Gå til innhold

hvordan går jeg frem? tips fra dere menn kanskje


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

etter at jeg og sambo har hatt lite sex de siste måndene, og jeg begynner og bli temmelig lei har jeg tenkt til og oversake han i håp om at det kanskje hjelper litt....

 

har gått til inkjøp av ett sett undertøy som jeg tror han vil like, men strøper og hofteholdere og ett par penis ringer. jeg har aldri prøvd dette før, men hadde med en litt erfaren veninne på kondomeriet som plukket ut noe hun ville anbefale...

 

jeg er litt sjenert, syns nesten det er litt falut siden det er evvvvviiiigggheter siden vi sist hadde sex og alt blir så pinlig, føler meg helt grønn liksom...husker jeg hvordan det skal gjøres *flau*

 

men hvordan skal jeg gå frem nå....han vet ikke at jeg har handlett inn noe, forhåpentligvis vil han bli posetivt overasket, men det kan jo slå andreveien også...

dere som er litt mer erfarene på dette området har sikkkert mange tips, og hvordan ville dere reagert (spesielt dere menn)

 

han sier ofte i offentlige sammenhenger til venner at de må kjøpe dildo til meg for jeg trenger det...han sier det på en spøkefull måte, men det virker jo som han syns det er litt intresant da for han sier det ofte....

hva tror dere?

 

hm ble litt langt dette, men håper det er noe som har noen gode tips til meg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...