Gå til innhold

Januar: Lenge siden sist.


Snart mor til to

Anbefalte innlegg

Nå er det lenge siden sist jeg var her inne og tittet. Tiden det bare flyr av sted og om ikke så mange ukene så er vår lille gutt alt blitt 15 mnd.

Jonas vokser og er blitt en stor og aktiv liten gutt. Han ordner med alt mulig og skal i alle fall hjelpe storebror når han leker. Det er så kjekt å se hvor flott de to guttene mine leker sammen, storebror er så tålmodig, han forklarer og viser Jonas. Nå sist jeg tittet ut i stua bygde de med klosser - hørte at storebror forklarte at de måtte bygge først og så kunne han rive ned etter på. Ja, kom det fra Jonas... Så kjekt at. Tiden har gått så fort, jeg synes ikke det er lenge siden vi fikk vår lille gutt, men nå er han snart 15 mnd. Han spiser godt og har det bra. er ikke så glad i brød, men vi får ned litt og så lokker vi med litt frukt og så får vi inn noen biter til.... Håper at det endrer seg litt utover. Ikke noe hyggelig det å ikke få i han brød.

 

Ellers så har vi det bare fint her nede ved svenskegrensen, guttene har vært litt forkjølet i vinter, men det er vel slikt en må forvente.

 

Nå er det snart påske, vi skal på beitostølen og kose oss. Satser på flott ver og at påskeharen kommer på besøk. GOD PÅSKE TIL DERE ALLE FRA JONAS OG MAMMA'N.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, er det ikke fantastisk å se hvor store de blir så fort! Morsomt at Jonas og storebror leker så godt sammen, vi er så spente på hvordan Johannes kommer til å reagere til høsten når han får en lillesøster;-)

 

Heldigvis er det mange storebrødre fra før her som forguder ham og kommer til å overøse ham med oppmerksomhet.

 

Trivelig å høre fra deg, og fint at dere koser dere i hverdagen! God påske til dere også!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...