Gå til innhold

¤Tråden -Nr: 8 ¤


Herkules

Anbefalte innlegg

Trådtann og greier! Hurra! Så flott at nattavenningen gikk så greit også.

 

Så bra at Edvard også hadde en grei natt.

 

Vi skal også gipsegreier snart, men det er litt tiltak. Får spørre Ama og Moll om råd om det trengs.

 

Her var natta bra, kvelden verre. Ga de mat rundt 23-2330, ny runde rundt 03 og 06, helt på det jevne altså. Opp kl 09 blank.

 

Vi har litt øketider her. Kan liksom ikke kalle det økedag, fordi jeg har alltid bare økekvelder. Greit nok det, men også slitsomt nok. Adrian sov og sov (han har blitt litt av en ryggsover), men Edvin ville surve/tulle/spise/sove i 5 min/spise/spise osv. Siden kveldene har vært urolige i det siste (de har byttet på) så var jeg forutseende nok til å pumpe meg litt etter amming på dagen. Så da fikk han det før vi la oss og da ble det stille. Stakkars gutten som har verdens største sovehjertet hadde nesten ikke sovet hele kvelden. Såååå sliten var han.

 

Pumpa 150 ml i dag tidlig så da har jeg litt på lur om vi begynner på det samme i kveld. Så det får være DGMG (Dagens God Mor Gjerning).

 

De sovna 1015 etter å ha slitt seg ut under gymen. Nå er kl 1035 så de våkner nok snart igjen.

 

De har på seg sine første jeans i dag da, hihi.

 

Ja, også er det to ting jeg har glemt å fortelle. Man skal jo huske på alt, men denne ryggsovinga til Adrian tok liksom over alt og ble markert som UkAS StøRStE BegIVenHet.

 

Vi har nemlig sluttet min minifom! Det ser ut til å gå kjempebra, er på fjerde dagene nå. Ikke noe knip og tull. Hærlig. Det er så mye mer frihet i å bare legge ungen(e) til puppen(e) enn å styre med skjei og styr. Spesielt om natta.

 

Jeg har fått fri, jeg har fått fri fra fommens slaveri!

 

Ja, også var det den andre tingen.

E har nå begynt å ta etter sin bror og blitt flink på mageligging. Løfter hodet og bryst kjempebra! Har ikke tippet over enda, men har hatt kjempeframskritt på ei halv uke. Skulle tro han var 3 mnd snart :-)

 

Ja, det er faktisk en tredje ting også, og den er faktisk ganske stor. EA har nemlig begynt å oppdage hverandre. De ser på hverandre og smiler av hverandre. Det er såå koselig og jeg smelter helt når jeg ser det. Spesielt kos er det når begge ligger på magen og bare titter *SukkSmelt*

 

Nå har jeg skrevet langt (igjen) og jeg har som vanlig vært mest opptatt av meg og mitt og kommentert heller lite. Jeg skal ikke skylde på at det er fordi jeg må bytte dobbelt så mange bleier og mette dobbelt så mange beibimager, for da kunne jeg jo rett og slett skrevet mindre om meg selv, hehe.

 

En gang skal jeg kommentere flere skjermbilder uten å si et kvekk om hvordan jeg har det. Hihi.

 

Nå våknes det her tror jeg.

 

På torsdag får vi nytt kjøleskap! Skal bli digg å ha lavere enn 12 grader i kjøleskapet :-D

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ser ut som alle har besøk av naboen min i dag... Ja, Liv altså.. ;-))

 

Det er da helt vanlig å bli oppslukt av seg selv og sine egne, fantastiske barn, svanine. Du er ikke noe "verre" enn oss andre! Ikke sant det er moro at de klarer nye ting hele tida?

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Liv er ikke her, men fikk besøk av tiltaksløsta faktisk!!!

 

Har nå rydde litt, men gjenstår ganske mye ja.. Jula er pakket ut og bort, skiftet på senga til Tiril og rydda generelt.. Men med mann og barn blir det mye rot og gudene veit hvor alt kommer fra....

 

Tiril fikk sånn piano med mange forskjellige lyder til jul og idag har hun spilt ivirg på det alene!!! Ligget på magen på gulvet og klasket på tangentene så sikla har spruta!!! hehe...

Og sikla er idag en foss!!! Hvor kommer all den sikla fra??? Nå ligger hun å gnager på en pærebit i feederen og koser seg.. Skravler og skriker, moro med egen stemme som er høy ja :)

 

Skrive om sine egne og glemme å kommentere andre er da lov!!! Vi har da alle verdens nydligste barn har vi ikke? Og det er alltid moro når nye ting skjer!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grattis med riskorntann tiny!

