Gå til innhold

Hormonbomba * 4.6.2007


MammaChicka og Even Nikolay

Anbefalte innlegg

hellu....

skriver her jeg, så det blir bedre oversikt i den andre tråden;)

hvordan går det idag?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har også hoppet litt fra 1.trimester og juni klubben.

Litt vanskelig å få kontakt med andre.Men det skyldes vel at alt er fremdeles litt usikkert enda for de fleste av oss.

Gleder meg til å komme til 12. uke.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei:)

Ja, er sykemeldt ennå, men nå i 50% bare da..

Men idag er jeg hjemme etter en tøff natt:O

Når har du termin?

Ja, blir vel lettere å bli bedre kjent etterhvert...

jeg er ihvertfall ikke vanskelig å bli kjent med;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hi-hi,

 

Godt å høre.

Deg har termin 14.juni, enn du da ?

Skal på A-hus på en "tidlig" kontroll til uken.Gruer og gleder meg litt.

Håper alt er OK, men de ville sjekke litt ekstra, siden samboeren min har vært syk tidligere iår.

Er det ikke slitsomt å være sykemeldt 50%?Er de flinke til å ta hensyn til deg på jobben og med arbeidsoppgaver ?

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var på første svangerskapskontrollden 14.11 jeg...

Har termin den 23juni...

skal på 2kontroll den 19 desember...

 

Nei, egentlig så er det veldig greit..de tar mye hensyn på jobben da.. så jeg jobber halve dager, fra 8-12..

jeg og sambo jobber på samme plass, så jeg våkner jo alikevel når han drar.. så da drar vi sammen, også tar jeg bilen hjem...

men slik som idag, så sov jeg dårlig og orket ikke jobb..ringte og sa ifra...og de bare: "herregud monica.....bli hjemme, og slapp av"

*hehe* søtt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei :o) Jeg forsvant litt jeg. Mann og 2 barn som maser. Grrr....ja, ja hormonene er ute å flyr iallfall hehe. Vi er forresten navnsøsken :o) Men etter jeg ble gravid denne gangen er jeg blitt en skikkelig hormonbombe. Begynte hos homeopat igår, for å få meg litt ned på jorda. Var ikke slik med jentene, så kanskje det nå er en gutt :o) I dag skjer det ikke noe spennende. Er hjemme med to syke barn. Skal vaske, rydde og vaske. Vaskehjelpa har fri den uka :o( Overlever vel en uke hehe. Hater husarbeid, men idag må jeg vel sparke meg selv bak litt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hehe... huff da!

Er alene hjemme jeg nå da..

dvs..bønna er her jo da..

Jeg er så utrolig spent pp hva jeg får jeg...visste du det med de to jentene dine?

Jeg gleder meg til ul i januar når jeg får vite=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir spennende å se.....

 

Vi har en gutt hver.Så vi ønsker oss veeldig ei lita jente.

Håoer vi kan se noe etterhvert.

Vet noen når det er normalt at man kan begynne å se hvilket kjønn det er på ultralyd ?Tror jeg får ultralyd på onsdag til neste uke....

 

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvem er bønna? I magen :o)?? ............................Der ble jeg litt borte igjen, eldstejenta skulle ha drikke. Mamma, mamma, mammma hehe.

 

Jeg lurer også veldig på kjønn. Viste det med begge jentene mine. Med hun første visste jeg det med en gang. Magefølelsen var veldig sterk. Ultralyden bekreftet det. Hun fikk navn tidlig. Med hun andre så jeg det på ultralyden. Tror det er gutt nå, men gleder meg vilt til ultralyden. Har ikke fått timen ennå, men kommer vel snart.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jordmor har også ultralyd der jeg går. Men ikke like bra som hos gynokologen. På 3D ser du ganske tydlig fra (tror jeg) uke 18, sikkert tidligere også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bønna er h*n i magen ja=)

Er vel i UL i uke 16-18 de ser kjønn, er det ikke det?

Er faktisk ikke helt sikker, men tror det ja..

Han min har ei datter, og øsnker seg så klart gutt.. mens dette blir kanskje min eneste, så jeg har litt lyst på ei lita dokke;)

magefølelse har jeg, bortsett fra at den bytter fra dag til dag... *hihi*

blir jo glad uannsett da...

 

hvor i landet er dere fra da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo kjempespennende siden du har to jenter fra før.

Skal krysse fingrene for deg.

Håper de ser noe på onsdag, hvis ikke får jeg vel svar på når de ser :-)

Dette er utrolig spennende !

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg kommer opprinnelig fra Strømmen, men har nå flyttet til Sørum like ved Sørumsand.

Forstår godt at du ønsker deg ei lita jente.

Blir selvfølgelig glad uansett , men veldig mye blidere hvis det blir ei jente :-)

Drømte her om natten at de sa på ultralyd at det blei ei jente, i neste setning fortalte hun at det ble to...

Jeg våknet med et skrik !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*haha* høna-mor da... drømme slik..*tihi*

apropos drømmer, så drømmer jeg helt utrolig mye for tiden... helt merkelig..

Ja, hormonbomba:) Vi får håpe den ikke krysser bena.. men gjør den det her, så bestiller jeg med ny time... 3d kanskje? jeg VIL vite...

hihi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har faktisk lurt på om det er tvillinger her inne. Jeg har fått mage så tidlig denne gangen. Har alltid ønsket meg 4 barn, men tror ikke jeg orker å gå gravid en gang til. Men det er ingen i familien som har tvillinger. Men tenk for et styr! Dobbelt med bleier og mat. Kjenner ei som har tvillinger. Hun var så sliten og trøtt det første året. Men så har de jo veldig selskap av hverandre. De virker også mye tøffere. Vant til å herje med hverandre. Det er to tvillinger i klassen til eldstejenta mi (første-klasse). De har skremt vettet av datter mi flere ganger hehe. Det er skikkelig tak i de. Nå ler dattera mi heldigvis av det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skremmende....Jeg føler også at magen er blitt stor fort her.

Ønsker meg to til...Men mannen min sier det får holde med en.Han tenker på alt maset og bilen som må byttes ut til buss osv...

Tenk om det virkelig er to !?!

Men som du sier, masse slit.Hadde kolikk med første mann og han skrek 24 timer i døgnet i 3 mnd.Var ikke mye igjen av meg etter det.

Så jeg håper at denne gangen blir det roligere.Hvis ikke leier jeg inn hjelp....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...