Gå til innhold

NOEN SOM KAN HJELPE OSS?...PLIS.!!!


gull_puten

Anbefalte innlegg

Heisann.

 

Venninen min skal skrive attest til en kjempe grei dagmamma som de har brukt ganske lenge...

Nå som endelig sønnen deres har fått bhg plass, vil dagmamma gjerne ha en attest fra dem..

 

Problemet er at ingen av oss har så god erfaring med å skrive en attest,vi vet ikke hva som skal stå der....

 

*hva burde stå der?

*hva er viktig å ha med?

*hvordan skriver vi en attest`?

 

KUNNE DERE HJELPE HENNE!!!

 

*Krysser fingrene* ...........*snufs*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei!

 

Jeg vet jo ikke hvordan en attest bør se ut, men i attestene jeg selv har fått står det:

 

-Hvor lenge jeg passet ungene

-Hvor gamle ungene var

-Om ungene og foreldrene var fornøyde med jobben jeg gjorde (Gjerne skrive litt utfyllende om dette, f.eks. står det i en attest her at jeg var flink til å aktivisere ungene, at de trivdes svært godt under mitt ansvar og foreldrene var trygge på at ungene hadde det godt og trygt hos meg) Nå ser det ut som jeg skryter veldig av meg selv her, men det er absolutt ikke det som er meningen.. Hehe.. Det er bare ment som et tips =)

-Det er også lurt at de skriver opp telefonnr om de vil være referanser. Det kan være like viktig som selve attesten...

 

Ellers tror jeg ikke det er så mye mer... Håper du fikk litt hjelp iallefall..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

heisann

 

tusen takk for hjelpen din.du var meget flink med å svare på innlegget mitt noe vi ble kjempe glad for.

 

Du høres ut som en erfaren dagmamma og du skryter ikke av deg selv..hehe du bare sier sannheten:P....

 

 

er meget taknemmelig for svaret ditt :-)

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...