 

Og grattis til meg som har kjøpt ny trillevogn-bare sånn ha i bilen vogn-men den er heltopp:) Nedsatt fra 1499 til 900! Til sambo sa jeg 700 da-jajamen! Så nå er det lite penger på brukskonto-men har en påfyllskonto til blakke dager;)

 

Hurra til alle unger som ligger på magen,ryggen,er sosiale,sikler,får tenner,sover,ikke sover,promper,bæsjer,raper og de med minifom og de uten.

 

Nå må jeg ned å underholde ei berte som skriker etter oppmerksomhet(og som egentlig ikke likte den nye vogna si-blei litt redd...)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Berta blir nok glad i den nye vogna si etterhvert skal du se! Grattis med ny vogn!

 

Ser ut som du mener at det er Tiny som har fått riskorntann, og det tror jeg ikke det var, med mindre det er ei visdomstann på lur. Har ikke fått mine enda (men vet de er der) og da blir jeg sikkert litt grinete jeg også.

 

EA er 90 dager i dag! Petra: Skååååål!

 

Tenker du blir litt lei det pianoet etterhvert Tiny, hihi.

 

Hva skal dere ha til middag i dag da? Tenker vi skal ha rester fra søndagen, oksesteik. Er jo godt det, og restemiddag er lett å fikse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

lasagne. nams.

 

Skåååål !

 

Grattis med ny vogn. Link?

 

E sov 3 timer nå han da!! Og over 1 før i dag. Rart hver deg skal være så ulik.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

http://www.graco.co.uk/product/wheels/travelsystems/mirageplus_ts/

 

Det er link til ny vogn:) Den kan ikke brukes sånn superlenge siden ryggstøtten ikke er så lang- men da får vi selge den:)

 

Vi hadde snitzel m/tortelini og fylt shampinjong. Veldig godt. Og vesla satt i den nye trilla og syns det var stas og kunne sitte ved bordet:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tøff vogn, lik som den jeg kjøpte, bortsett fra at min ikke har sånt brett foran også kostet din tre ganger så mye :P

Men han var drit stilig :)) Lekker farge!!

 

Spiste wok med oppskjært kyllingfilet og nudler vi!! Digg!!

 

Grattis med 90 dager EA og fomfri, -jeg svarer også bare på det jeg husker Svana, og det er ikke mye :))

 

Og grattis til tanna :))

 

I dag har vi prøvd på "dåpsbrudekjolen" som mamma har sydd. Den er faktisk 40 år altså og den ble kjeeeeeeeeempefin!! Vesla ble så fin i den atte, så måtte knipse litt bilder under prøvingen. Setter penger på at hun blir det peneste dåpsbarnet i kirken!!

 

Glemte jo også seff å ringe ullevaal i dag da og bestille time til den tub-smittede kroppen min :(

Dritt, akkurat som om jeg ikke har nok å styre med???

 

Møkkavær er det også....

 

 

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var og så etter den trilla du snakka om Cat-men de hadde den ikke lenger:( Men jeg er storfornøyd-særlig når jeg fikk den til god pris og ikke full pris;)

 

Leieboeren i kjelleren har kjøpt ei lampe som han har montert på treet utenfor huset vårt- hver gang det går noen inn på parkeringspkassen så slår den seg på og lyser opp heile huset. Paranoid fyr!

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skåååål for EA svana!! 90 dager er ikke til å kimse av ;D

 

Grattis med riskorn Tiril!! A er på vei - kjenner det bulker seg veldig nede i gommen der nå, men akk ikke fremme enda... C var også treg da, fikk første tann etter passert 8 mnd..

 

Grattis med ny vogn Ama - vesla synes sikkert den er toppen når hun blir litt mer vant med den (da blir det sikkert spennende å kunne følge med, med en gang blir det sikkert litt overveldende) :o)

 

Kan tenke meg dåpskjolen er kjempefin Cat - ekstra morro når det følger sånne "minner" med den også da. Og søffern blir hun den skjønneste ungen i kirken under dåpen, er nok ingen i nærheten engang ;D

 

I dag har vi meldt oss inn på Avancia (treningssenter), så nå er det ingen bønn... Jobber jo i en treningskjede jeg da... Men dette er nærmere og så fikk vi en meget god avtale da ;D

 

