Gå til innhold

Hva er det villeste


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

husker jeg telte en gang og kom opp i 15 diverse forskjellige ting som har blitt brukt i nødens stund..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde meg med en sofapute en gang. En gulrot i forrige uke. Prøvde å bruke en elektrisk tannbørste som vibrator (uten børsten, da). Det funka dårlig, forøvrig. Tror jeg burde få meg en dildo...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hm...i mine glade unge dager var det mye som ble prøvd; flaske, agurk, gulrot, stearinlys...og sikkert mer som jeg ikke husker. Men jeg fikk meg tilslutt en dildo og oppfinnsomheten sa stopp med den;o)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hehe!! Vet du hva! Typen min fortalte om en episode han og gutta hadde for mange år tilbake..Om ei dame i bilen dems, som ble sååå kåt at hun satt seg på girstanga:P hehe..Var det deg kanskje:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha. Hender jeg ser litt lengtende på gearstanga jeg og, men der går også grensen. hehe.. Har prøvd et par spiselige ting med passende form. :oP

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, utrolig festlig for jeg husker det gikk rykter om at vi fikk russebilen vår billig fordi en jente hadde satt seg på girstanga....... Var det deg kanskje??? Hmmm, kanskje det er vanligere enn man tror......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...