Gå til innhold

Se også disse forumene:
Kvinneguiden Doktor Online

Bli kjent :-)

• Logg inn for å svare
151 svar til dette emnet

#141 Mjaubeibi!

Mjaubeibi!

Nytt medlem

• Medlem
  • Pip
  • 0 Innlegg:

Skrevet 30 oktober 2006 - 17:21

Alder: 25 Bosted: Bergen Bolig: Leilighet i bygård Sivilstatus: Samboer (forlovet) Termin: 1.april Barn fra før: Nei (samboer har ei datter på 8) Prøvd lenge: Njei.. Hva sa du da du så testen bli positiv: Smilte, sa til samboeren min, tror vi skal få baby, og han ble kjempe gla, begynte bare å le og klemte meg godt inntil seg og da måtte jeg bare le jeg også. Vi var så spente! Håper på gutt eller jente: Egentlig det samme for meg :) Dyr: Har ingen nå, men er veldig glad i både hunder og katter Øyenfarge: Grønne Hårfarge: Blond med noen brune striper Høyde: 1,76 Utdannelse: Videregående Yrke: Butikk Yndlingsmat: Pepperbiff, kantarellsaus, fløtegratinerte poteter og champignon og charlottløk til ....mmmm...namm... Yndlingsfilm: Mange..stekte grønne tomater, dagboken, den sjette sansen, leon, donnie darko, hva er det med gilbert grape, nemo + + +

Annonsebilag
Annonsebilag

#142 Anonym bruker

Anonym bruker

Superbruker

• Medlem
  • PipPipPipPipPip
  • 564 752 Innlegg:

Skrevet 05 november 2006 - 18:22

• Gjest

Skrevet 06 november 2006 - 09:40

Alder: 30 Bosted: drammen Bolig: ja hus Sivilstatus: samboer Termin: 24 april Barn fra før: ja 2 stk snrt 8 år og snart 7 år Prøvd lenge: nei Hva sa du da du så testen bli positiv: ble glad Håper på gutt eller jente: akkurat det samme hva som kommer Dyr: katter og kanin Øyenfarge: grønne Hårfarge: farger det så mørkt nå Høyde: 1.65 Utdannelse: hjelpepleier Yrke: jobber som hjelpepleier på et sykehjem Yndlingsmat:taco Yndlingsfilm:den grønne mil.titanic

#144 ♥Spirevipp♥

♥Spirevipp♥

Nytt medlem

• Medlem
  • Pip
  • 131 Innlegg:
  • StedOslo

Skrevet 06 november 2006 - 12:43

Alder: 26 Bosted: Mortensrud, Oslo Bolig: Leilighet Sivilstatus: Samboer Termin: 20. april Barn fra før: nei Prøvd lenge: 1 år Hva sa du da du så testen bli positiv: Oi! Oi! Oi! Håper på gutt eller jente: Akkurat det samme Dyr: Katt Øyenfarge: Grønn Hårfarge: Blond Høyde: 170 cm Utdannelse: Multimedia designer Yrke: Resepsjonist Yndlingsmat: Fersk suppe Yndlingsfilm: Love actually

#145 pingoline har blitt mamma

pingoline har blitt mamma

Nytt medlem

• Medlem
  • Pip
  • 0 Innlegg:

Skrevet 06 november 2006 - 19:39

Alder: 33 Bosted: Larvik Bolig: Enebolig Sivilstatus: Samboer Termin: 22.april Barn fra før: Nei Prøvd lenge: Ja Hva sa du når du så testen bli positiv: Grein som bare det Håper på gutt eller jente: Det er det samme Dyr: Nei Øyenfarge: Grønn Hårfarge: Mørk Høyde: 162 Utdannelse: Ja Yrke: Miljøterapeut Yndlingsmat: Pasta og kjøttdeig (for tiden) Yndlingsfilm: Mange

• Gjest

Skrevet 06 november 2006 - 21:03

Hei Mitt navn er Linda Anette. Jeg bor på Biri i Oppland, og har nettop flyttet hit. Jeg er 35 år og førstegangs fødende med termin 28 april. Jeg har utdannelse som barn og ungdomsarbeider. Hvor i Hedmark kommer du fra ? Jeg har også hund som hobby, har en schæfer på 9 år. Jeg liker å gå turer, er veldig sosial, liker å gå på kafe og shopping, kino mm. Hyggelig om du skriver litt igjen om deg. Med vennlig hilsen Linda Anette.

