Gå til innhold

Hvordan komme på "rett kjøl"...


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Vi har egentlig aldri hatt noe særlig 'sexliv', da jeg har slitt med lyst helt siden vi begynte å ha sex (vi var begge jomfruer da vi ble sammen for litt over 4år siden). Nå har vi ei datter på 9mnd og har sjelden/aldri sex. Jeg har null lyst, men som sagt hadde jeg ikke det før heller...

 

Men jeg vil jo ha lyst.. Huff, synes det er så trist :(.. Samboeren min har ingen problemer med sex og er stort sett klar for det når som helst. Vi kan også prate om det, men det begynner nesten bare å dø ut nå.. Det skjer jo nesten ingenting på den fronten lenger. Og han savner den delen av forholdet voldsomt.. Det gjør jo forsåvidt jeg også, men mangler lysten.

 

Kanskje noen har noen gode råd/tips å komme med? Jeg har nesten gitt opp.. Har noen andre vært i samme situasjon kanskje, og kommet seg utav det?

 

Er veldig takknemlig for seriøse svar,

og vil helst være

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er jo noe med at man må ha sex for å få lyst på mer. Kanskje ikke mannen din vet hvordan han skal tenne deg heller? Eller kanskje du ikke vet det helt selv eller. Jeg sliter med lyst i perioder fordi jeg ikke tør å si hvordan jeg vil ha det, men heller ligger å irriterer meg. Så det er et lite tips da. Ellers anbefaler jeg sex inspectors på tv3 mandag kl22.30 eller hot sex av Tracey Cox. Der får man noen tips.

 

En ting som gjør at jeg får lyst er å lese rundt omkring på nett om sex, hva andre gjør ogsånn. Da åpner mulighetene seg.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ganske riktig det du sier der med at hverken han eller jeg vet hvordan jeg blir tent... Hmm, det er et litt ømt tema pga at jeg er litt sjenert på det området der.

 

Sitter fatisk å ser på Sex Inspectors nå, å det paret der var jo i skremmende lik situasjon som oss... Så jeg takker masse for svar, og råd! :)

 

Kom gjerne med flere tips andre også, det kommer veldig godt med..

 

HI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...