Gå til innhold

Jobber dere fullt?


Aprilbebis i magen <3

Anbefalte innlegg

Er det mange som jobber fullt enda? og har tenkt å jobbe frem til de siste 3 ukene før fødsel?

 

selv jobber jeg fullt som frisør,har termin 13.juni

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har fått en aktiv sykmelding av legen min pga bekkenløsning. Jobber som sykepleier i hjemmesykepleien. Har termin 3 juni.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Japp jeg jobber fullt, men kommer nok at prøve å få kortet ned etter påsken. Er sliten i ryggen og det blir vel ikke bedre med tiden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg jobber 60%, det holder for meg. Da har jeg annenhver dag fri og får henta meg inn, og på en eller annen måtte er kroppen inne i den rytmen slik at jeg stort sett fungerer bra på jobb sålenge jeg husker på å spise når jeg er kvalm, og kaster opp og er dårlig de dagene jeg er hjemme. Blir mer og mer hoven i beina utover ettermiddagene de dagene jeg er på jobb og får vondt i bekkenet, men det er bare naturlig tror jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sykemeldt de første ukene pga kvalme.. :-S, men så ut i ca 60% jobb. Det varte en mnd før legen sykemeldte 100% meg ut svangerskapet, nesten mot min vilje. Ville så gjærne jobbe iallefall frem til påske, men det ble vanskelig. Sliter med lavt blodtrykk.

Jeg er danselærer, og har termin 26. juni.

Heldigvis ser det ut som det blir tidlig vår slik at det er lettere å komme seg ut og man kan nyte finværet. Sitte i solveggen og spise is... :-P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fullt sykemeldt siden 1 feb pga risiko svangerskap. Skal si tiden flyr allikevel. Termin 16 juni.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Desverre er jeg nå 100 % sykemeldt pga bekkenløsning. Kjempe trist å ikke kunne jobbe mer, men det viktigste er å ta det med ro og pleie seg selv.

 

Blir tross alt mamma til 2 under 3 år :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider