Gå til innhold

råd til skilpadder?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

når mannen min kritiserer meg, slenger med kjeften , eller annet negativt, blir jeg så ulykkelig at jeg knapt klarer å svare, jeg blir der inne i skallet mitt til stormen er over, det kan ta et par dager...hvor jeg er taus og innesluttet og kjenner meg helt knust, leker med tanken om selvmord, tenker at han hater meg osv..

 

Jeg vil ikke ha det slik, kunne ønske jeg var mer som han, bli sint, krangle og så bli ferdig med det.

 

Nå samler jeg opp masse ting jeg egentlig er sint for, uten at jeg får diskutert det, for når jeg har vært i skallet mitt et par dager, er jo temaet dødt når jeg kommer ut igjen..,

 

 

Hva skal jeg gjøre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vanskelig situasjon du kommer i, men du må prøve å få ut sinnet ditt NÅR det er der, det er nyttesløst å "gå på" et par dager etter at krangelen har lagt seg. Eller du kan forklare han hvordan du føler deg når han kritiserer deg, kanskje han forstår problemet hvis du tar det opp med han når dere begge er rolig?

 

Evnt bestem deg for at neste gang SKAL JEG ta igjen når han starter. Klarer du ikke det kan du søke hjelp på familievernkontoret, da kan dere begge få hjelp - han til å forstå hvorfor du IKKE reagerer, og du til å få hjelp med å reagere.

 

Skjønner godt du blir sliten, har selv en mann som er som deg - men han er begynt å åpne seg mere og "ta igjen" når vi krangler.

 

Ønsker deg masse lykke til, håper det ordner seg for dere to:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...