Gå til innhold

Se også disse forumene:
Kvinneguiden Doktor Online

Gamle kjente...barn rundt mars 2005

• Logg inn for å svare
24 svar til dette emnet

#1 gyllo

gyllo

Nytt medlem

• Medlem
  • Pip
  • 0 Innlegg:

Skrevet 21 august 2006 - 19:09

Hei. Er ikke så ofte her inne lenger, men lurte på om noen fra "gamle"gjengen er her fremdelse. Vi som treftes med barn født rundt mars2005.... Mammen til Birk, Nora marthe, Silje og dere andre. Hadde det ikke vært kos og treffes etter gammelt?

Annonsebilag
Annonsebilag

#2 Silje&Alexandra

Silje&Alexandra

Nytt medlem

• Medlem
  • Pip
  • 0 Innlegg:

Skrevet 22 august 2006 - 10:11

Heisann. Det hadde vært kjempe kos å hatt en samlig med gamlegjengen ja=) Jeg får snart bedre tid på dagen til å gjøre det og=)=) Mister snart dataen her så jeg får ikke fulgt så godt med på treffene,men skal nok få lånt meg en iblandt=) Går det bra med alle små??

#3 LillaManilla

LillaManilla

Nytt medlem

• Medlem
  • Pip
  • 0 Innlegg:

Skrevet 26 august 2006 - 09:43

Heisann :-) Det hadde vært koslig ja, lenge siden sist :-) Er blitt student eg nå, men skal alltids klare å bli med på treff fordet!

#4 Anonym bruker

Anonym bruker

Superbruker

• Medlem
  • PipPipPipPipPip
  • 562 430 Innlegg:

Skrevet 03 september 2006 - 20:31

Hei! Hadde vært gøy å møte alle igjen ja! Hvordan går det med deg og dine? Vi har jo ikke fått hilst på minstemann, -det hadde vært kjekt! Er ikke her inne så ofte lengre jeg heller, men skal ta å titte innom å se etter treff:)  De neste to ukene kan jeg de fleste dager etter kl 13. Kanskje ta det en søndag siden de fleste gjerne er opptatt på formiddagene nå? -mammaen til Birk-

#5 gyllo

gyllo

Nytt medlem

• Medlem
  • Pip
  • 0 Innlegg:

Skrevet 04 september 2006 - 19:05

Hei Omsidert kom jeg meg inn igjen ...hehe. Hadde vært kjempe kos og treffes. Søndag er jo kjedelige dager så helt ok for meg å treffes da, om det passer for dere andre Hva med neste søndag?...da blir det vel 17sept..tror jeg. Noe forslag til hvor vi kan treffes? Ikke så lurt med kafeer lenger vel. Evt hjemme hos noen, (gjerne hos meg) Ellers går det bra hos oss. Travelt men kjekt. Aron begynt i barnehage. Deres da? Gleder oss til og se dere igjen.

#6 LillaManilla

LillaManilla

Nytt medlem

• Medlem
  • Pip
  • 0 Innlegg:

Skrevet 06 september 2006 - 20:37

17. september passer bra for oss!:-) er nok lurt å ha det hjemme ja... Er det samme for oss kor me er, kan godt være hos deg gyllo.. Jenta mi skal begynne hos dagmamma no,  har ikkje fått barnehageplass. Du har heldig som har fått plass til Aron! Koss tar han det å være storebror da? :-) Gleder meg til å treffe alle igjen, spesielt sjå den lille! Dette blir kjekt :-)

#7 gyllo

gyllo

Nytt medlem

• Medlem
  • Pip
  • 0 Innlegg:

Skrevet 12 september 2006 - 20:04

Dette blir kjempe kjekt. Passer for dere andre også søndag den 17sept? Skal vi bare si etter kl.12 hos meg på søndag da?

#8 Anonym bruker

Anonym bruker

Superbruker

• Medlem
  • PipPipPipPipPip
  • 562 430 Innlegg:

Skrevet 15 september 2006 - 19:30

Hei igjen! Høres bra ut. Jeg må bare dobbelsjekke noen tidspunkt så er jeg helt sikker. (Da vet jeg det i løpet av morgentimene imorgen). Men jeg vet jo ikke hvor du bor.. Skal du ta buss manom? Da kan vi evt ta den sammen fra byen? Evt så kan jeg sende deg en mld gyllo og få adressen slik, mener jeg har nummeret ditt. Jeg kan ta å gi beskjed til Silje, tror ikke hun har internett for tiden (?). Gir en oppdatering imorgen tidlig jeg, sånn at du vet hvem som kommer gyllo. Blir kjekt! Vi snakkes! -mammen til Birk-