Ellers, hmmmm - jo vi hadde mex-tomatsuppe i dag, med egg, makaroni og ost - jummi :o)

 

Prøver ellers å finne fine kjøkkengardiner jeg - og det ække lett må jeg si... ;(

 

Jo også sov A på magen i natt - uten å skrike! Var så søt atte, der han første gang lå med hodet oppå bamsen sin og andre gang når jeg la meg, lå han med begge hendene under hodet. Vurderte å snu han, men tenkte jeg skulle gjøre et forsøk på evt å bare la han grine om han våknet - men akk nei, jeg slapp. Hørte han var våken ved 6 tiden, men han Våknet og ville opp først 7.30 :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

http://www.babyshop.no/trille/Carena/Ride_s.jpg (om noen vil se) ;)

 

Sånn her trille har vi til A da (litt finere i fargene den vi har synes jeg). Den brukte vi når vi var i syden i stedet for kombivogna - han elsket den!! Den kan vi flippe håndtaket så han kan sitte både frem og bakovervendt. Litt dyr kanskje - men veldig fornøyd - betalte 1680 sek for den...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har og graco. betalte 1000 svenske. Helt greit. Brukte den me i begynnelsen da den passer med bilsete. Veldig grei nå om man bare skal innom en butikk eller noe kjapt. Slippe å sette sammen vogn og løfte og blæ.

 

I alle er det med naboen a? Kan han sette opp slik uten å høre med dere andre? Sånne lamper er irriterende...skvetter av dem gjør jeg og.

 

Far legger E. Går ikke noe videre hører jeg. Hyler ikke da, men er ikke fornøyd kan man si.

 

klart hun blir!! Hun er jo verdens vakreste!! Du må legge et bilde i albumet ditt så vi og får se da:)

E hadde og gammel dåpskjole. Usikker på om den ble sydd av en brudekjole. Oldemoren til E som laget den. Iaf, bestefaren hans var den første som ble døpt i den, høsten 1952. Så er da 54 år gammel. Og bestefarens søster og bror. Edvard sin far og onkel. William og nå da Edvard. Alle navn og dåpsdato er brodert inn på kjolen.

 

sliten og blæ. rydda og ordna masse her i dag. Så kommer gubben hjem og istedenfor at det da ser enda litt bedre ut har det blitt meget værre. Er så jæ*** irriterende!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God kveld i stugu :)

 

Fin vogn Ama! Visste jeg hadde sett den før, og det hadde jeg jo.. For jeg har jo sett Molle sin!! Skal nok se hun sitter som en prinsesse i den ganske snart!

 

Svana: grattis med 90 og uten fom :) Er litt enklere uten fommen ja!

 

Linea er nok den skjønneste babyen i kirken i den nye/gamle dåpskjolen sin :)

 

Vi har og sånn generasjonskjole, men den er ikke eldre enn meg. Den ble heklet til min dåp, men er brukt av flere etterpå da..

 

Vært en tur ute på senteret for å se om jeg kunne finne noen gensere som kanskje var litt ålreite jeg, men fant jeg noen? NEI..... Hvorfor er det alltid sånn at man aldri finner noe man vil ha når man virkelig skal ha noe????? blææææ....

 

Mannfolk+rydding? Et mattestykke som ikke går opp spør du meg.. Når jeg synes det ser ille ut, så titter han bare seg likegyldig rundt og spør hvor da? Grrrrr... Og når man har rydda og latt mann være hjemme alene littegranne, ja da ser det ikke ut etterpå...

 

Imorgen er det 6 mnd kontroll!!!!!!!!! Gjette vekt? Sist gang: 6760 og 64 lang. Også babysvømming etterpå..

 

Kab¤ rekker nok ikke møte deg på hs, jeg skal være i lillestrøm til 10.45...

 

Håper natten blir like bra som inatt eller bedre :) *krysserfingrenehardt* Har smørt dentinox på gommen og håper det kan hjelpe litt om det klør..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

http://www.dinbaby.com/content/view/thumbnail/398044/offset/16

 

Link til bilde med prøving av dåpskjole. Den ser veldig stor ut da, for den er ikke sydd igjen bak eller strikk på armene, men blir nok fin når mamma blir ferdig.

Men er jo ikke så lett å se da på det lille bilde. På bilde ved siden av har hun er rosa heklekjole som oldemoren hennes har laget til jul, tenkte kanskje vi skulle ha på den på festen etterpå når dåpskjolen skal av. Den er litt stor enda, men så er jo ikke dåpen før 18. feb.

