Gå til innhold

Jobber dere fullt?


Aprilbebis i magen <3

Anbefalte innlegg

Er det mange som jobber fullt enda? og har tenkt å jobbe frem til de siste 3 ukene før fødsel?

 

selv jobber jeg fullt som frisør,har termin 13.juni

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har fått en aktiv sykmelding av legen min pga bekkenløsning. Jobber som sykepleier i hjemmesykepleien. Har termin 3 juni.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Japp jeg jobber fullt, men kommer nok at prøve å få kortet ned etter påsken. Er sliten i ryggen og det blir vel ikke bedre med tiden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg jobber 60%, det holder for meg. Da har jeg annenhver dag fri og får henta meg inn, og på en eller annen måtte er kroppen inne i den rytmen slik at jeg stort sett fungerer bra på jobb sålenge jeg husker på å spise når jeg er kvalm, og kaster opp og er dårlig de dagene jeg er hjemme. Blir mer og mer hoven i beina utover ettermiddagene de dagene jeg er på jobb og får vondt i bekkenet, men det er bare naturlig tror jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sykemeldt de første ukene pga kvalme.. :-S, men så ut i ca 60% jobb. Det varte en mnd før legen sykemeldte 100% meg ut svangerskapet, nesten mot min vilje. Ville så gjærne jobbe iallefall frem til påske, men det ble vanskelig. Sliter med lavt blodtrykk.

Jeg er danselærer, og har termin 26. juni.

Heldigvis ser det ut som det blir tidlig vår slik at det er lettere å komme seg ut og man kan nyte finværet. Sitte i solveggen og spise is... :-P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fullt sykemeldt siden 1 feb pga risiko svangerskap. Skal si tiden flyr allikevel. Termin 16 juni.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Desverre er jeg nå 100 % sykemeldt pga bekkenløsning. Kjempe trist å ikke kunne jobbe mer, men det viktigste er å ta det med ro og pleie seg selv.

 

Blir tross alt mamma til 2 under 3 år :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 100% sykmeldt nå fram til permisjon pga risikosvangerskap. Føler meg fin-fin, så det er ganske kjedelig i lengden. Men skal vel ikke klage. Nok av slitne gravide her inne har jeg inntrykk av.

 

termin 16.06

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vanligvis 125% jobb, men er sykemeldt 25% i den ene jobben, så nå jobber jeg 100% i den andre. Håper å kunne fortsett med det helt ut, men sliter veldig med bekkenløsning, så jeg får se.... Tar akupuntur og det hjelper masse synes jeg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jobber 105% som allmennfagslærer på en yrkesskole. Dagpendler; 1 1/2 time bilkjøring hver vei daglig. Har tenkt å jobbe til svangerskapspermisjonen trår i kraft, tre uker før termin. Termin er 21. juni. Ingen problemer så langt, men orker jo ikke å ha noe særlig liv utenom jobben for tida...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest julimamma

Har jobbet nesten 100% til nå, men fra neste uke blir jeg sykemeldt 25%, dvs jeg skal jobbe 75% -så får vi se hvor lenge det går.. Er hjelpepleier, så jeg har et tungt yrke + at jeg har to barn, som krever sitt. Må spare kroppen! Er jo ikke meninga man ikke skal ha noe energi igjen etter jobb heller da..Har termin 23.juni:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp har jobbet 120% frem til nå, men skal "trappe" ned til 100%, men det er nok lettere sagt enn gjort. Veldig mye å gjøre på jobben. Merker jeg er mer sliten nå, og har tross alt 12 kg ekstra og bære på også. Ellers er formen bra. Satser på å jobbe frem til permisjon 3 uker før.

Er nå i uke 29

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble tidlig sykemeldt pga. bekkenløsning og låsning-beg. i uke 6, og har vært fullt sykemeldt siden midten av des. Har også lang vei til jobb så det ble for tøft å sitte så lenge tidlig. Det viktigste er jo å ta vare på familien, tidligere og kommende barn og mann. Så har vi jo et langt arbeidsliv foran oss....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

jeg er 50%sykmeldt med b-ekkevondter.

Hadde først tenkt å stå løpet fullt ut, men det greit slik.

Jeg har en del vondt og er ganske så sliten...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jobber 96%. 4 fulle dager og en dag med 4 timer :-) Håper å kunne fortsette fram til permisjonen begynner.. men i alle fall til 20.april pga fagprøven..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...