Gå til innhold

Kaffe...


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Drikker dere koffeinholdig kaffe under graviditeten, eller avstår dere/drikker koffeinfri? Jeg tar ett krus hver dag til frokosten - nam, nam. Kaffe er ett av livets store gleder...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei

Leste i gravid at man kan ta opptil tre kopper kaffe hver dag(små kopper tror jeg.) Så kos deg med den ene på morgenen! Selv er jeg te drikker og vi kan faktisk drikke litt mer...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Har lest et sted at for mye kaffe kan gi økt fare for spontanabort, men det var i betydelige mengder. en kopp eller to om dagen er nok ikke skadelig;) Vi bør vel spise og drikke det meste med måte. Kos deg med "morra kaffen"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Hvis dere er så glad i kaffe kan man bytte ut til koffeinfri, synes dere det smaker D.....! Kan dere blande koffeinfri og koffeinkaffe, da kan man drikke med litt bedre samvittighet :o)

 

Er ikke lett å slutte med noe som er godt gitt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jag har ofrivilligt fått sluta med kaffe när jag blev gravid på grund av att jag blev så kvalm av det.. Konstigt - i vanliga fall älskar jag kaffe! Kanske var det kroppens sätt att säga ifrån?

 

Jag tror iofs inte det är farligt med några koppar kaffe per dag så länge man inte häller i sig hinkvis av det..

 

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg må bare ha min morgenkaffi!!! Tar en halv kopp da. I tillegg tar jeg gjerne en kopp når jeg er på besøk hos f.eks. svigermor/bestemor/foreldre...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg drikker en stooor kopp om morgenen med god samvittighet, men bruker jof kun en teskje pulver så om koppen er stor eller liten spiller ingen rolle. Men med stor kopp får jeg liksom masse kaffe uten at det tilsvarer mer en en kopp..he-he. Så et par kopper kaffe om dagen skader nok ikke noenverdensting og lag den heller svak med MYE vann så får du en STOR kopp :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...