Hva synes dere??

 

Mannfolk og rydding er vel like stor sjanse som å vinne i lotto!!

 

Tipper Tiril er 7335 gram :)) Mulig jeg er helt på viddene her nå, men tar sjansen!!

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tiny: Når veide hun det sist? Må ha antall uker for å klare å komme i nærheten tror jeg.

 

Her er det øking på gang fortsatt. Siden jeg bare har økekvelder og ikke dager så varer det en stund, også bytter de jo litt på, men i kveld har begge vært veldig sultne. Smart at jeg pumpa sånn at jeg hadde litt på lur! Jeg så god mor atte, hihi. Orker ikke sutrete barn som ikke får melka fort nok ut av halvslunken pupp. Holder litt på (for det er jo en grunn til det), men gidder ikke det i det uendelige. Kanskje er jeg litt dårlig mor likevel, hihi. Jeg liker mette barn jeg.

 

Shempeshønn lille-L da!!! Så nuddelig atte!

 

Vi må ha to kjoler da, og siden min familie ikke har arvekjole og H sin bare har én, så holder svigermor på å sy kjole. Hvem som skal ha hvilken vites foreløpig ikke. De kommer på lørdag for å prøve, sånn at vi er sikker på at den passer.

 

H er faktisk flink til å rydde. Han påstår at jeg roter. Vi er nå ganske flinke til å rote begge to. Men han ser ikke at jeg har vasket så han har et minuspoeng likevel. Også er det jeg som tar hånd om klesvasken, og den går jo non stop.

 

Hva sier kjeden din til at du sviker de da Petra? Det var sats, var det ikke? Jeg trener på Elixia, men har fryst medlemsskapet til mars. Like greit synes jeg, men så skal det trenes!

 

I morra er H hjemme! Juhuu! Skal prøve å få kommet meg på salg tror jeg. Shopping uten barn = best.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hihi.. det tenkte jeg ikke på en gang, når Tiril ble veid sist.. Jeg tror jeg må tippe på nytt kanskje, når vi får et svar på det :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så søt L er cat og kjolen blir sikkert kjempeflott

 

Tiny mormor heklet dåpskjole til meg også som O. brukte (+ noen søskenbarn av meg)

 

Molle Tenkte kanskje det var en stund siden du hadde vært på telttur jeg da:)

 

Mannen min er også håpløs enkelte ganger men er i grunn ganske flink men vi er eksremt rotete begge to.

 

Tipper 7430 akkurat n¨å og så får jeg revurdere om jeg rekker det om det kommer nye opplysninger.

 

 

Vi gikk 2 timers tur i dag og det var de 2 timene O s ov i dag, men ikke greit å rekke så mye når man står opp kl 11.30?

 

Vi kapitulerte totalt i går kveld da O var i seng 20.45 o g vken kl 21. til 0045 JEZZZzz deilig NOT.

 

MEN da sov han til kl 0445!!! dvs 4 timer sammenhengende søvn og det har ikke jeg hatt på en stund deilig!!!

Muligens det ble en påtår kl 0630 for han våknet av pappans avreise men sov godt videre til 11.

 

Så jeg er jammen meg et nytt menneske i dag og det er O også vi har hatt en flott dag med mye besøk og O. har vært suuuper søt og god gutt. Grøt er digg

 

Bruker dere triller på dem allerede? Vi har ikke vurdert det engang men nå lurer jeg litt på om vi skal ha oss en til vi skal til Spania

 

God Natt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.

Skriver med gutt på fanget...............gråt, luft og gulp er hovedfaktorene her det siste døgnet.... Stakkar gutten min. i har begynt med fom nå da..... Begynte på dette innlegget før kl 23.... gutten er matet og flyttet og matet igjen etter den tid....

 

Hvorfor har du feber Simba? Mamma har stein(?) som er mer enn 1 cm stor i gallen, så hun vil uansett bli opperert. Hva skjer med deg? God bedring ihvertfall;)

 

Beibien min feiret 6 ukersdagen sin med å ligg 6 min i vippestol. Var litt skeptisk,men så på alt som han forran ansiktet sitt da;)

 

Plages med for vide bodyer jeg da;) De er fort for korte i 50 men veldig vide i 56...... Hva er det med den tub greia da? Må alltid være noe ekstra med deg Cat;) Lykke til med å huske å ringe Ullevaal da..... Finnes mange Kellogs-damer rundt om kring, dessverre! Fine kjoler Cat!

