Gå til innhold

Forum for Habituell abort


evigoptimist

Anbefalte innlegg

Vi er flere med diagnosen Habituell abort, men vi har ingen felles møtesteder. Det hadde vært veldig fint å få vårt eget forum!!!

 

Habituell abortere trenger hverandre i prosessen mot en ny verdensborger. Sykehusene, gynokologer og primærleger har ingen felles praksis på hvordan vi skal behandles.

Mange opplever at de kan mer om sin diagnose enn sin egen lege - mange må stå på og kjempe for å bli tatt på alvor.

Da er det veldig godt å ha medsøstre i ryggen, dele erfaringer med hverandre og ikke minst; støtte hverandre under hele prosessen - medgang og motgang - om og om igjen..............

 

Mange vil nok også føle tilhørighet tildette forumet over laang tid. Nettopp fordi vi må prøve mange ganger før det klaffer og vi sitter igjen med et lite nurk! Og da hadde det vært deilig å ha noen, som er i samme situasjon å dele ventetiden med!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kjempe flott tenkt, henger meg på dette her,det er virkelig et savnet forum.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg signerer og..

Vet vi er mange med hab.ab problemer, hadde vært ok med et sted å "henvende" seg i prøve/vente prosessene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei!

Jeg oppretter dette forumet nå jeg. Har noen av dere lyst til å sende noen av erfaringene til meg, så jeg kan legge det ut, så kunne vi bygge litt på dette stoffområdet også inne på "BliGravid" Jeg skjønner jo at dette er atter ett av områdene der dere som brukere har mer å fare med enn mange i helsevesenet. Mail meg på siri at barnimagen dott com:-)

Tvi, tvi for dere alle sammen!

Vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...