Gå til innhold

Noen fra Helgeland???


Susanne-82

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Så artig da at vi er flere fra Helgeland:)

 

Hvor gamle er dere? Barn fra før?

 

Jeg er 24 og venter min første. Gleder meg masse. Har dere vært til lege, jordmor eller UL?

 

Jeg har vært til lege og UL, så alt ser heldigvis ut til å gå bra:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest julimamma

Heia! Eg e 26, og vent min tredje lykke:) Har ikke vært på nå kontrolla enno, dem har bære vært utsatt:( Men i neste uka får eg håp at d bi! Og hemmeligheten kan ikke holdes skjult så mye lenger, før magen har vokst!(10 uke) Har ikke fått så tili mage i de andre sv.skap..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal på UL på torsdag for andre gang, håper de kan se hvilket kjønn det er... Sist så jeg bare en liten klump, nå kan jeg se den lille kroppen, klarer knapt vente. Andre som har vært på UL?

 

Hvordan går det ellers med dere. Jeg har vært sengeliggende i 5-6 uker nå, men nå merker jeg at formen blir bedre, men enda litt småkvalm om morgenen. Skal prøve meg i jobb fra mandag av. Ellers hvordan er formen deres da?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var på Ul i går:)Hurra alt er bra:)

Ser nok ikke kjønn allerede men når du er ca 16-18 uker på vei ser de det nok.

Lykke til.

Hvor går du på kontroll forresten??

Jeg går på fødestuo her jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen!

 

Bra at alt står bra til.

 

Går til Reidun Kismul og hun er kjempegrei å ha som lege. Hun bryr seg virkelig om meg og den lille:) Det var hun som henviste meg til tidlig UL og det er jeg glad for. Går til gynekolog Andersen også, tror jeg skal inn til han ca 1 gang i mnd.

 

Har fått tilbud om fostervannsprøve og grunndig UL i Trondheim i uke 16 og har takket ja så da får jeg i alle fall se hvilket kjønn det er (er 11+4 i dag). Dessuten satser jeg på at det går bra. Hadde en liten kromosonfeil som barn, men har vokst det av meg nå, men greit å få det sjekka i tilfellet det skulle være noe galt. Så det blir en spennende og nervepirrende Trondheimstur.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok jeg går også til Andersen.Kjempekjekk lege,Han tar virkelig vare på meg syns jeg.

Håper alt ordner seg for deg og at du får et friskt og raskt lite gull:)

Lykke til videre.:)

Er forresten 13+3 i dag jeg:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jobber i ESS onshore .Ellers tar jeg livet med stor ro.Nyter å være Mamma og skal vel snart kaste meg rundt å pynte til jul:)GLEDER MEG!!!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei:)

 

Vet noen om de selger mammaklær i Mosjøen? Er vanskelig med klær nå som kroppen forandrer seg. Vil jo gjerne pynte meg og se litt bra ut, men synes det er vanskelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet at KNØTTENE selger noe mamma klær.Håper du finner noe fint der:)Ellers har jeg ikke peiling.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal på knøttene i morgen å kikke om jeg finner meg noen fine klær der.spennt på hva de har.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var der i går. Ikke akkurat det største utvalget jeg har sett. Fant ingen ting der... Men er ikke skikkelig krise enda da, men blir vel det snart...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Heisann. jeg har termin 25 juni. kjenner ingen her i Mosjøen som jeg kan prate "svangerskap" om liksom.. koslelig at her er flere:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...