 

Ka-ping har jeg glemt å hilse til forresten, ikke med meninga...sorry. Skal se om jeg kommer på det neste gang jeg snakker med henne altså. Du har aldri skrevet rotete innlegg du da;) Blir ikke noe alarm, gutten sover_jo_ikke_lenger punktum. Ligger på brystet til pappa inne i senga nå, så mamma kan skrive Tråden så hun ikke klikker i natt;)

 

Gratulerer med første trådtann;) Ikke enkelt å se inn i munnen på en baby nei.Høres jo ut som natteavvenning går som en drøm da. Liza var 10 mnd og fikk tenner samme natt, var inne 1 gang i 2 tia og prøvde med kaldt vann_VILLE_IKKE_HA også var det gjort. Blir vel et helvete med han har da;)

Vekker ikke barn som sover, ihvertfall ikke barn som nesten ikke osver til vanlig.........

 

Har ofte vondt i "vilikken" min jeg også!

 

Ingen innlegg på hverkan dib eller bim i går nei. Leita ei stund jeg for å si det sånn, snille Mo som sendte link så jeg kunne lese ihvertfall.

 

Noen slutter på fomkjøret, andre har hatt sin første dag med det, spennende til natta om mamma`n klarer DGMG: å huske fom om natta..... (du har noen flinke barn svana! Gratulerer med alle 3-4 begivenheter)

 

Gratulerer med vogner alle mann;) Er vel bare jeg som ikke har kjøpt en..... Blir ikke med det første heller......

 

Skål for 90 dager! Spiste kåttisser til middag vi, og sov 1 t dupp på sofan!

 

Hei herk, får lese ditt innlegg sener, siden min GRÅTER (igjen)

 

Har dåpskjole etter søstra mi: dattera, 5 søskenbarn, hennes sønn og ett par andre er døpt i den, brodert med alle navn og datoer:)

 

Okei, nå gidder jeg ikke kommentere så nøy, innlegget blir jo langt som et vondt år!

 

Tipper Tiril veier 7413 gr og 66 lang;)

 

Vi har 6 ukerskontroll i morra: han var 3745 sist (fredag..hihi) og hvor lang???? Han har ikke blitt målt siden sykehuset og var da 50 cm (4uker siden)

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kontroll om 25 min, så rekker ikke mye nå på morran...

 

Sist kontroll var 19/12 og da veide hun 6760 og var 64 cm (sånn for ordens skyld)

 

Får kle på Tiril og vaske henne rundt munn :) Spist knekkebrød.. nam nam :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

haha..noen her som skal begynne med pottetrening??

 

diaperfreebaby.com

 

frokosttv nrk i dag.

 

LER! jaja...

 

tippe etterpå jeg:) Lese og. Måtte bare inn å skrive det om bleier. E er mark..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7145 og 66.

Hu må da endelig ha tippet over 7 grensa nå vel! Iaf med all den maten hu dytter i deg (og på klærne..og bordet og ansiktet og og og ..hihi)

 

haha så feilen men hvorfor rette opp. Ble jo litt festelig den der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen

God tur på kontroll da!

 

1D kjedelig med magevondt håper fommen hjelper

 

har nok glemt så mye i det siste siden jeg knapt har vært her inne (og til tider knapt har vært tilstede i mitt eget liv:))

 

Skal vi se Grattis med tann,

Ja er det ikke sånn at hvor tidligere man får visdomstennene j o smartere er man??

 

Sånn over til meg så får jeg kommentere mer etterpå

 

Ble kvelden kl 23 i går men det var besøkets skyld og ikke O. Han sov faktisk helt til kl 05.30 dvs 6,,5 timer

Og fordelen med sen legging er jo at jeg sover like lenge sammenhengende:)

 

En t ing jeg lurer på:

Hva er poenget med å våkne og ikke ville spise og være SÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ trøtt?

 

Vi sto jo opp da og lagde litt grøt og etter 2 skjeer var han så trøtt at han virkelig ikke viste hva han skulle gjøre.

 

Så da var det puppetvang (nå er det puppenekt hver eneste gang)

Der sovnet han gitt og vi skal på barseltreffe MEN jeg vekker ikke et sovende barn i disse dager. (skulle ha kledd han før jeg la han men han var så trøtt desuten har han bæsja så vi må jo skifte før vi går uansett)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns T den tannsmøringen e r god ?Det tror jeg O. gjør sutter den i seg og sier mmmm

 

Finne klær man leter etter? Det er da som regel umulig

Jeg har ikke vært på salg jeg får vel leve opp til "rykte " som lagt ut om meg på folkehøyskolen

Det var en trønder som skulle lage sånn "5 pågaten" sak og spørsmålet var "har du vært på januarsalg?"

