Gå til innhold

Vi har rydda i forumene, fra jordmor Siri


Jordmor Siri

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Dere har bedt oss om å legge ønskene våre på dette innlegget. Hva med å svare oss da? Dere ser jo at det er flere klubbsider som er dypt savnet, og dere lover å gjenopprette disse. Dette skrev dere 1. april, så kanskje det var en aprilspøk??

Hvis dere har plassmangel, hva med å slette noen av alle de gamle innleggene som ligger på sidene? Men vær så snill å opprette våre klubber, så vi kommer i kontakt med vennene våre igjen. Bare opprett klubben igjen, trenger ikke pakke ut gamle tråder til oss :) Vi klarer fort å lage nye.

 

Håper virkelig dere gjør noe med dette, for vi har et utrolig godt miljø der inne. Og jeg snakker om desemberklubben 2005 for min del, men det er jo mange andre klubber som sikkert er enig.

 

Ha en fin dag

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Støtter opp om Fru Gyldenkrons innlegg. Hvorfor får vi ikke noe info om hva som skjer?

Går inn på klubbsiden til des 05 like håpefull hver dag, og blir like skuffet hver gang når jeg ikke kommer inn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ønsker å få Juniklubben 2006. Vet det er flere som ønsker å ha den tilbake.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Desember 2005!!!

 

Har i flere dager trodd at det var meg/pc`n det var noe feil med. Savner virkelig den siden/de jentene altså. Når kommer den på banen igjen om jeg tør spørre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...