Gå til innhold

August: Jeg tror jeg faktisk er gravid igjen!! ( er det mulig det da)


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Heisann jenter

 

Det er jammen stille her nå, vi kunne da ratt skrevet litt om åssen hverdagen er for tiden???

 

jeg for min del har det helt supert med mine barn og min kjære mann, dagene går i et men det er bare så herlig.

 

Jeg lurte faktisk på her om dagen om jeg var gravid igjen for jeg har liksom ikke følt meg helt i hundre ( akkurat slik jeg har følt det de andre gangene jeg har vært gravid)

 

Jeg tok en test da, og den viste positivt, men kan det være mulig det da, den lille babyen min er jo bare 2 mnd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

heihei:)

 

Kom til dib (dinbaby), klubbsider, 2006, august, DER er vi:) Har ikke barnimagen lenger nå, men "min"baby. Men synes det er rart at det ble så fort stille her ja. Kunne ha slengt inn noen hei-og-hopp-står-til meldinger. Kommentert noen fødselshistorier (vært dårlig der selv) og hørt hvordan stå er.

 

Koser oss masse vi og:))

 

Om du er usikker så dra til legen å ta blodprøve. Ta en ny litt senere. Da får du påvist om du har økning av

hcg->gravid! Hmm, gratulerer hvis du er, men får da håpe du får vente litt til. (om det er det du vil da, bare gikk ut fra det, jeg orker ihvertfall ikke en til riktig med en gang..hehe)

 

Og ja, kan nok vise positiv enda. Usikker på hvor lenge etter den kan det. Spør på skravlsiden på dib da vel. Sikekrt noen som vet.

 

Ble litt nysgjerrig på hvem som var bak anonym nå;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...