Mitt "Nei " ble til :

 

"Nei jeg går ikke på salg, jeg kan ikke ødelegge rykte mitt (jeg er da fra Bærum)"

 

Det der med økekvelder det kan jo være litt spise seg opp til natten fenomen som jeg hadde i lengre periode her?

 

Få hør litt om triller nå da

Hva må jeg se etter og hvor lenge kan de sitte i disse?

 

Og mat sp i gjen Tiny og Petro

Hvor mye skal jeg øke med om dagen og hva gir man i starten (gir maisgrøt og har skrapt banan og litt gulrot)

'

Lenke til kommentar
Del på andre sider

E synes den dentonox'n er litt ekkel han. smatter og grøsser:)

 

Herk:

Er ikke ofte jeg har vært på telttur skal innrømmes, men har da brukt sovepose. Helt utrolig at det går ann å være så teit!!

Vi hadde en periode hvor poden sovnet ca. 21, for så å våkne 21.15 og holde det gående i et par timer. Slitsomt!! Stakkeran hadde en del magevondt da. Og det kombinert med trøtt var ikke så heldig. 11..så sent har min aldri stått opp! William var motsatt. Da lå vi gjerne til 10-11-12. Sutta litt pupp slumra og sånn. Ikke rart han var pæreformett i ansiktet sitt..hehe. Edvard derimot, er man mett spiser man da ikke og er man våken vil man opp. Iaf etter en stund.

 

Vi brukte jo først trilla til bilsetet. Har ved et par anledninger lagt ryggen helt ned og lagt ham oppi da han var mindre, men brukt den lite som bare trille. Bruker den om vi bare skal inn på babyshop og sånn, ikke på sentertur. Han sover jo gjerne en lur innen jeg er ferdig der og da er vogna best. Men guuu så mye enklere det er å bare ta trilla!

 

Barn poeng med ting? Nei du det der har jeg og lurt på!

 

 

Puppenekt? Når begynte han med det? På natten og?

 

1D:

Høres ut som lillingen har oppdaget at verden er mer spennende enn søvn? ;) Håpe fommen hjelper på magen. Har en del timers erfaring med magevondterr på liten babygutt, så spør om du lurer på noe. I slike tider prøver man gjerne alt av tips:) sukkervann reddet oss en del da. Tenk at han har blitt 6 uker alt!!! Da er du ikke barselkvinne lenger:)

Hvordan går det med Ka-ping? Hva ble navnet forresten?

Si meg..har De utvilket trådavhengighet? ;) (hvem har ikke det..)

Lille T veier vel da 3825 og har blitt 55 lang. Vet det ikke er tipping nå men tippet lell jeg. (Og nei, det er ikke for å få sjokkis nei..hihi)

 

(jeg plages av for lange klær jeg da..ikke at de er for vide. De som går på er gjerne lange..sukk)

 

Simba: Hvordan er formen??

 

Cat: Fått fiksa time? Synes og du skal bruke den rosa kjolen. Før det første fordi det gjerne er rosa/blått i dåp. for det andre var den kjempefin:) og for det tredje betyr detnok en del for oldemor.

 

Svanine: Det der med å spise seg opp har jeg og tenkt på ang. E. (din E) Det positive er at han da kanskje snart sover lenger på natten:) Ellers, gratulerer med alle de fremskritt de små har gjort den siste tiden:)

 

Litt om meg selv da.

Haha denne ble også skrevet med avbrudd. E våknet og var supersulten NÅ! Ganske forståelig..han hadde nemlig sovet i 2,50 time!!! Det er nesten 3 timer det!!! litt mer..!!!

Natten var bra. Mat 20.30 sov 21.00. (far la. "han sovnet av seg selv mens jeg holdt ham i hånda" haha) Mat 00.30-sovnet med en gang fint i kurven sin. Mat 05.30!! Sovnet igjen og sto opp 08.15 etter litt babling i senga sammen med mor. Det kjipe er jo da at mor ikke sovnet før 03. Typisk det da. Men ser ut til at han beveger seg i riktig retning så kommer vel flere sjanser til å sove:)

 

Ja også skal vi på babysvømming for første gang i dag:)) (ja med instruktør da, har jo bada der før. Egentlig greit for da kjenner jeg til garderoben og hvor og hva, tt Tiny:) )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...