Gå til innhold

Se også disse forumene:
Kvinneguiden Doktor Online

Hvilken uke er du i og hvor ofte har du sex?

• Logg inn for å svare
65 svar til dette emnet

#21 Hulderjenta

Hulderjenta

Nytt medlem

• Medlem
  • Pip
  • 9 Innlegg:

Skrevet 24 oktober 2006 - 09:27

Fødde for 1 månad siden og har ikkje hatt sex med penetrering på 2 månader. Savner det veldig både eg og vennen. Men kos har det blitt litt av, men føler ikkje det blir det samme siden eg er av dei som må kjenne mandomen i meg. Må ha penetrering. Er litt usikker på når me kan ta opp at å ha samleie. Håper det blir like bra som før, men det skal vel noe til siden eg var veldig aktiv seksuelt. Det kunne då bli både 1 og 2 gonger om dagen. I helgene gunne det bli ennå meir. Trur det blir minder no frametter diverre.

Annonsebilag
Annonsebilag

#22 Anonym bruker

Anonym bruker

Superbruker

• Medlem
  • PipPipPipPipPip
  • 568 057 Innlegg:

Skrevet 13 november 2006 - 11:20

Er i 7. uke og har sex minst en gang hver dag, men har vi tid og mulighet har vi gjerne en omgang til...;) Helt sykt, men er kåt hele tiden!! Heldigvis er typen akkurat like kåt som meg og stiller opp bare jeg ser på han nesten.... Deilig:)

#23 Anonym bruker

Anonym bruker

Superbruker

• Medlem
  • PipPipPipPipPip
  • 568 057 Innlegg:

Skrevet 14 november 2006 - 01:01

jeg er i uke, 38 å vi har sex 1-2 ganger dagen, å gud vet at jeg trives med det =)

#24 Anonym bruker

Anonym bruker

Superbruker

• Medlem
  • PipPipPipPipPip
  • 568 057 Innlegg:

Skrevet 14 november 2006 - 02:31

Kjære deg, du er jammen meg lite opplyst mp jeg si.

#25 AnnCoglillepinky=)

AnnCoglillepinky=)

Nytt medlem

• Medlem
  • Pip
  • 0 Innlegg:

Skrevet 14 november 2006 - 16:00

Synes det er så rart å høre at dere har sex så ofte! Sex flere ganger om dagen hadde vi bare de første månedene vi var sammen! Vi har bare sex ca en gang i måneden vi! Og jeg og mannen min synes det er helt greit. Vi har jo tatt det opp flere ganger, for begge to har jo vært redd for at den andre har synes det har blitt for lite sex. Men vi har rett og slett liten sexlyst. Først trodde jeg det var unormalt, men det er mange som har det sånn, men det er liksom ikke noe allright å fortelle at man ikke har så mye sex. For da tror folk at man har dårlig sexliv, at man ikke er gla i hverandre lenger, at en er utro, osv. Men jeg vil ikke si at jeg har et dårlig sexliv selv om vi har lite sex. Sexen er kjempebra den, nå vi først har sex. Vi er kjempeglade i hverandre, og begge er tiltrukket av hverandre. Og om han er utro er jeg ikke i det minste bekymret for. Er ikke meninga å rakke ned på noen, vil bare fortelle at noen har det sånn som oss også, uten at det er unormalt :)

• Gjest

Skrevet 14 november 2006 - 16:07

Vi har alltid hatt gjennomsnittlig sex sånn ca hver dag. Nå er jeg 29+5, og det er kanskje gått ned til annenhver/tredjehver dag i gjennomsnitt de siste to ukene. Har vel mest med å gjøre at vi pusser opp fra morgen til kveld, og har dermed ikke hatt tid og overskudd som vi pleier. Vi har snakka om at det har blitt lite nå, men siden det ikke er fordi en av oss avviser den andre, så er det ikke blitt noe problem for oss...er liksom begges "feil", ingen orker å ta initiativ hver dag, vi vil heller sove når den tid kommer :o)

#27 Anonym bruker

Anonym bruker

Superbruker

• Medlem
  • PipPipPipPipPip
  • 568 057 Innlegg:

Skrevet 14 november 2006 - 16:07

Sex flere ganger om dagen hadde vi vel av og til de første måndene vi var sammen, og sex flere ganger i uka hadde vi det første året. Etter dette har det vært alt mellom 1-2 ganger i uka, eller heller sjeldnere. Av og til i ferier på hotell litt oftere. Men på det jevne kanskje max 3 ganger i mnd. Har jo mensen i nesten en uke, så da gjenstår jo mindre av måneden, egentlig.

