen som kommer/har vært. Håper jordmor Siri snart får fikset opp i dette og at ikke alle de gamle innleggene er slettet!

 

Klem fra Mirja og mammaen :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere jobber sikkert med saken allerede, men jeg tror ikke vi kan understreke det nok at vi trenger klubben vår!!

 

Vi er en sånn stor god gjeng og vi treeenger klubben vår!!! :D:D

 

Håper inderlig at dere klarer å få den opp på beina igjen....

 

Og så har ikke jeg så god hukommelse, så jeg vil ønske alle aprilbarna og aprilmødre som har bursdag i disse dager, gratureler med dagen alle sammen!!!! :D:D:D

 

 

Håpefulle hisner fra

 

Monica og Natalie

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Signerer alle over her, opp med april klubben 2005, savner dere alle!!! Dib er jo ikke det samme da!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er med på denne tråden ja. Vill ha tilbake vennene mine snart. Savner dere så mye.

 

Gratulerer med dagen alle sammen som har hatt og skal ha bursdag i disse dager.

 

Mange klemmer fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*savner dere alle i aprilklubben jeg*

 

Men kan ikke noen i dinbaby redaksjonen svare oss om hvorfor ikke vi kommer inn på aprilklubben??? Kanskje vi skrev så mye at serveren kræsjet?? Det tyder isåfall på at vi bruker siden flittig :-) *smiiiiler* eller kanksje det er en liten feil som gjør at vi ikke kommer inn?? *hååååper*

 

 

dytt denne opp jenter, så snakkes vi snart på klubben igjen;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja savner aprilklubben vår eg også.

 

Hehe - ja me er flittige brukere og me har vore kjempe flink å opprettholde aktivitet der i to år nå. + tiden på barn i magen.

Så å bli revet bort slik som dette er litt rart altså - eg er innom flere ganger til dagen og prøver å se om ting er gått i orden. Og like fortvila hver gang.... *grin*

 

Savner aprildamene mine eg ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dytter denne opp igjen!

 

Men i mellomtiden kan vi kanskje få svar på hvorfor den er borte? Dere har svart på flere innlegg, så dere er jo her og svarer...

 

 

Gratulerer med dagen til alle april barna som har fyllt 2 år! :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja gratulasjons hilsen til alle som har hatt til nå - men må kanskje innom her for å komme med flere hilsner - for nor svar på hvorfor klubben vår er borte får me ikke.... :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Benytter anledningen til å si til Kristin* at gaven deres er på vei! Den ble sendt i går! :) Kan noen legge denne ut på skravle for meg?

Og så må jeg jo selvfølgelig dytte denne opp igjen! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi vil også ha igjen april klubben.. det er så kjekt å kunne komme inn der å få råd og meninger om ting og tang.. Savner den kjempe mye!!

 

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil også ha april klubben tilbake igjen!

 

Dere kan hvertfall ta dere tid til å svare. Nå er det flere innlegg om samme april klubb, men dere unngår å svare hver gang..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Er det slik at det må være akkurat denne, eller kan vi opprette en som heter 2005 klubbene, som en mer samledebatt for de andre som eventuelt også savner sin klubb fra 2005? Tror ikke egentlig det er så mange fler enn dere. Ka dokke tru?

Vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for svar!! :-)

 

Ååå? Vi har virkelig blitt godt kjent i den klubben og delt både gleder og sorger der inne. Nå i denne og noen fra mars og mai har barna våre to års dager:-)

 

Vi savner aprilklubben vår vi:-) Men selvfølgelig er andre hjertlig velkommen inn til oss:-)

 

Hva sier dere andre?? blir det det samme om det ikke heter aprilklubben 2005 lenger??

 

Ha en videre fin påske :-)

 

Hilsen fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, vil ha april 2005 jeg... For vi har jo småtroll 2-3 år også... Det er ikke det samme... Vi i aprilklubben henger liksom så godt i lag,.. -andre er selvsagt velkommen, men vi har liksom klikka litt vi... Det blir så upersonlig når det blir åpent for alle. Folk slenger med leppa og er ikke like hyggelige syns jeg (jmfr skravle og småtroll sidene...)

 

Er inne for å finne klubbsiden vår flere ganger daglig jeg og, -uten hell... :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg og savner siden masse, også nå som alle barna våre blir 2 år og vi får ikke gratulert noen. Jeg er også dårlig på å huske datoer, så gratulerer til dere alle!

 

Jeg ønsker å beholde april-siden vår, så kan det kanskje lages en annen side som er felles for alle i 2005? Vi er så mange som ønsker å opprettholde denne siden, og vi bruker den jo!

 

Håper dere kan imøtekomme våre ønsker!! Da hadde det blitt mange glader aprilmammaer.

Vi har også en hemmelig venn runde på gang. Synd om vi ikke kan avslutte den i april.klubben...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor er det bare aprilklubben 2005 og desember som ikke er oppe mer? Det er jo helt idiotisk å legge ned en side med så mye aktivitet! Kjenner jeg blir litt sur jeg nå! Håper virkelig dette vil ordne seg snart.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei,må være aprilklubben 2005, ikke noe samlet,har man jo egentlig småtroll sidene til da...

 

Men andre er jo hjertelig velkommene,men som de sier over her,vi har liksom delt sorger og gleder og alle er så godt kjente der nå,at vi tør å være åpne om ting,ikke er det drittkasting eller noe,alle er hyggelige og vi tør å spøre om alt og alle får svar =)

 

Så jeg går hvertfall for bare aprilklubben jeg da=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det er en del måneds klubber i 2005 som der ikke er store aktiviteten på. Men vår klubb er der stor aktivitet hver dag...

 

Til sammen er me rundt 50 damer der tror eg. Noen er aktive mer enn 1 gang til dagen og alle er aktive i løped av måneden. Me har treff på hver våre sider av landet og har vel ymtet frempå noen ganger at det hadde vært kjekt med et landsteff... men det er å arrangere det da.

 

Vi kjenner hverandre - me har vore gjennom hverandre i tykt og tynt. Gråt og latter...

 

Håper at moderator forstår hvor mye denne klubben betyr for en hver av oss. Det er ikke bare et par som hadde savnet denne klubben.

 

Bare se på Synne - hun føde igjen en sønn den 31 mars og det tok henne bare noen dager før hun var klar til å kjempe for klubben vår.

Hun har vist med stort hjerte hvor mye klubben betyr for henne... Eg tar av meg "hatten" og signerer Synnes innlegg.

 

håper me får klubben vår tilbake slik den var! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vill gjerne ha tilbake klubb april, for vi er så sammensveiset og har delt masse sammen.

Om vi skal ha en klubb for 2005 så har vi jo småtroll 2-3 år og der trives ikke jeg.

 

Så jeg vil ha tilbake klubb april siden våres ellers misster dere en bruker for godt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...