#147 Anonym bruker

Anonym bruker

Superbruker

• Medlem
  • PipPipPipPipPip
  • 564 752 Innlegg:

Skrevet 19 november 2006 - 14:20

Alder: 19 Bosted: på ei øy i romsdalen Bolig: Hus Sivilstatus: Samboer Termin: 8.april Barn fra før: nei Prøvd lenge: 4-5 mnd Hva sa du da du så testen bli positiv: Ble kjæmpeglad visste ikke om jeg skulle le eller gråte(gledestårer). Så gjorde begge deler:) Håper på gutt eller jente: Vi ble uansett glad for hva det kom til å bli,men jeg trodde det ble en gutt og samboeren trodde det ble ei jente,men fikk vite at det var nok en liten gutt:) vi er kjempeglade for det:):) Dyr: har to katter Øyenfarge: grønne Hårfarge: lysebrunt Høyde: 163 cm Utdannelse: har gått 3-årig allmenne fag Yrke:  ingen yrke endå,mnen skal begynne med regnskapsmedarbeider kurset. Yndlingsmat: taco,pizza,pinnekjøtt... Yndlingsfilm: det er så mange. Unbreakable e en da.

#148 stroanna

stroanna

Nytt medlem

• Medlem
  • Pip
  • 0 Innlegg:

Skrevet 19 november 2006 - 16:15

Alder: 32 Bosted: Drammen Bolig: Enebolig Sivilstatus: Samboer Termin: Mitten av april Barn fra før: En son- Oscar, 2 år Prøvd lenge: Nej Hva sa du da du så testen bli positiv: Jippie! Håper på gutt eller jente: Jente?! Dyr: Nej, samboern allergisk Øyenfarge: melerad (=blå-grå-grön) Hårfarge: Cendre (brun) Høyde: 1,80 Utdannelse: Lærer i svensk-engelsk-bild Yrke: hemmavarande Yndlingsmat: sushi! Yndlingsfilm: Hm... bara en? Nej, gillar många ;)  

• Gjest

Skrevet 19 november 2006 - 18:46

Alder: 26 Bosted: Kvernaland Bolig: Leier leilighet Sivilstatus: Alenemor Termin: 23 april Barn fra før: Gutt f.01.10.05 Prøvd lenge: 6 mnd Hva sa du da du så testen ble positiv: Jippi................. Håper på gutt eller jente: Blir glad uansett kjønn :-) Eg får en gutt :-) Dyr: 2 hunder,2 katter å 3 nymfeparakitter. Øyenfarge: Blå Hårfarge: Blond Høyde: 1.72 Utdannelse: Ingen Yrke: Jobber i dyrebutikk Yndlingsmat: Mc Donald Yndlingsfilm: Thelma and Louise. Nr 2 på vei. 23.04.07. SUS.

#150 Jente1980

Jente1980

Nytt medlem

• Medlem
  • Pip
  • 0 Innlegg:

Skrevet 20 november 2006 - 03:05

Jeg glemte også de første.... (Og det la jeg først merke til nå sånn ca.3 måneder etter at jeg svarte på denne tråden... hihi...) Alder: 26 Bosted: Tromsø (Tromsdalen!) Bolig: Leilighet Sivilstatus: Samboer Termin: UL termin 6.april 2007

#151 M+A=ny baby i april

M+A=ny baby i april

Nytt medlem

• Medlem
  • Pip
  • 0 Innlegg:
  • StedBodø

Skrevet 21 november 2006 - 18:07

Alder:  29år Bosted: Oslo, fra Vesterålen Bolig: Leier enebolig Sivilstatus: snart gift(29.12.!!!) Termin: 13.april Barn fra før: nei Prøvd lenge: 2mnd Hva sa du da du så testen bli positiv: oyoy, så artig! Håper på gutt eller jente: det blir en gutt, og det er jo bra Dyr: nei, men er glad i katter Øyenfarge: blå Hårfarge: blond Høyde: 163 Utdannelse: barnevernspedagog Yrke: miljøterapaut Yndlingsmat: det fins mye godt, mexikansk, hvalkjøtt, asiatisk.. Yndlingsfilm: liker mye, gjerne ikke-hollywoodsk

#152 Hege+solstråle:)

Hege+solstråle:)

Nytt medlem

• Medlem
  • Pip
  • 0 Innlegg:

Skrevet 21 november 2006 - 19:03

Alder: 26 Bosted: Akershus Bolig: Enebolig Sivilstatus: Samboer Termin: 18.04.07 Barn fra før: Nei. Prøvd lenge: ca. ett år så nå var det på tide! Hva sa du da du så testen bli positiv: Ble helt skjelven.. Men tenkte HURRA! Håper på gutt eller jente: Det betyr ingenting:) Dyr: Katt og undulat Øyenfarge: Grønn Hårfarge: Mørk blond Høyde: 172 Utdannelse: Dekoratør Yrke: Butikkmedarbeider/dekoratør Yndlingsmat: laks/taco Yndlingsfilm: Vet ikke, har sett så mange bra:)