Gå til innhold

Treff


Eva

Anbefalte innlegg

Det nærmer seg tiden der vi har lyst å ha huset fullt av store og små. Førstkommende helg er åpen. Lørdag eller søndag? Er det for kort varsel? Senere treffdager vil avhenge av når vi planlegger julebord. Helgen den 17.-18. februar er hjemmet mitt opptatt, men ellers fins det gode muligheter. Noen ønsker?

 

Knus

Eva og Alva

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Skulle innom for å se om siden var så godt som død og begravet - og vips der var dere jo :o) Hva med å legge et treff til trøndelag da, hehe...

Kooooselig å se noen her, ha det fint på treff i helgen!

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan lørdag 10 februar, men om det blir julebord 9 da så går vel det bort. Ellers er min februar fullpakka....

 

søndag 4 mars er min første ledige søndag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå til helgen paser lørdag best, men det kan være vi kan klare det på søndag også. Ellers har vi ingen planer unntatt helgen16-18, men da kan jo ikke du heller :-)

 

camilla

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei, flott initiativ, Eva! Vi kan førstkommende helg, sannsynligvis både lørdag og søndag (søndag er litt åpent i forhold til mulig mormor-besøk...)

 

Synne & Mathilde

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Når jeg tenker meg om, så skal jeg jo synge i Lillestrøm kirke søndag kveld. Treff blir derfor lørdag, dvs. i morgen. Påmeldte er foreløpig Elisabet, Camilla og Synne (og meg) og så får vi se hvor mange flere som dukker opp. Jeg sørger for litt servering og åpner dørene kl. 14.

 

Adressen er Skjoldveien 41B, som er på Korsvoll. Huset er hvitt og ligger bak 41A (også hvitt), som er godt synlig fra veien. Se

http://www.finn.no/finn/map?utmx=263221&utmy=6655077&mapTitle=SKJOLDVEIEN+41B,+0881,+Oslo

 

Ring om du ikke finner vei. Tlf. 9324 5917. Vi gleder oss :o)

 

Veibeskrivelse:

 

I bil er det greiest å kjøre opp Maridalsveien, uansett hvilket verdenshjørne man kommer fra. Skjoldveien går inn til venstre rett foran Rimi og nr. 41B ligger ca. 1 km innover på nordsiden av veien.

 

Med buss 54, ta til stoppet "Korsvoll" i Maridalsveien. Gå ca. 25m i bussens retning, så dukker Skjoldveien opp på venstre hånd rett foran Rimi. Nr. 41B ligger ca. 1 km innover på nordsiden av veien. Ca. 10 min. gåtur.

 

Alternativt med buss 25, ta til stoppet "Havnabakken" (vestfra) / "Korsvollbråtan" (østfra). Gå litt lenger frem i bussens retning og opp Åmotvei til den krysser Skjoldveien. Nr. 41B ligger noen få meter lenger til venstre på nordsiden av veien. Ca. 10 min. gåtur.

 

T-bane nr 3 mot Sognsvann. Stå av på Holstein, følg stien mot nord (til høyre hvis man kommer fra sentrum) over Holsteinveien til Karl Kjeldsens vei. Gå noen få meter til høyre og ta til venstre opp Peder Ankers vei. Følg Peder Ankers vei forbi Korsvoll skole og til høyre 100m etter. Peder Ankers vei går over i Skjoldveien i svingen til venstre. Nr. 41B blir da ca 100m etter siste svingen på venstre side av veien. Ca. 15 min. gåtur

Har man lyst på litt ekstra trim, kan man gå av på Østhorn og gå opp Havnabakken. Det er en del høydemeter. Følg deretter beskrivelsen fra buss 25.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen, Eva!

 

Håper dere hadde et hyggelig treff i dag. Jeg rakk dessverre ikke å komme - måtte jobbe litt.... Men jeg håper ikke det blir så lenge til neste anledning.

 

Klem fra oss

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Eva, ville bare takke for trivelig treff m/nydelig lunsj og kul blå kake! (Mathilde har allerede spurt om ikke vi kan lage sånn, vi også...) Veldig hyggelig å se både store og små igjen - Alva, Linde og Kevin hadde virkelig vokst siden sist, da var de jo bittesmå babyer hele gjengen...:) Håper det ikke blir lenge til neste anledning (det planlaget julebordet?), og at enda flere kan dukke opp da!

 

Synne & Mathilde

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...