Gå til innhold

Se også disse forumene:
Kvinneguiden Doktor Online

Jeg savner å ture jeg...fy...ikke bra.

• Logg inn for å svare
44 svar til dette emnet

#21 Anonym bruker

Anonym bruker

Superbruker

• Medlem
  • PipPipPipPipPip
  • 563 306 Innlegg:

Skrevet 24 mars 2007 - 21:16

beste opplevelsen jeg har hatt ever var på xtc, da stod jeg og min daværende kjæreste oppå dansepodiet, nyforelska og kun med øyne for hverandre, den 'speeda' versjon av titanic ble spillt, folk stod rundt oss og så på oss som dansa og dansa, så hverandre inn i øynene...og det var en helt ubeskrivelig opplevelse.. musikken var nydelig, discolysene traff ansiktet hans...en ordentlig sterk opplevelse som jeg aldri glemmer...sukk

Annonsebilag
Annonsebilag

#22 Anonym bruker

Anonym bruker

Superbruker

• Medlem
  • PipPipPipPipPip
  • 563 306 Innlegg:

Skrevet 24 mars 2007 - 22:27

Jeg skjønner ikke at du tør tenke tanken en gang, jeg! Er du ikke redd for å bli hekta på det igjen? Er du ikke redd evt ettervirkninger, som psykoser etc? Da vil det jo også gå ut over barna

#23 RundLurt?

RundLurt?

Nytt medlem

• Medlem
  • Pip
  • 0 Innlegg:

Skrevet 29 mars 2007 - 08:15

Den følelsen forsvinner når du blir voksen, hvis du blir det da=0)

#24 Anonym bruker

Anonym bruker

Superbruker

• Medlem
  • PipPipPipPipPip
  • 563 306 Innlegg:

Skrevet 29 mars 2007 - 10:20

herregud!! noen blir hekta andre ikke! jeg rusa meg fra jeg var 13 til 25, og kjeg slutta på dagen og har heller ikke lyst til å ruse meg. så begynte jeg på adhd medisin, ritalin gikk på d i 6 mnd. jeg ble ikke avhengig av det heller og jeg fikk heller ikke abstinenser da jeg kutta medisinen rett ut. Alt er ikke svart hvit!

#25 Anonym bruker

Anonym bruker

Superbruker

• Medlem
  • PipPipPipPipPip
  • 563 306 Innlegg:

Skrevet 08 oktober 2007 - 23:54

du skal være rimelig forsiktig med å onske at barnevernet tar barn fra noen, kanskje de kommer å tar dine barn en dag, hvem vet??? hilsen en som aldri har ruset seg, men ble seksuelt misbrukt av "barnevernet"... kall det hva du vil, jeg ble ikke vernet iallefall...

#26 Anonym bruker

Anonym bruker

Superbruker

• Medlem
  • PipPipPipPipPip
  • 563 306 Innlegg:

Skrevet 09 oktober 2007 - 00:07

Klart du kan gjøre det en siste gang! Men vil det bli det tror du? Og til dere kritiske dømmere: ikke snakk om ting dere ikke vet noe om! Som om folk ikke kan være utmerkede foreldre selv om de har det gøy en gang i blant NÅR BARNA ER TRYGGE ET ANNET STED! Heller en forelder som har trippa noen ganger enn en alkoholisert en. Men selvfølgelig: Alt med måte!

#27 Anonym bruker

Anonym bruker

Superbruker

• Medlem
  • PipPipPipPipPip
  • 563 306 Innlegg:

Skrevet 09 oktober 2007 - 21:28

Å trippe når du har fått barn er russisk rultett-du veit aldri når det tipper over.

