Gå til innhold

slikker dere mannen i rumpa??


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Unnskyld språket,men hvorfor skal man absolutt slikke der dritten kommer ut?? Klarer bare ikke forstå det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes du det er bedre å slikke der tisset kommer ut? Alt har jo med renslighet, smak og behag å gjøre.

Jeg klarer bare ikke å forstå at noen ikke forstår at folk har forskjellige lyster :>

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er galt med å la folk ha sine egne lyster og heller konsentrere seg om sitt eget sexliv i stedet for å belære andre om hva de måtte like?

 

(såpe og vann, oljer, og ikke minst kåtskap gjør det utroligste med folk)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hm.. har aldri kunnet tenkt meg å bli slikket i rumpa. Men, hver sin smak og det må jo være lov.. Sikkert spennende og pirrende, men ikke for meg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tenker dere ikke på e-coli bakteriene som kan gjøre dere syke? iallfall den gravide bør tenke på det. E coli kan gi kraftig mage infeksjon hos den andre... den hører hjemme i tarmen og ingen andre steder. Og uansett hvor mye man skrubber på forhånd er jeg rimelig sikker på at den er tilstede i en viss grad uansett... jeg respekterer at folk har andre lyster enn meg, men som gravid hadde jeg anbefalt deg å finne noe annet lurt å bruke i mellomtiden... de har jo masse anal stuff å få kjøpt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Selvfølgelig :-)

 

Elsker å ha ham på alle fire foranmeg og slikke ham inderlig...pikken hans er aldri hardere enn akkurat da ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nei hver sin lydt, men enig med deg sist anonym:)

pikken hans er aldri så tiv som når han får lov å gjøre det på meg eller når jeg gjør det på han...:) elsker det..

 

vil gjøre det nå=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere som lar mennene deres slikke dere, hvordan foreslo dere dette?

En av eksene mine pleide å gjøre dette på meg og jeg har sjelden vært så kåt som da, og jeg har så lyst til at min elskede skal gjøre det! Problemet er at han ikke tenner på sånt (all form for analsex), sier han da.. Jeg har en følelse av at han tenner på det, han tør bare ikke å foreslå det fordi han kanskje tror at jeg ikke liker det.. Jeg føler ikke at jeg kan si "du, jeg tenner litt på analsex og sånt jeg, hva med deg?".. Syns ikke det funker så bra.. :P

 

Noen som har tips?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...

Annonse

hei=)

Jeg har hatt den tanken du har...

Jeg fann ut at jeg likte å kose med rompa mi og etter hvert vart det mer en bare kos;P

Men jeg turte ikke å dele dette med typen.

En dag jeg og typen var på fest og kom hjem ganske så fulle begge to, var vi begge drit kåte.

Da glapp det ut av meg at jeg ville bli kost med rompa og litt til;P

Svaret og reaksjonen var positiv!!;)

 

Så viss du ikke tørr og si du liker slikking i rompa eller hva det skulle vere, så hjelper jo alkohol på både kåtheten og utfordre nye ting!!

Kansje han tørr og si eller vise at han liker slikt han også da;)

¨

Hehehe! kansje det ikke hjelper, men det var det som gjorde at vi åpnet oss akkuratt der;P

Så da hadde jeg sagt det og dagen etterpå snakket vi om hvor deilig det var!;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg startet med å slikke ham litt hardt på perineum etter å ha "sugd" litt på pungen hans når jeg sugde ham. Våget meg forsiktig nedover, men passet på at han var nybarbert der bak *fnise* og nyvasket så han ikke skulle skjemmes.

 

Ellers så visket jeg til ham da vi hadde sex en gang at jeg ville ha en våt lillefinger i enden når jeg nermet meg klimax. Da ble han helt vill, og nå er han etter rumpa mi dagen lang. Hehe.. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tror mange menn er ville etter det...men bakteriene kan bl. annet være årsak til Polio som mange ble rammet av før i tiden. Viktig å være veldig nydusjet og ren

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mannen min kan ikke fordra rompe. (han liker å kose med den altså, men med tanke på alt som kommer ut der, så nærmer han seg ikke hulleti)

har selv tatt litt med fingeren i hullet hans og kost litt der, og han får veldig stiv, men SLIKKING, nei det får da være grenser for griseri!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjæresten min er livredd for at jeg skal komme i nærheten med fingrene, så tror aldri jeg hadde fått lov, men det er like greit, for jeg har egentlig ikke lyst heller.. Han har heller aldri gjort det på meg... Han kan gjøre det om han vil, men tror ikke han vil det... Eller tror ikke han har tenkt tanken en gang.. Men så har han vel ikke gjort så veldig mye med tidligere kjærester heller.. Jeg var den første han hadde analsex med, og den første som han slikket og den første som sugde han..(han har vært sammen med 8 andre før...).. Så man vet ikke hva som kan skje i fremtiden.. Men å slikke han i rompa blir det nok aldri.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 10 år senere...

det er ikke gale og bli slikket u rompa min venn Serina sier at det er behagelig og deilig



Anonymous poster hash: 377fd...eac
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...