Gå til innhold

Hallo!


ak,

Anbefalte innlegg

Det var lenge siden det var noe innlegg her... Hvordan går det?? Sander Benjamin begynner i bhg 7. sept. Vi gleder oss. Går ellers litt i åpen bhg. Det er et flott tilbud.

 

Jeg er ikke gravid. Men har lyst på en til .... kanskje det funker en gang i høst. Lov å håpe... selv om det ser dårlig ut.

 

SB sitter å ser Kamilla og tyven på DVD. Får begynne å gjøre noe fornuftig. Tar det rolig om morgenen... :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Næmmen! Eit nytt innlegg i denne klubben! Det var stas. Er innom og ser etter av og til...

 

Lykke til i barnehagen til Sander Benjamin. Det blir sikkert fint for han.

Oda har begynt på storbarnsavdeling i barnehagen no. Det er stas, og ho trivast med nye utfordringar og ein litt meir "travel" barnehagedag. I morgon begynner barnekoret igjen etter ferien, og neste veke begynner ho, etter at ho i lang tid har snakka om det, på danseskule , hihi... Håper ho kjem til å like det da.

 

Hanna har blitt 7 mnd. og er ei ordentlig godjente. Vi koser oss heime, går på babykino, barselgruppe og er på ganske mange treff med januargjengen på NybaktMamma.

Det er kjekt å sjå kor dei to søstrene stadig får meir glede av kvarande. Oda er flink til å underhalde Hanna, ho vil gjerne halde henne, kose med henne osv., og Hanna let seg villig underhalde.

 

Elles har vi flytta til nytt hus i løpet av sommaren. Vi flytta berre omtrent 500 meter, så det var ikkje så langt, men litt styr var det no uansett. Vi pussa opp ein del også, så da tek det tid.

 

Håper du snart får ein liten hybelbuar i magen ak, det er kjekt med søsken.

 

Håper alle damene og borna har det fint. Skulle gjerne tatt eit treff, det tek berre så lang tid mellom kvar gong mange av oss er her, så da er det ikkje så enkelt å klare å avtale, men det hadde vore kjekt altså... såååå lenge sidan sist.

 

Klem fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Hei!

Så koselig at noen har skrevet litt her igjen! Er som Gri inne og titter av og til. Er alltid gøy å lese hvordan juni barn og voksne har det.

 

Jeg har begynt å jobbe igjen. Jobber med voksne med lærevansker og stortrives med ny jobb. Felix går på stor avdeling og er veldig fornøyd med det. Han er opptatt av at han er storgutt! Lillebror har også begynt i barnahagen (snufs, han er så liten) og er nå nesten 1,5 år. De to brødrene er verdens beste venner, men guriland som de kan krangle. Lillebror erter storebror og Felix lar seg tirre. Det er et leven uten like her noen ganger. Så i neste sekund leker de som englebarn og nusser og klemmer på hverandre.

 

Felix har begynt på turn, er vel mer gym en turn da. Han elsker det og er helt elektrisk når vi er der. Tror han setter stor pris på at dette er noe bare han og jeg gjør sammen.

 

Gratulerer med nytt hus Gri! Høres helt fantastisk ut å bo i hus. Vi har leilighet, stor og fin, men drømmer jo litt om hus da. I dette område har vi aldri råd til enebolig så det er litt vanskelig...

 

Håper virkelig du får bli gravid en gang til Ak! Kos dere med de små så lenge, og ikke glem å kom innom igjen da. Skal prøve å bli litt flinkere selv.

 

God høst til dere alle.

Klem Christine

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei jenter!

 

Var tilfeldigvis innom her inne nå og veldig hyggelig å se livstegn fra gamle kjente. Må innrømme at det går lang tid mellom hver gang jeg er innom.

 

Alt er bare bra med oss. Mina har blitt storesøster siden sist, hun fikk en liten lillebror i februar. Jeg går hjemme med minstemann og nyter permisjonen og den lille solstrålen. De har masse glede av hverandre allerede, han digger storesøsteren sin mest av alt og blir til et eneste stort smil hver gang hun viser seg. Flott å se på. Mina går i barnehage hvor hun trives godt. Vi flyttet til Skøyen i fjor og syns det er supert.

