Gå til innhold

Se også disse forumene:
Kvinneguiden Doktor Online

Fått bhgplass!

• Logg inn for å svare
5 svar til dette emnet

• Gjest

Skrevet 20 mars 2007 - 22:05

I dag fikk vi svar på at tulla har fått 80% plass i bhg rett ved her vi bor fra 1 aug.! Det var utrolig deilig. Heldigvis for meg som jobber som førskolelærer selv er vi prioritert ved opptak!

Annonsebilag
Annonsebilag

#2 Lene 1. Mai

Lene 1. Mai

Nytt medlem

• Medlem
  • Pip
  • 0 Innlegg:

Skrevet 26 mars 2007 - 08:42

Gratulerer med barnehageplass! Vi venter spendt. Skulle få svar i uke 15 eller 16. Har heldigvis dagmamma fra mai til juli da, men håper på bhgplass fra august.

• Gjest

Skrevet 26 mars 2007 - 17:27

har ikke dagmamma så fram til aug. må ho være littt sammen med farmora si, ste-morfar og litt sånt. men det går nok bra. krysser fingrene for deg...

#4 Kari-mor :)

Kari-mor :)

Nytt medlem

• Medlem
  • Pip
  • 2 Innlegg:

Skrevet 28 mars 2007 - 19:14

Vi har også fått barnehageplass fra august :) Har fått permisjon fra jobben, så skal være hjemme med tulla frem til da. Må si jeg gruer meg litt til hun skal i barnehagen også...... :)

#5 mai mammaen til to

mai mammaen til to

Nytt medlem

• Medlem
  • Pip
  • 0 Innlegg:

Skrevet 01 april 2007 - 12:38

vi har fått full plass fra 20 august.. ;) eg er selv også førskolelærer men vi får ikke prioritert..(bergen kommune)...så vi er super fornøyd..:)

#6 1+1=2*

1+1=2*

Nytt medlem

• Medlem
  • Pip
  • 0 Innlegg:

Skrevet 18 mai 2007 - 19:10

Vi har også fått barnehageplass. Fikk først avslag, men så ordnet det seg etter mange telefoner og mas fra oss... Har fått plass fra 1. august. Blir spennende. Håper han vil trives i barnehagen. Er i alle fall overlykkelige over at vi har fått plass, og det er rett ved der vi bor også - så bedre kunne det ikke vært.