#28 Anonym bruker

Anonym bruker

Superbruker

• Medlem
  • PipPipPipPipPip
  • 568 057 Innlegg:

Skrevet 14 november 2006 - 20:35

er i uke 27,og når sambo er hjemme så har vi vel gjennomsnittlig sex hver dag,noen dager flere ganger,andre dager ikke. men vi har tre ukers opphold vi. han jobber på båt,så da blir det sånn,litt å ta igjen når han da kommer hjem. denne gangen blir det nesten 4 uker alene,han reiste i dag så dette blir hardt. men belønningen er jo at vi får jul sammen for første gang! vært sammen snart 3 år. han sier han blir veldig tent av en voksende meg, "min sexy gravide kjæreste" og da blir jeg glad og han kan tenne meg bare med blikket.. men må innrømme at vi må bruke glidemiddel,"høna" er ikke som ho en gang var... :)

#29 Lapez

Lapez

Nytt medlem

• Medlem
  • Pip
  • 0 Innlegg:

Skrevet 19 november 2006 - 18:51

første trimester var det kjempelite lyst fra min side, nå er jeg i uke 25 å jeg har blitt en gravid nymfoman, må ha samboeren min flere ganger om dagen...!!! En dag nå, satt vi å spiste, elelr han skulle akkurat til å begynne å spise så ser han på meg, å der sitter jeg da, med det "jeg vil ha sex nnå" blikket, han bare: "seriøst"? jeg bare "ooo jaaa", så sier han, "du er umettelig!!! kan jeg ikke få spise først?" så sier jeg " neeeei=)" da sukket han hardt å sa at "fy søren hele første trimester hadde han vært så frustrert, å nå var det liksom ikke stopp, han skjønner seg bare ikke på gravide damer, og han sa, mange ville vel vært i hans ståsted nå men fy søren da dame, man må jo ha næring også?? Hihi=) Så hver dag er svaret akkurat nå! Apropos sex... når jeg kjenner etter;) ... hihi *gone*

#30 Anonym bruker

Anonym bruker

Superbruker

• Medlem
  • PipPipPipPipPip
  • 568 057 Innlegg:

Skrevet 21 november 2006 - 08:23

hei :-) er i uke 21.. har sex cirka en gang om dagen eller annenhver.. i helgene da begge har fri er d hvertfall 2 ganger om dagen.. digger kjæresten min.. tror mye er for måten han er mot meg nå som jeg er gravid,han syns jeg er drit deilig å fin selv om jeg har lagt på meg 10 kilo...(var litt undervektig når jeg ble gravid) noe han alldri likte å nå vet jag at d er sant... han vil ha meg hele tia å jeg han :-) :-) :-)

#31 Anonym bruker

Anonym bruker

Superbruker

• Medlem
  • PipPipPipPipPip
  • 568 057 Innlegg:

Skrevet 21 november 2006 - 09:13

uke 10, og i snitt en gang om dagen...

#32 Anonym bruker

Anonym bruker

Superbruker

• Medlem
  • PipPipPipPipPip
  • 568 057 Innlegg:

Skrevet 21 november 2006 - 13:27

Der er jeg helt enig med deg! Jeg og min samboer klarer oss med ca 1 gang per uke. Etter jobb og andre aktiviteter syntes vi det er like godt med god gammeldags kvalitetstid sammen hvor vi kan bli uthvilt og kose oss i hverandres selskap. Sexen er fantastisk når den kommer :)

#33 Anonym bruker

Anonym bruker

Superbruker

• Medlem
  • PipPipPipPipPip
  • 568 057 Innlegg:

Skrevet 21 november 2006 - 13:41

Er i uke 39 og det er vel sikkert en måned siden vi hadde sex. Har ikke lyst for fem øre, er svær og har vondt både her og der, så han får pent vente til etter fødselen. Han syns heller ikke det er noe problem. Man kan kose mye selvom man ikke har direkte sex. Vi er heller ikke så vanvittig aktive som mange av dere andre her til vanlig heller, har kanskje sex en gang eller to i uka eller noe sånt til vanlig, det kommer ofte litt an på hvordan det passer seg. Det passer kjempefint for oss begge, og vi har snakket masse om akkurat det. Hadde mye mer sex når vi ble sammen for 10 år siden, men vi har fantastisk sex når vi har det og trives med det!