#28 Anonym bruker

Anonym bruker

Superbruker

• Medlem
  • PipPipPipPipPip
  • 563 306 Innlegg:

Skrevet 08 november 2007 - 15:18

Åh, jeg skjønner så godt hva dere mener, jeg og savner å ta meg en skikkelig fest! Liker ikke å drikke, var heller med på annet. MEN, uff det er en kjamgs jeg ikke tør å ta nå som jeg er mor, og har ett ansvar for en nydelig liten gutt. Tenk om jeg får i meg noe dårlig, som kan gjøre at jeg havner i psykose?? Eller tenk om det blir O.D?? Desverre er det ikke lett å vite hva man egentlig får.(snakker om xtc) I desember er det rave party, og jeg har så SINNSYKT lyst, men tar absolutt ingen kjangser altså. Derfor får jeg heller være hjemme sammen med engelen min, og kose meg med han og samboer. Livet er hardt iblant jenter, men man må bare velge hva som betyr mest!

#29 Anonym bruker

Anonym bruker

Superbruker

• Medlem
  • PipPipPipPipPip
  • 563 306 Innlegg:

Skrevet 08 november 2007 - 22:16

Du aner ikke hvor rett du har anonym over her,og du burde være virkelig stolt av deg selv!!!! Tar av meg hatten for deg jeg!

#30 Anonym bruker

Anonym bruker

Superbruker

• Medlem
  • PipPipPipPipPip
  • 563 306 Innlegg:

Skrevet 16 desember 2007 - 11:15

Det første som slo meg når jeg leste dette var måten dere glorifiserer følelsen dere får av bla. knips. Jeg kan også si at det gir en følelse av en rosenrød verden og kan forsterke følelser mange tusen ganger. Men la oss være ærlige. Grunnen til at du tror du har det så fantastisk bra er KUN fordi giftstoffene roter med hjernen din. Jeg har også spist min del knips og snortet nok pepper til å vite hva jeg snakker om, men jeg må si at den følelsen jeg får av å se på mitt nydelige lille lykketroll her gir meg en så utrolig mye større lykkerus. Og denne er EKTE. Å vite at han trenger meg mer enn noen annen, og at for ham er verden og livet generelt helt perfekt. Ingen rusmidler, lovlige eller ikke, kan måle seg med det.

#31 hoppekropp

hoppekropp

Nytt medlem

• Medlem
  • Pip
  • 5 Innlegg:

Skrevet 31 desember 2007 - 18:11

det er greit å savne tilbake til "gamledager" om man er av den typen som har festa litt (meg blandt annet). men jeg synes det er ganske jævlig å lese det dere skriver "jeg vet ikke hvor jeg kan få kjøpt, men har barnefri i helgen så da kan jeg kanskje få tal i!" er dere fjorten år eller?? jeg var også glad i å ture før, men det er snakk om at du må prioritere andre enn deg selv når du har barn. uansett!! jeg håper dere ikke kjøper dop og ruser dere når dere er borte fra barna deres, selv om dere savner følelsen av å gjøre det. Det er ikke sån at barn ikke skjønner en dritt selv om de er små. Og det kan jo hende at noen andre dere kjenner som vet dere skal "skeie" ut, blir bekymret og ikke liker det og kanskje sladrer til noen som ikke bør vite det. er det verdt det? plutselig står barnevernet på døra liksom. jeg kjenner mange som har driti seg ut på det der.. og jeg synes de som styrer barnimagen.com siden bør slette sånne innlegg som legger opp til at det er "kult" å ruse seg. Jeg blir litt sjokkert.. og jeg er ikke av den pripne typen..

#32 heli18

heli18

Nytt medlem

• Medlem
  • Pip
  • 0 Innlegg:

Skrevet 01 januar 2008 - 15:39

åhhh ja. æ føle så jevlig med dæ.