#9 Anonym bruker

Anonym bruker

Superbruker

• Medlem
  • PipPipPipPipPip
  • 562 430 Innlegg:

Skrevet 16 september 2006 - 10:37

Heisann! Ser ut til at jeg ikke kan likevel:( Vi har familiebursdagsfeiring på søndag, og siden det ikke er så ofte familien får se Birk og selvfølgelig for å feire bursdagsbarnet, så må vi dra dit. Håpte at vi skulle klare begge deler, men siden det er 1-2timers reising til besøket så ser jeg at det ikke går.. Gav beskjed til Silje, og hun kunne dessverre heller ikke. Utrolig kjipt, hadde gledet meg til å se dere igjen jeg! Blir gjerne med på et annet treff en annen gang hvis det er interesse for det. Ser at Nina ikke har svart her heller, jeg har nummeret hennes om dere vil kontakte henne? Dere må kose dere dere som skal! Igjen, skulle gjerne vært med! -mammaen til Birk-

#10 LillaManilla

LillaManilla

Nytt medlem

• Medlem
  • Pip
  • 0 Innlegg:

Skrevet 16 september 2006 - 12:09

Hei! Har helt glemt å gå inn her å sjekke jeg.. Men vi kan heller ikke komme i morgen, Nora-Marie har blitt syk:-( Skal vi ta å planlegge en ny dato kanskje? siden ingen kunne i morgen.. Må jo få til et treff:-) Kan sende en melding til Nina jeg, så kan hun òg bli med i planleggingen;-)

#11 gyllo

gyllo

Nytt medlem

• Medlem
  • Pip
  • 0 Innlegg:

Skrevet 16 september 2006 - 17:45

synd vi ikke fikk det til, da må vi treffes en annen gang ja. finn en dato dere, samme for meg når og hvor klem  

#12 MrsNina

MrsNina

Nytt medlem

• Medlem
  • Pip
  • 0 Innlegg:

Skrevet 17 september 2006 - 06:52

Heisann, følger visst ikke helt med jeg - jeg også vil gjerne dra på treff :) Hvilken dato passer for dere? Kjempefint med en helgedag, hvid ikke må det bli i "middagstiden" en vanlig dag hvis vi skal møte. Har vanlige arbeidstider jeg nå :) Kan ha treff hos meg en gang senere, vi har enda ikke kommet oss helt i orden her i flyttekaoset :)

#13 MrsNina

MrsNina

Nytt medlem

• Medlem
  • Pip
  • 0 Innlegg:

Skrevet 01 november 2006 - 12:11

Halloen igjen! Nå er vi godt flyttet inn, ikke fått ryddet alt, men godt nok til at det går an å ha gjester! Skal vi prøve å få til et nytt treff? Hva med f.eks. lørdag 18 november?

#14 MrsNina

MrsNina

Nytt medlem

• Medlem
  • Pip
  • 0 Innlegg:

Skrevet 01 november 2006 - 20:38

Hm, eller kanskje søndag er en bedre dag? Hva med søndag 19 november istedet?

#15 MrsNina

MrsNina

Nytt medlem

• Medlem
  • Pip
  • 0 Innlegg:

Skrevet 02 november 2006 - 21:53

dytt

#16 MrsNina

MrsNina

Nytt medlem

• Medlem
  • Pip
  • 0 Innlegg:

Skrevet 03 november 2006 - 19:21

dytter en gang til....

#17 LillaManilla

LillaManilla

Nytt medlem

• Medlem
  • Pip
  • 0 Innlegg:

Skrevet 04 november 2006 - 11:26

Ja vi er med på det :-) Er egentlig midt oppe i eksamenslesing da, men noe sier meg at det nok blir godt med en liten pause da ja..

#18 MrsNina

MrsNina

Nytt medlem

• Medlem
  • Pip
  • 0 Innlegg:

Skrevet 05 november 2006 - 21:03

Flott, det blir kjekt! Lenge siden sist :) Nå bor vi i Birkelundsbakken, trenger du/dere veibeskrivelse er det bare å sende en mail til navlesen@gmail.com

#19 Anonym bruker

Anonym bruker

Superbruker

• Medlem
  • PipPipPipPipPip
  • 562 430 Innlegg:

Skrevet 07 november 2006 - 10:04

Hei! Vi blir også gjerne med på treff! Har satt av 19.nov:) -mammaen til Birk-

#20 MrsNina

MrsNina

Nytt medlem

• Medlem