Gå til innhold

Analsex


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Leser alle historiene er inne om analsex, føler at alle har det.....bort sett fra meg. Og det er ikke fordi ikke jeg vil, men min samboer blir kvalm bare ved tanken. Vet ikke om en eneste mann bortsett fra han som ikke liker det. På en annen siden kan han ikke si han ikke liker det,da han aldri har prøvd det.

Noen som har noen gode råd jeg kan friste han med?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er sikkert flere enn han som ikke er så komfortabel med tanken på Men, til det du spurte om! Gode råd, ikke sant? Han må iallfall ikke føle seg presset til å tenne på det! Gå saaakte frem, og ikke snakk direkte om det, så skjønner han kanskje ikke hva som har skjedd før han plutselig finner ut at han har lyst selv. :)

 

Hva om dere har (vanlig) sex bakfra og med lyset på såklart, så han får se hele stasen mens han holder på? Det liker jo de aller aller fleste menn. Og hvis han liker å se på rompa di, er man kanskje kommet litt på vei?

 

Når man gjør det bakfra, holder han jo vanligvis på rompa di, og du kan jo (hvis du er komfortabel med snakking under sex) si hvor deilig det er og be ham og å kna og gni, og kanskje daske litt? hehe... Hvis du tør, kan du jo etterhvert be ham om å gni litt på analen med en våt finger, eller evnt gjøre det selv mens han ser på. Kanskje stikke den litt inn også? Da er det isåfall viktig å la ham høre at du liker det!!

 

Etterhvert kan du jo si hvor deilig det er, og TENK hvor deilig det hadde vært med hans store stolthet inni der da! Spill på størrelsen, det kan umulig slå feil. Det som er positivt med analsex (har mannen og jeg funnet ut iallfall), er at penisstørrelsen automatisk blir et tema - kanskje mannen din vil tenne på å merke at redskapen hans "for en gangs skyld" må brukes med forsiktighet? :) Lag masse lyd!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei

 

jeg har prøvd analsex 2 ganger, og begge gangene hver veldig vondt. selv om vi brukte gildemid. jeg anbefaler ikke analsex. gjøre som du vil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neida, mannen din er ikke den eneste som ikke vil. Min kjære grøsser bare ved tanken! Jeg har tidligere prøvd noen ganger med min eks, og det var like godt hver gang og jeg savner det av og til. Jeg respekterer synspunktet og har ikke tenkt å spørre mer. Tenker at jeg ville likt at han respekterte meg hvis jeg hadde anti mot noe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fornuftig sagt. :) Ingen burde presses til noe, men det KAN jo faktisk hende at man fatter interesse for å prøve nye ting dersom fremgangsmåten er riktig. Istedet for bare å si nei med en gang, kan man gå forsiktig frem og kjenne etter om man blir tent av det eller ikke. Blir man ikke det etter å ha prøvd litt, er det jo selvsagt ok.

 

P.S. Jeg mener selvsagt ikke dette dersom det gjelder ting som f.eks. en tredjepart i sengen - det er en følelsesladet ting man ikke har behov for å prøve ut, da kan man som oftest på forhånd vite om man takler det eller ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har prøvd ett par ganger, med det resultat at jeg sliter noe jævlig med hemorroider.. De er vonde, de svir, de blør... Bruker medisiner mot dem, men kommer igjen.. Er derfor i større fare for å utvikle kreft... Bare så det er sagt! Man MÅ ikke ha analsex bare fordi "alle andre" har det!! Det er (eller KAN være) skadelig!! Men for all del, jeg er FOR at alt må prøves før man skal uttale seg.. Har derfor prøvd det meste... Så ta gjerne sjansen hvis det er så viktig å ha prøvd!! Men vær forberedt på skadene som kan oppstå...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

større fare for å utvikle kreft???

 

hehe tror du er blitt lurt der gitt..

 

man kan få kreft av alt nå til dags,så analsexer nok ikke noe mer kreftframkallende enn alt man spiser,drikker el bare puster..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kremt, kremt..

Det var vel kanskje de tilbakevendende problemene med hemorider som gjorde at innlegger kunne ha forøket risiko for å utvikle kreft..?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg har det ikkje. Kan ikkje tenkje meg noko stort verre. Eg er svært glad i menn og sex, men analsex, nei.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

eh... Tenkte ikke engang at det kunne høres ut som om det er analsex som gir kreft!! Jeg mente selvfølgelig at det er hemorroidene som kan øke faren for kreft... Sorry.. Tenkte ikke på at det kanskje er noen enkle sjeler her ... :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...