Gå til innhold

Hvor mange barn ønsker dere?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg ønsker meg fire, men stopper nok med de tre jeg har. Dette pga plass og økonomi. *trist*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • 2 uker senere...

Har ei jente, er på vei med nr 2, ønsker meg minst tre, vil gjerne ha fire eller fem!!! :) Gubben mener max to......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Har to stykker med 20 mnd mellom. Oensker en til, men som mange andre opplever jeg at mannen ikke er enig. Det er en enorm glede aa vaere mor og jeg vil gjerne ha en til. Mannen skjonner ikke at jeg ikke er fornoeyd, men det er jeg jo - det er jo derfor jeg vil ha en til. Trodde selv at jeg skulle faa foelelsen av at familien var "komplett" da nummer to kom, men det skjedde ikke. Rart - for jeg har alltid sett for meg at jeg skulle ha to og ikke fler.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

  • 2 uker senere...

Har ei jente på 1,5 og en gutt på 2,5 mnd. Ønsker ihvertfall 1 til... flere enn det går nok ikke mannen min med på.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...
  • 4 uker senere...

alltid ønsket meg 4 barn, min mann ville ha 2. vi har 3 gutter nå

her blir det stopp ifølge pappan, er litt enig, d er så strevsomt med 3 tette gutter som krangler hele dagen. men jeg innrømmer ærligt at jeg ønsker meg ei jente..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aldri ønsket meg barn, men her sitter jeg med to barn og min manns to barn. Så rimelig livat kan en si det er her. Kunne ikke vært foruten noen av de, rart hvordan livet utvikler seg. Planlegge hva en vil frem i tid har jeg funnet ut at ikke går. (ikke skulle jeg gifte meg heller, men hva skal jeg nå? jo nettop det. )

Men det blir ingen flere barn, hvertfall ikke egenproduserte. Det er en umulighet, men adoptere skal vi kanskje ikke se bortifra engang.. Eller fosteforeldre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...
  • 1 måned senere...

Annonse

  • 2 uker senere...

Om jeg hadde fått dem ferdig oppdratt og selvstendige etter trassalderen kunne jeg godt ha tatt dem rundt tre-års adleren...og hatt seks... Men det blir nok bare to... Har ei på snart to nå;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4! Egentlig enda flere, men man skal jo følge dem opp også. Tenker det holder. Var 21 og 23 med de to første og rekker et kull til etter studiene...:) Lykken er en stor familie.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

tja... før vi begynte å prøve ville jeg ha 2. Etter at vi har slete med å bli gravid i ett år, så ville jeg ha 3. Nå har vi prøvd å bli gravid i overkant av 2 år, og nå har jeg løst på 4. hehe...merkelige greier....men sånn er det nå bare. Skulle gjærne hatt ett tvillingpar og da.hihi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 uker senere...

Først ville jeg ikke ha noen, så skulle jeg ha 6, nå har jeg snart tre jenter med hver sin pappa, så det får holde. Kabalen skal jo gå opp den også ;-) Og finner jeg meg en med 3 fra før, så har jeg jo de 6 barna ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Hei å hå.. har ikke vert inne på dette forumet før nå.. Å jeg fikk lyst til å svare på hvor mange barn jeg å.. Vi har to.. en på 5 i april og en på 2 mnd nå.. har lyst på 3, men vet ikke hvor lenge vi skal vente før neste kommer.. BARN ER SÅ HERLIGE:O))))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 9 måneder senere...

Før jeg fikk barn hadde jeg lyst på 3, og tenkte til og med at jeg kunne ha lyst på 4... Etter 4 år med prøving, et tøfft svangerskap, og en kolikkunge etter, ser jeg ikke for meg fler enn to. :o) Skal ikke se bort i fra at det kan bli en tredjemann- en god attpåklatt, men tenker to i førsteomgann i hvertfall. :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...
  • 1 måned senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...