 

Ha det bra så lenge alle sammen!

 

Hilsen

Nora & Mina

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei og hallo!

Sååå kjekt at noen har skrevet noe mer her...

Sander Benjamin har det kjekt i bhg. Det er jo litt uvant ennå. Har vært der 3 ganger. I morgen MÅ han være der for vi skal på jobb begge to. Mannen min jobber 200m unna bhg, så der er kort vei om det skulle bli KRISE!

 

Jeg prøver å få meg litt mer jobb, har 6,1% vikariat ut okt + 15% fast helgestilling. Ellers ekstravakter.... er jo sykepleier. Har vært lite flexibel i forhold til jobb i og med at jeg har hatt lite barrnevakt og ikke barnehage. Ska bli greit å jobbe litt mer i ukedager, på dagtid... slippe såmye helg og kveldsjobbing.

 

SB er "bånngass" trives med å leke med andre unger, men er flink til å leke alene også!!

 

Ha det fint!

Hilsen ak, og Sander Benjamin

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Litt sen ute med å skrive her ser jeg.. Ikke så veldig ofte innom.

ak, jeg så deg inne på bli gravid, kjente deg igjen m en gang og måtte bare inn hit for å se om du hadde skrevet noe her, og det hadde du..

Jeg vet ikke om du husker meg, jeg gikk under nicken makrellen da vi gikk gravid med nurkene våre, fikk ei lita jente, Mathilde, ble igjen gravid da hun var 9 mnd og fikk da en liten gutt.

Og nå vil jeg gjerne ha en til, men det vil seg ikke, har prøvd i 19 mnder nå uten å lykkes, så vi får se når nr.3 melder sin ankomst..

Prøver dere aktivt nå?

 

Lille-gutten vår hadde en del problemer i starten, holdte på å miste det lille gullet vårt, men det gikk heldigvis over all forventning og nå er han en ekstremt aktiv liten gutt, herlig!!

Jobber hjemme nå, for å få fulgt barna litt lengre, føler meg ikke helt klar til å slippe de enda, setter et veldig til støkk i en når man ser at ens eget barn kjempe for livet og ikke vet i hvilken rettning det vil gå, så nå er jeg blitt en hønemor som ikke vil slippe barna lengre en en armlengdes avstand fra meg..

 

Føler meg så heldig, det er så utrolig godt å være mamma til to så fantastiske små-troll!

 

Så godt at SB trives i barnehagen, de har så godt av å få lov til å leke og krangle med andre barn.

 

Hilsen makrellen, Mathilde og lille-gutt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hehe...jeg skulte meg en stund under anonymknappen.... men den ble jo fjernet... så derfor dukket ak, opp!! Morsomt at du kjendte meg igjen... det er jo leeeenge siden vi var gravide.... fakisk 4 år siden vi ble det. Vi prøver ja. Lykke til dere også!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Hei, hei, hvordan går det med dere? Har ikke sett deg her på en liten stund.. Hvordan går det med deg, har du begynt på Pergo?

Fortsatt ikke klaffet for oss, IKM til helga, men ikke stor tro på den heller, har ikke registrert noen EL de siste 22 mnd.. Testet jevnlig med billig tester.

Lykke til videre!

 

La inn dette innlegget på BliGravid, men det er så stor aktivitet at det forsvant så fort så jeg legger det her istede jeg..

 

Makrellen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lykke til til dykk som prøver å bli gravide. Håper det snart lykkast. Det er litt frustrerande å vente på slikt.

 

Elles kan eg kort referere herfra at alt er bra her. Vi har nettopp vore på veker på Lanzarote der både store og små kosa seg veldig. Allereie på Gardermoen ville Oda tilbake. Oda koser seg elles i barnehagen, medan eg er heime med Hanna. BErre to mnd. igjen av permisjon! Tida går alt for fort.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...