Gå til innhold

Er mange små ting god nok grunn til å gå fra??


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Hei!

Dette er første gang jeg legger inne et innlegg her, grunnen til at jeg gjør det er fordi jeg er usikker i forholdet mitt..

Vil gjerne jobbe med forholdet mitt og ønsker selvsagt at det skal fungere. Men etter utallige "forklare deg hvordan jeg ønsker å ha det" samtaler, ser det ikke ut å til å bli bedring. Jeg vet ikke om jeg bare er skikkelig bortskjemt eller om jeg forlanger for mye kjæresten min. Jeg vil vel karakterisere problemene våre ganske like alle andre sine prøblemer.. Husarbeid, barnepass, (sønn 6 mnd), fotball kamper etc etc..

 

I bunn og grunn føler jeg meg ikke respektert, verdsatt og prioritert.

Fotball er viktig for kjæresten min.. Nå er han på guttetur i London for å se to Tottenham kamper. Jeg sier at jeg ikke liker det, men jeg vil ikke være mammaen hans heller og kan ikke nekte han det.. Nå når vi snakker på tlf sier han at han skulle ønske at det var vi som var der og at han savner og elsker oss etc.. Men det er vel litt sent å komme med det nå.. Han har også en tendens til å sitte å spille poker på nett.. Jeg har også en gnagende følelse av at han skjuler noe for meg.. Men det er vanskelig å finne ut om han har vært utro eller ikke.. ( sjekker alt jeg kommer over, ikke funnet noe spes hittil, føles nesten som om jeg leter etter noe i håp om å finne noe så jeg har en grunn til å gå) Pradoksalt nok, føler jeg at jeg elsker han veldig høyt og skulle virkelig ønske at vi kunne vært en ordentlig familie som elsket å bare være sammen hele tiden. Er det urealistisk??

 

Han har selvsagt mange positive sider. Snill, morsom, kjekk, flink til å jobbe, pusser opp i leiligheten vår og glad i gutten vår..

 

Mitt spørsmål: Hvor ulykkelig/lykkelig bør man være i et forhold før man går??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...