Gå til innhold

Hva med et junitreff for treåringene våre?


Groo

Anbefalte innlegg

Vi bygger terrasse for tia - så vi kan gjerne ha det her hjemme hos oss (Mortensrud). Har ikke vært innom her på aldri så lenge - men har nå lest meg gjennom flere av innleggene, - og sett bilder på Oda og Hannas hjemmesider. Fikk da veldig lyst til å se både dere og ungene igjen. Møtte Felisi og Isac på Maxbo for noen uker siden, - og synes jo det er kjempegøy å se hvordan "småtassene" vokser til. Emil er en morsom gutt. Passelig bedagelig (det husker dere kanskje fra han var baby..?) men interessert i det meste og veldig snakkesalig. Han er ofte sjørøver, og han om mamman skal på Kaptein Sabeltann i juli (det kan nok bli skummelt..). Vi trives i hus, deilig å slippe å bakste seg opp i 4 etg. uten heis, men innimellom savner vi fortsatt Grünerløkka litt...Emil vil imlt. ikke flytte tilbake siden der ikke er noen leker i den gamle leiligheta. Han vil heller bo i "tomta". Emil er ellers en flink storebor til Klara (snart 9 mnd.), som han kaller for "jenta mi". Innimellom synes han hun er litt hardhent (hun lugger ham litt ja..) og han liker IKKE at hun tar smokken hans (men han påstår han skal gi alle smokkene sine til kapt. Sabeltann - mot å få Sorte Dame. Men han sier at Klara må få beholde sine, - ellers blir hun trist (vi mistenker at han vil "låne")). Han går fortsatt i bhg på Løkka, men får overflytting fra august av, - og snart er det jo ferie uansett.

 

Uansett - det hadde jo vært gøy å treffe dere igjen...så hva sier dere, skal vi organisere et treff?

 

Gro

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vil gjerne vere med på treff. Kan ganske ofte, men er vekkreist fra 15-20 juni, og 23 og 24 er det bursdagsselskap her i huset. Sikkert lurt å forslå ein dato litt raskt så flest mulig rekk å sjå det.

 

Skal sjå over mobilen kva nummer eg har lagra der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Koselig med en liten oppdatering igjen! Skulle så gjerne blitt med på oslo treff ,men vet ikke helt hvordan vi skal få det til med det første.

 

Jeg savner også grunerløkka, fremdeles... Det er veldig fint å bo kr.sand også og tror egentlig ikke jeg kunne flyttet tilbake, men savner alle vennene og alt livet.

Morsomt at Emil skal på kaptein Sabeltann, Felix er livredd for sabeltann og får helt hetta om han dukker opp på tv eller i dyreparken...

 

Oliver har så smått begynt å gå litt og fortsatt vil han ha alt det Felix har og vil aller helst være med Felix hele tiden.Ikke lett å være storebror alltid. Men de er skjønne sammen og er veldig glad for at vi har disse to brødrene. Felix er en aktiv liten kar og mest at alt liker han nok å synge. Leker også masse rollelek og det gøyeste er når jeg må late som jeg er en løve....og Felix er løvepasser.

 

Håper det går fint med dere alle sammen!

Klem christine

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...