Gå til innhold

Hallo damer!


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg har lenge slitt med å få dama mi med på analsex, men hun har NEKTET plent og avfeid meg "Det er MIN ROMPE!!"

 

Men så dere, begynnte hun å lese alle inleggene her. DA skjedde det noe...

 

Kan dere gjette hva jeg nå har fått lov til? Og, hva reaksjonen var?

 

Joda, etter en tur på apoteket og nyinnkjøt vorspiel på boks (glidemiddel) så ble det action! Og det ble vel overraskende mye action for henne også :) Need I say more?

 

Dessuten, jeg har alltid ønsket meg en dame som spruter, det har jeg også fått "på kjøpet" *GLIS*

 

Så da noen spørsmål... Er det noen som har noen gode tips til hva man bør gjøre i tillegg? Vi har jo fire hender... (Joda, en styrer knappen, så 3 da :) )

 

Også damer... Siden dere fikset dette for meg er det BARE å skryte av andre ting også!

 

PS.: Jeg vil gjerne ha en trekant med to damer, men sliter med å finne de rette argumentene... *megaglis*

 

PPS.: Elsker deg fortsatt kjære! Og du er vakker og sexy nå, selv om du selv synes du er stor! (*hoho* også med den *brede* gangen!)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så bra at dere fortsatt utvikler sex livet deres da!! jeg liker å få et klaps i ny og ned jeg da år vi først har anal sex og sånn... men vi gjør ikker det så ofte det er spsielt og det skal fortsette å være det.

 

Jeg har desværre innge råd til deg ang tre kant med to damer. jeg har selv hatt tre kant med to gutter, men personlig har jeg ikke noe behov for å slike og kysse en jente.

 

Men det er det jo mange jenter som har, så ligg å prat litt løst og fast om fantasier som man har så kanskje du deler denne fantasien med henne??

 

Flott du synes hun er sexy!!

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...