Gå til innhold

Mars: Hvor mange tenner?


citten

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Oi hehe

Bare en som har kommet litt opp, ikke helt.

Men datteren min var sen, hun var 1år før hun fikk en tann.

Litt sutring forrige natta her, og han beit i puppen i går så det sang etter!!! hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

gutten min har fått 2 nede, men er ikke kommet helt opp enda!!! litt urolig noen netter, men vet ikke om det er noen fler på vei!! ser vel det når de dukker opp...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Elisa er 7,5 mnd og har to nede og fire oppe. Biter hardt i det hun kommer over, he-he...og særlig det vi sier "nei, ikke lov" til...sånn som mobiltelefoner og ting av papir...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Papir og mobil er favoritt her og...

I dag morges hadde han en halv tann og i ettermiddag hadde den andre nede også kommet gjennom :) morsomt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
  • 3 uker senere...

8 tenner forrige gang jeg sjekket. Sjekker ikke så ofte nå lenger for han hater at jeg putter fingeren min i munnen hans og nå biter han jo også ganske hardt ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Annonse

Den femte kom gjennom igår.

Lille hadde 39.4 i temp, og var helt fjern, så spør noen meg om det er tenner på gang. Neeei, tannen er på vei, men den kommer nok ikke enda, svarte jeg. Så feil kan man ta, for når jeg da skjekket, så var den faktisk allerede kommet ut...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
  • 2 uker senere...

Nora har hatt 6 tenner en stund nå. Regner med det vil gå en stund til før de neste bryter ut. Det kan godt drøye for min del ja, hehe!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Sønnen min på 11 mnd har 8 tenner!!! 4 overtann og 4 undertann.. Hans første tann kom da han var 4 mnd. Altfor tidlig.... Er glad for at han ikke har hatt plager, kløe,gråt og sånt.. Men bare avføring som gjør rumpa såre, pga tenner.. Ellers er han så blid og fornøyd..Gogutt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Jenta mi har faktisk 10 tenner! Og hun er 11 mnd =)

Fikk den første når hun var tre måneder.

Av det har hun to framme oppe, fire framme nede og fire jeksler jevnt fordelt..=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...