#34 Anonym bruker

Anonym bruker

Superbruker

• Medlem
  • PipPipPipPipPip
  • 568 057 Innlegg:

Skrevet 21 november 2006 - 13:48

uke 18. Har vestibulitt og sliter med sexlyst etc. Graviditeten har IKKE økt sexlysten. Vanlig med soppinfeksjon under graviditeten, ajaj!! gjør vondt!...Sex MAKS 1 gång per uke, kan gå opp til 1 måned innen neste gang. Min samboer er frustrert og jeg er redd det ska ødelegge forholdet vårt. Han er en stor støtte med vestibulitten da...og har vært en stor støtte under de år vi varit sammen...Men jeg har blitt "seksuellt handikappet", trist!

#35 laffe*høygravid*

laffe*høygravid*

Nytt medlem

• Medlem
  • Pip
  • 0 Innlegg:

Skrevet 22 november 2006 - 09:15

Jeg er i min 11 uke, og kan ikke skryte av at vi har mye sex... vanskelig å forklare, men... jeg har jo lyst på kjæresten min! Men jeg er så sliten når jeg kommer hjem fra jobb, jeg vil bare sove! Så hvis det skal bli no sex, er det størst sjangs i helgene.... og da er det heller ingen garanti for at det skjer noe... Men når vi først har sex, skjønner jeg ikke hvorfor vi ikke gjør dette oftere.... ;-)

#36 laffe*høygravid*

laffe*høygravid*

Nytt medlem

• Medlem
  • Pip
  • 0 Innlegg:

Skrevet 22 november 2006 - 09:16

En gang om dagen? Hvor får du energien fra!!!!! Litt misunnelig...

#37 Anonym bruker

Anonym bruker

Superbruker

• Medlem
  • PipPipPipPipPip
  • 568 057 Innlegg:

Skrevet 24 november 2006 - 18:41

siste 3-4 ukene ingen sex lyst på meg. Mannen min har lyst hele tiden, et dilemma der!!! Er i uke 28

#38 Anonym bruker

Anonym bruker

Superbruker

• Medlem
  • PipPipPipPipPip
  • 568 057 Innlegg:

Skrevet 26 november 2006 - 17:03

Hei AnnC - fint at du tok det opp :) Følte meg skikkelig dårlig av å lese alle disse innleggene før du skrev ditt innlegg! Skjønner ikke hvor folk får energien fra å ha sex hver dag eller flere ganger om dagen! Det var en lang periode hvor vi hadde sex en gang i måneden. Nå er det ca. en gang i uka, av og til 2 ganger. Og det synes jeg er mye! Er stolt av megselv når vi klarer 2 ganger i uken. Vi er i jobb begge to, og er ofte slitne. Vi er kjempeglade i hverandre og elsker å ha sex med hverandre. Bare ikke hver dag. Også i den perioden hvor vi hadde sex en gang i måneden så hadde vi det kjempefint ellers. Jeg synes det er skikkelig kjipt at det har blitt satt en "standard" med hva som er normalt og at alt annet er "feil". Håper at flere jenter her tør å innrømme at de ikke har sex så ofte som 4-7 ganger i uken men har et veldig bra fohold allikevel!

#39 Anonym bruker

Anonym bruker

Superbruker

• Medlem
  • PipPipPipPipPip
  • 568 057 Innlegg:

Skrevet 26 november 2006 - 22:57

Mange som legger på her! Ha,ha! Det er nok ønsketanker.....

#40 2 TætteRættÅSlætt<3 FøDt

2 TætteRættÅSlætt<3 FøDt

Nytt medlem

• Medlem
  • Pip
  • 0 Innlegg:

Skrevet 27 november 2006 - 03:20

Ønsker å ønsker... 7dager til termin å har sex hver dag.. å av å te flere ganger om dagen... det er ikke ønsketenkning det er bare kåthet :D