#33 Anonym bruker

Anonym bruker

Superbruker

• Medlem
  • PipPipPipPipPip
  • 563 306 Innlegg:

Skrevet 01 januar 2008 - 15:43

er ikke så farlig som folk tror,

#34 Anonym bruker

Anonym bruker

Superbruker

• Medlem
  • PipPipPipPipPip
  • 563 306 Innlegg:

Skrevet 01 januar 2008 - 21:53

Syns det er litt merkelig at dere som ruser dere har en sånn trang til å forsvare dere og handlingene deres..Dere må jo synes selv, innerst inne, at det er galt? Jeg kan jo i for seg forstå at man får lyst innimellom, men ikke at man tar steget ut og gjør det..ikke når man har barn. Selv røyket jeg hasj i mange år, men kuttet på sekundet jeg fant ut at jeg var gravid. Ikke for det at jeg tror jeg ville blitt en mye dårligere mamma hvis jeg fortsatte, men rett og slett fordi det er ulovelig. Tør ikke ta risken, det er ikke verdt å få politi og barnevernet på nakken kun for en blås.

#35 Anonym bruker

Anonym bruker

Superbruker

• Medlem
  • PipPipPipPipPip
  • 563 306 Innlegg:

Skrevet 30 mars 2008 - 20:26

jeg tror dere trenger noen flere år på dere og kanskje noen skikkelig jævli opplevelser, så ser dere kanskje hvor fullstendig på tryne dere er!! blir rett og slett trist av å se hvordan dere tenker... det som er farlig med rusen er at det er VELDIG fort gjort å falle tilbake. farli lek dere leker :) stakkars barn som ikke har mer seriøse mødre enn det :( sukk..

#36 beibisol

beibisol

Nytt medlem

• Medlem
  • Pip
  • 0 Innlegg:

Skrevet 31 mars 2008 - 13:35

dere må for all del bare ruse dere! alle og enhver må ta ansvar for sitt eget liv! men nå har det seg sånn at dere ikke bare har dere selv å tenke på lenger... Skjønner jo at rustankene kommer, hvis dere har ruset dere før! Men søk hjelp før det er for sent! En gang ja, hvem sier vel nå skal jeg bli narkoman?? det kan skje deg oxo vet du! Forsiktig nå!

#37 Mamma mjaua

Mamma mjaua

Nytt medlem

• Medlem
  • Pip
  • 0 Innlegg:

Skrevet 14 april 2008 - 12:09

hva skjer med å hisse hverandre opp i starten av denne tråden, om hvor deilig det er å være tura på knips? hallo, dere sitter der og frister hverandre       , og romantiserer det å dope seg. er jo ikke det denne siden er laget til. tenk på hva som virkelig betyr noe for dere: at dere er rusa på ting som er i strid med loven, og at dere kan hisse på dere barnevern og politi, eller er barna deres viktigst i verden, og gjøre alt for å ikke miste de? ekke så veldig populært i barneværnet at foreldre ruser seg på ulovligheter (og ikke alkoholmisbruk heller, bare sånn at dte er sagt). stakkar barna. er så glad når jeg fks leser det du anonym 15:18  skriver. du har virkelig skjønt hva som er viktig her:) greit at dere kan syns at å ture er deilig, men da kan dere holde det til fantasien, og ikke hyle det ut her og friste andre mødre til å gjøre dette igjen... selvom dere har lagt en slik tid bak dere, så skal det ikke mye til før en kommer på en smell til... barna deres er tross alt viktigere enn at dere skal ture....

#38 nytthåp

nytthåp

Nytt medlem

• Medlem
  • Pip
  • 0 Innlegg:

