Gå til innhold

åhhhh...grrrr... hvordan "bikke" inn i orgasme?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Har nå holdt på i dusjen i 30 min. Kost med den harde dusjstrålen...Har drevet på der inne ganske mye i det siste. Jeg har aldri hatt orgasme, men føler at jeg er sååååå nær i dusjen. Kjenner nå at jeg blir kåt bare ved tanken på at jeg skal dusje om morgenen. Når jeg dusjer så bygger det seg opp i deiligste følelser i underlivet. Jeg føler at jeg er så nær klimaks når det plutselig blir så godt/vondt at det bikker over følelsesmessig nedider. Dret bikker liksom over en topp til et sekunds grøss og ingenting. Etter det funket det liksom ikke å fortsett. Er liksom blirr for følsomt samtidig med at de deilige følelsene er borte. Det er når det "bikket" kommer at jeg tenker at orgasmen skulle komme. Begynner å bli desperat og deppa jeg. Skal jeg ikke få oppleve det store snart? Eller i det heletatt. Noen som har råd til hvordan jeg skal bikke over i orgasme istedet for til intet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg hadde det som deg, klarte ikke å komme over den "siste kneika".

Jeg stresset litt når jeg kjente at det nærmet seg, og da, vips, så var fortryllelsen over.

Jeg gikk til innkjøp av en liten klitorisvibrator og en dildo. Så la jeg meg på magen i senga og fantaserte.. Det som så er viktig, er å slappe av og ikke stresse med tanke på "at nå skal jeg komme".. Bare slapp av og fantasèr om noe som gjør deg opphisset. Kommer du ikke idag, så kanskje neste gang...

Første gang jeg kjente den rytmiske knipingen i underlivet, ble jeg så glad at jeg gråt for meg selv! Etterhvert har det blitt lettere å få orgasme, men jeg er helt avhengig av vibratoren på klitoris. Det er kanskje derfor soxologer ikke anbefaler det til de som sliter med å få orgasme. De mener en bør lære seg å finne roen og teknikken bare med fingrene.. Men det er min historie, og jeg anbefaler den.. Heller orgasme med vibrator enn ingen orgasme, mener jeg....

 

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...