Gå til innhold

Slett denne vederstyggeligheten


Gjest Ingen skal få!

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hovedinnlegget er etter min oppfatning ok. Derimot er enkelte av svarene unødvendig negative, men ser ingen grunn til å slette tråden slik den fremstår nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest miang20&alicja04.06.07

Så du syns at det er rett at noen kommer inn på et forum som er rettet mot en gruppe mennesker som har det vondt skriver noe slikt? Er du klr over hvor fryktelig fælt det er for ca 90% av personene der inne at folk skriver sånt, det er ikke det denne sidne er til. Flott at dere vedlikeholder må jeg si..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest miang20&alicja04.06.07

Selvsagt, men det der er unødvendig. Det er akkurat sånne kommentarer de fleste ikke ønsker å høre der inne

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Å kjære moderator. Jeg kjenner jeg koker av frustrasjon!!!!

 

Hva vet du om fødselsangst og hvilken kompetanse har du i dette??

 

Det skulle jeg like å vite. Oss med angst søker etter forståelse og så får vi ikke det av noen som sitter her å styrer sidene en gang. Nå synes jeg dette går for lang. Kjendissex og uthenging av nick stryker dere, men ikke noen som henger ut folk med alvorlige problemer!!!!!!!!!!!!

 

Blir helt sjokkert jeg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hm. Nå sa vel ikke jeg at det er jeg personlig som blir hengt ut men folk med fødselsangst. Men det burde jeg forklart bedre så alle kunne forstå det! Ja ja.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Riga+hippiesnulla & piratspira

Dette er jo like ille som hun som kom og rakka ned de som var deprimerte på depresjonsforumet, og det blei sletta!

 

Fryktelig å se at at visse medlemmer, og i TILLEGG moderatorene for et forum som er for gravide, ikke tar fødselsangst på alvor!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tittet innpå der, og jeg må si det er lite voksent å skrive sånt om jordmor Siri.

Fordi om dere har fødselsangst, så trenger dere ikke være frekke mot folk for det.Makan.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...
Gjest Riga+hippiesnulla & piratspira

Virker som jordmor Siri og moderator Hannaah er hellige kuer begge to!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Riga+hippiesnulla & piratspira

Øh...hva med å faktisk lese linken det henvises til i denne tråden før du uttaler deg? Til og med et barn greier det, så du kan ikke skylde på at du ikke er voksen nok til å gjøre det også, anonym.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg signerer denne klagen også jeg!

Hadde dette vært et innlegg på kranglesiden (der forventer man ikke allverden) kunne jeg bare latt det passere, og ikke latt meg synke like lavt som den som opprinnelig skrev meldingen.

Men å legge et slikt innlegg på fødselsangst siden er lavmål!!! Jeg pleier ikke la meg provosere, men vet dere hva -dette er ikke passende på noen måte!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...