Skrevet 17 april 2008 - 19:49

Kjenner igjen den tanke gangen,om å bare gjøre det engang til,en siste gang.Problemmet er at det ofte ikke nok,da får fort man smaken på det igjen. Det er bare snakk om å lure segselv.Herregud det var mange ganger jeg trodde jeg kunne klare meg ved å bare ta en liten sprekk,så kan det gå en måndet,en liten sprekk til og plutselig går det en uke imellom. veien er jævla kort tilbake. Når man har vært rusfri noen år,som får man avstand fra alt det vonde og fortrenger litt.Det man husker er de gode opplevelsene med rusen. Ofte er det sån at en sprekk ikke nok,etter en smell så tar du gjerne en smell til,når man alikevel har drittet seg ut. Jeg kjenner godt til dette her. jeg har vært narkoman i mange år,brukt først lenge amf. til slutt smakte jeg herion og forelsket meg i den rusen.og ble slave møkka som er så farlig godt.Det er først og fremst livstilen og uforsiktigheten som ødelegger menneske. Det er så mange må lide under det,først og fremst sine egnebarn og nær famile/venner Jeg var ei livsglad ung jente,misbruket utviklet seg gradevis,snikene,bruken av amf ødela meg helt psykisk og fra første gangen jeg smakte heroin forelsket jeg meg i rusen som roet meg helt ned  og  jeg ble til ei jente med null kontakt med segselv og andre,ble en vandrende zombie som bare lengtet etter å dø tilslutt. Heldigvis etter å vært igjennom flere behandlingsopphold,begynnte jeg på metadon. Det har hjulpet meg på mange måter,de har vært mine krykker å støtte seg til. Men det har vært hardt,det krever mye vilje og hardt arbeid å få det til. For meg var det viktig å tenke på barnet mitt. Jeg mener at alle som har ansvar for barn mens de ruser seg med dem tilstede ikke er noen gode omsorgspersoner når de er rusa.om det så er alkohold,amf eller heroin - rus er rus. Rus og barn hører ikke sammen. Tenk på dem.det er utryggt og ustabilt for et barn å oppleve foreldrene sine rusa. Jeg vokste opp med en mor som var pillemisbruker,det var ikke vært bra for meg,preget meg.Jeg unner ikke et barn å oppleve det. Derfor ga jeg selv fra meg omsorgen frivllig til barnevernet,fordi jeg klarte ikke å stoppe med å ruse meg.Merket selv at jeg ikke ga av megselv 100% som jeg klarer når jeg er nykter.Dette var riktig i mitt tifelde,får å skåne og sikre barnet mitt. Så vær så snill tenk deg om ihvertfall. Alle Barn fortjener å oppleve sine foreldre rusfrie!! Klarer man ikke det så må man bare slutte å være egoistisk og be om hjelp.  Vet jo ikke hvor gammel du er,men er du godt voksen så vet du nok dette her veldig godt. Det er ikke lett,hold ut,russuget forsvinner,det vil nok komme og gå en lang stund- men det blir lettere så sant du fortsetter å holde deg nykter. Klems

#39 Anonym bruker

Anonym bruker

Superbruker

• Medlem
  • PipPipPipPipPip
  • 563 306 Innlegg:

Skrevet 30 april 2008 - 10:35

Å HÆRREGUUUD!!!! Gjør dere virkelig sånt etter at dere har fått barn? Jeg kuttet ut alt,og savner det ikke. Synes rett og slett det blir for umodent og dumt. Det er det MINSTE man kan gjøre for barna sine!

#40 Anonym bruker

Anonym bruker

Superbruker

• Medlem
  • PipPipPipPipPip
  • 563 306 Innlegg:

Skrevet 04 mai 2008 - 20:27

Hvis en først begynner å ruse seg en gang i blant, tar det ofte ikke lang tid før en havner utpå igjen... Er forresten ikke redd for at barnevernet skal "komme og ta barna mine". Jeg vet at det skal mye til før barnevernet griper inn, og datteren min har det veldig bra. Jeg tar godt vare på henne. For en utrolig tåpelig påstand å komme med. Det må jo ha vært tungtveiende grunner som gjorde at barna ble tatt fra deg anonym. Håper du er smart nok til at det ikke skjer igjen. Ærlig talt blir så provosert av dere som sier at barnevernet kom og tok barna mine uten grunn! Det skjer faktisk ikke i Norge!