Gå til innhold

CLA


cilla28

Anbefalte innlegg

Vet man ikke skal ta cla når man er gravid. Men hvordan er det når man ammer. Kunne tenke meg å begynne på det så fort jeg kan etter graviditeten, da cla bvarer muskelmassen bedre når man trener.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Like skadelig når du ammer .

Kun glutamin og andre aminosyrer / proteiner hjelper på å bevare muskelmasse . + Glucosamin .

Ellers riktig kost .

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hva kan jeg ta av tilskudd eller spise for å få i meg det, har mistet mye muskler under svangerskapet. Vil gjerne ta noe tilskudd når je begynner å trene i gjenn. Dunk protein er jeg skeptisk til når jeg skal amme da det er så mye kunstig stoffer der.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter mine 4 år på kosttilskudd ( fortrinnsvis protein ) så har jeg noen jeg sverger til .

Akkurat som deg så styrer jeg unna tilsettningstoffer og søtstoffer .

Jeg kjører kun aspartame fritt og uten masse farge etc ..

Hold deg generellt unna jordbærsmak .

Vet ikke om det er lov å gi "Reklame" her men forsøker å hjelpe deg :)

Internutrition.no har en protein serie som heter Whey Gourmet , den er søtet med sucralose ( splenda ) . Mange smaker , utrolig på smak .

Merket er kjent for smak og lite tilsettningstoffer , se også IsoGold , litt dyrere og mere rent protein men best hvis du skal amme , men les på siden der ..

 

For å bygge muskler må du ha kalori overskudd , og tilsettninger av karbohydrater og protein etter trening er viktig for restitusjon og hindring av muskelnedbrytning .

 

Håper det hjalp :)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...