Gå til innhold

På utkikk etter familiebarnehage/evt dagmamma på Flatåsen


Gail

Anbefalte innlegg

Jeg er ei jente på 23 år som bor på Flatåsen og har ei lita datter på snart 9 mnd. Jeg begynner på jobb i april og undersøker derfor muligheten for familebarnehage el evt dagmamma. Er det noen som vet hvor mange familiebarnehager det finnes i nærheten av Flatåsen/evt Saupstad? Vil også gjerne høre fra eventuelle dagmammaer som måtte være ledig og hva de evt tar i pris å sånn;)

Lurer også på om noen vet åpningstidene på familebarnehager,el vil det kanskje variere fra plass til plass? Er nemlig avhengig av pass maks 2 kvelder i uken,da jeg jobber turnus.

 

Det ble en del spørsmål her,men håper det er noen som kan hjelpe meg med dette:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei! Jeg er ei jente på 24 år, som jobber som dagmamma på Flatåsen. Har ei jente på 4 år, som går i bhg alle dager bortsett fra torsdager, og ei jente på 1 år. Passer en gutt på 15 mnd man til tors.

Hvilke dager er du intr i? Og hvilke tidspunkt er det snakk om? (Må levere og hente eldstedatteren min i bhg 5 min kjøring unna)

Jeg har erfaring fra bhg og en del dagmammajobbing, gått barne og ungdomsarbeiderfag og er generelt veldig glad i barn:)

Tar 200 kr per dag, eksklusiv frokost og bleier. Hvilke tidspunkter er det snakk om på ettermiddag?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...