Gå til innhold

Hvor lenge holder kjærestene deres ut??


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

 

Når vi har samleie, går det for ham med EN gang nesten.. Holder ikke på 1 min engang.... Faktisk så har alle kjærestene mine vært sånn, og jeg nekter å tro at det er fordi jeg er spes deilig, hehe....

 

Er det normalt å ikke klare å holde seg lengre?? Er jo ltt kjedelig da....

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det kanjo høres litt kjedelig ut. JEg har en mann som har full kontroll hver gang. Han kan holde på så lenge jeg vil. Litt kjedelig det også....kanskje.....jeg prøver jo så ofte jeg kan å få han til å miste kontrollen.

 

PS! Han er en fantastisk elsker - snill og omtenksom og vi har noen fantastiske elskovsstunder.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10-15 min. aktivt kanskje, men så kan vi holde på lenger om vi veksler litt på hva vi gjør da. Synes det er helt greit jeg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er heldig, min holder ut ganske lenge. Men jeg merker jo at det går fortere for han når det går litt tid mellom hver gang vi har sex... Men det går jo an å variere for å dra det ut litt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det hørtes litt kjedelig ut...

Jeg har aldri tatt tiden, så jeg aner ikke hvor lenge, men jeg får alltid orgasme...

 

Er utrolig heldig med han der....absolutt beste av de jeg har vært sammen med...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo alt etter egentlig... Hvis jeg har bestemt meg for at jeg vil ha det skikkelig hardt og fort.. så er det jo klart at det går litt raskere for ham, en om vi skulle hatt en skikkelig elskovs akt...

Men jeg regner med at sånn til vanlig så kan han holde seg så å si hvor lenge han vil, men det mest "normale" for ham tror jeg er sånn 20 minutter, da det er da vi begge synes det er best å slutte av..;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det styrer han selv. Hav venter alltid til jeg har fått orgasme før han avslutter. Noen ganger er det herlig når det går fort, men noen ganger er det herlig å å holle på leeenge!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

han min holder ikke ut lenge, men kan gjerne komme mange ganger...uten at den blir slapp eller noenting... så jeg styrer helt det der selv :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

synes egentlig han virker litt egoistisk i senga jeg, han kunne jo variert med litt forskjellige ting, mange ting innen sex som er bra, trenger ikke bare være penetrering

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...