Gå til innhold

Barbert nedentil...??


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

 

Er det flertallet egentlig av oss kvinner som barberer oss nedentil?

Føler meg rimelig dust når jeg skal til gyn å sånn...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg varierer litt....

Men foretrekker å la det vokse litt før undersøkelser jeg, for at det skal se mer naturlig ut...

Men så har jeg ikke klart å unngå disse kvisene som følger etter barbering heller, trass i mangfoldige utprøvde råd, blir digre ekle greier ut av det....

Og det er så synd, for det føles så mye mer behagelig, og ikke minst hygienisk...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De fleste stusser vel hekken litt regelmessig. Jeg kjenner ingen som barberer seg helt glatt, men så er jeg og mine venninner mer 40 enn 20 år gamle.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg barberer meg hver gang jeg dusjer har litt hår på "berget" men elelr rimelig glatt, bekymrer ikke meg hverken hos gyn eller på føden. Sambo liker ikke de store hår mengdene kan du si

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja selvfølgelig. er ikke så mange år siden jeg begynte med det men nå får jeg helt panikk hvis det begynner å bli litt hår. Mannen min barberer seg også. Jeg fikk en helt annen følelse av å ha sex når jeg startet med å barbere meg. Alt føles mye nærmere og mye deiligere. Skjønner også mannen som syntes det er mye bedre å sleike meg nå som jeg er glatt istede for å få "hår i maten".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...