Gå til innhold

Er det virkelig sant?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Er det virkelig sant at grønn te er mer skadelig enn vanlig te? At dette reduserer folsyreopptaket til barnet? Synes dette høres litt tullete ut jeg men... Trodde tross alt at grønn te var en sunn te, og alt jeg har hørt er at man bør begrense te inntaket til 3-4 kopper pr dag. SElv drikker jeg kanskje 2-3 kopper i løpet av dagen...Kun grønn te! Blir litt skremt når jeg leser sånt da... Bør jeg la være å drikke te? Kan man i det hele tatt spise/ drikke noe som helst når man har en liten i magen? Jeg er nå forøvrig 27 uker på vei, ikke så lenge igjen da...kun 13 uker å begrense det inntaket på med andre ord...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har også hørt dette med grønn te og som deg trodde jeg at det skulle være den sunne!? Blir ikke klok på dette jeg, så jeg drikker grønn te. Tenker at så lenge jeg begrenser meg til 2-3 kopper om dagen så går det bra. Jeg har også samme følelsen av at man nesten ikke kan spise eller drikke noe som helst når man er gravid... Jeg drikker og spiser det jeg har lyst på jeg (men selvfølgelig ikke noe røyk eller alkohol da...).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Har dere smakt hvit te?

Jeg har lest et sted at det er den mest gunstige teen for gravde. Høyt innhold av antioksidanter og nesten ikke koffein..Den smaker veldig godt også!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...