Gå til innhold

August: da har jeg født!


tira fødte 24/08

Anbefalte innlegg

leah kom 18.10 i går. fødselen gikk egentlig ganske fort. og takk for det, for jeg fikk ikke epidural eller noe fordi legene ikke hadde tid...

 

Så en ting er iallefall sikkert, jeg skal aldri føde igjen.... så tøff er jeg bare ikke. det var helt utrolig vondt, og når man ikke får bedøvelse eller noe gjorde jo ikke det saken bedre... men jeg fikk en herlig velskapt jente på 3680 og 51 cm lang. og det er jo alt som betyr noe :)

 

er reist hjem igjen allerede jeg...sykehuset er bare 4 min unna, så gikk bra det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Sa det samme som deg jeg også...at jeg ikke skulle ha barn igjen!! Men så sitter jeg her da 1 dag over termin og gruer meg.... (skal ha alt av smertestillende denne gangen!!!!!!!!)

Gratulerer så mye - kos dere og nyt dagene!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe... ja de fleste gjør nok det. men jeg sier nå fremdeles ingen flere barn på meg. jeg har en sønn og en datter nå, så vil ikke ha flere heller :)

 

ja forstår godt du vil ha alt mulig. fy søren, skulle ikke tro det var bra føde. man får iallefall testet smertegrensen sin! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gratulerer med jenta. Jeg skulle ha alt av smertestillende begge gangene, men begge gangene rakk dem kun å sette lokalbedøvelse før epiduralen. Første fødsel tok 1t 40 min. Nr to tok 40min. Vondt som F der og da. Om litt er alt glemt, tro meg... Litt smerte for å få DEN belønningen er verdt det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...