Gå til innhold

Jeg var helt knust da samboeren gikk fra meg


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Virkelig knust! Sov ikke, spiste ikke. Var sykelig opphengt i han. Stalket på sosiale media.

Som lyn fra klar himmel kom han hjem å fortalte han hadde funnet en ny. Flyttet rett inn til henne. Vi som hadde prøvd å få barn! Snakket om giftermål!

Jeg trodde aldri jeg skulle komme over han.

Men tiden gikk, og ting ble bedre.

 

Nå har det gått noen år. Jeg har ny samboer, vi har fått to barn. Jeg er tvers gjennom lykkelig.

 

Så plutselig i dag tikket det inn en melding. Han er skilt, barnløs og ulykkelig. Han har angret hver dag på valget han tok, sier han.

 

Og jeg som har drømt om å få denne meldingen, og når den faktisk kommer så kjenner jeg at jeg ikke bryr meg i det hele tatt. Ble verken glad på mine vegne eller lei på hans vegne. Er bare helt likegyldig.

Bør jeg svare han? Er det dårlig gjort å ignorere?

 

Anonymous poster hash: 8e383...502

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

La det ligge.

Det er et godt tegn for deg selv at du føler deg likegyldig - du har kommet deg videre og har skapt deg et lykkelig liv, ikke la dette pustet fra fortiden rokke ved noe av det. Det er ikke dårlig gjort å ignorere det - føler du at du skylder ham noe?



Anonymous poster hash: df1fb...9c9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Virkelig knust! Sov ikke, spiste ikke. Var sykelig opphengt i han. Stalket på sosiale media.

Som lyn fra klar himmel kom han hjem å fortalte han hadde funnet en ny. Flyttet rett inn til henne. Vi som hadde prøvd å få barn! Snakket om giftermål!

Jeg trodde aldri jeg skulle komme over han.

Men tiden gikk, og ting ble bedre.

 

Nå har det gått noen år. Jeg har ny samboer, vi har fått to barn. Jeg er tvers gjennom lykkelig.

 

Så plutselig i dag tikket det inn en melding. Han er skilt, barnløs og ulykkelig. Han har angret hver dag på valget han tok, sier han.

 

Og jeg som har drømt om å få denne meldingen, og når den faktisk kommer så kjenner jeg at jeg ikke bryr meg i det hele tatt. Ble verken glad på mine vegne eller lei på hans vegne. Er bare helt likegyldig.

Bør jeg svare han? Er det dårlig gjort å ignorere?

 

Anonymous poster hash: 8e383...502

Jeg ville ikke svart han.

Men om du føler du absolutt må, så ville jeg svart noe som dette:

 

Så trist at det ikke du ketose for deg og din kjære.

Men må bare si at jeg takker deg fra hele mitt hjerte for at du gjorde det du gjorde.

For hadde ikke du dratt fra meg da, ville ikke jeg funnet mannen i mitt liv.

 

Så tusen takk ❤

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei ikke dårlig gjort og ignorere en som svek deg på den måten, men mange ville nok ønsket å si et par velvalgte ord.

Går jo ann å si synd han angrer men, og egentlig gjorde han deg en tjeneste for du har aldri hatt det bedre. Og ønske han lykke til😊

 

Anonymous poster hash: 01169...f6b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Virkelig knust! Sov ikke, spiste ikke. Var sykelig opphengt i han. Stalket på sosiale media.

Som lyn fra klar himmel kom han hjem å fortalte han hadde funnet en ny. Flyttet rett inn til henne. Vi som hadde prøvd å få barn! Snakket om giftermål!

Jeg trodde aldri jeg skulle komme over han.

Men tiden gikk, og ting ble bedre.

 

Nå har det gått noen år. Jeg har ny samboer, vi har fått to barn. Jeg er tvers gjennom lykkelig.

 

Så plutselig i dag tikket det inn en melding. Han er skilt, barnløs og ulykkelig. Han har angret hver dag på valget han tok, sier han.

 

Og jeg som har drømt om å få denne meldingen, og når den faktisk kommer så kjenner jeg at jeg ikke bryr meg i det hele tatt. Ble verken glad på mine vegne eller lei på hans vegne. Er bare helt likegyldig.

Bør jeg svare han? Er det dårlig gjort å ignorere?

 

Anonymous poster hash: 8e383...502

Ignorer. Det er dårlig gjort av ham å sende den.

 

Anonymous poster hash: 7d9d7...c29

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Enig med de andre. La det ligge. Det er muligheter for at han er en av de som ser på all kontakt som god kontakt, og dermed risikerer du at han ikke slutter å ta kontakt med deg.

 

Men om du likevel svarer ham, eller treffer ham tilfeldig, si at det er synd han føler som han gjør. Fortell ham at du har det veldig godt i forholdet med mannen din og at du håper din eks har lært av sine feil og har lært hva som er viktig i livet hans. Og så sier du bare at du ønsker ham lykke til videre i livet og håper han finner samme lykke som du har funnet i mannen din.



Anonymous poster hash: ac515...339
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner ikke hvorfor du ikke skal svare han. Da virker du jo bare bitter. Si det som det er. Du var knust og det han gjorde var skikkelig kjipt, men du har gått videre, har det supert, og ønsker ikke noe kontakt.

 

Anonymous poster hash: e146a...ee0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig med de som sier du bør svare. Vis litt medmenneskelighet, om ikke annet. Han har sikkert ubearbeidede følelser, kjenner på anger først nå. Bare vis at du har det bra, og vær tydelig på at dere begge har det best med nye partnere. Ønsk han lykke og gi slipp.

 

Anonymous poster hash: adda5...f67

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner ikke hvorfor du ikke skal svare han.

 

Anonymous poster hash: e146a...ee0

Fordi han ikke skriver for hennes skyld. Han skriver for sin egen.

 

Anonymous poster hash: 7d9d7...c29

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig med de som sier du bør svare. Vis litt medmenneskelighet, om ikke annet. Han har sikkert ubearbeidede følelser, kjenner på anger først nå. Bare vis at du har det bra, og vær tydelig på at dere begge har det best med nye partnere. Ønsk han lykke og gi slipp.

 

Anonymous poster hash: adda5...f67

Enig med deg

 

Anonymous poster hash: 3311f...610

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde svart høflig og avsluttet med noe som gjør at han forstår du ikke vil ha kontakt noe mer.

 

Ser ikke poenget med å ikke svare. Du kan da være avvisende i en høflig tone.

 

Anonymous poster hash: 04ee1...4ec

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror jeg ville svart i din situasjon fordi du er 100 % ferdig med ham. Hadde du hatt snev av følelser, ville jeg rådet deg til å slette meldingen med en gang.

Ville sagt: Leit å høre at det ikke er bra med deg. I blant tar man dårlige valg. Jeg var knust da du tok ditt, men ned tiden ble smerten borte. Nå er jeg på et veldig godt sted i livet, og har funnet kjærligheten med ny mann som gjør meg veldig lykkelig. Jeg tror og håper lykken finnes der ute for deg også. Ønsker deg lykke til og alt godt :-)

 

Anonymous poster hash: abb8a...256

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ville skrevet:

Så trist at du har det sånn. Vil ikke unne noen å føle dette. Håper det ordner seg for deg. Lykke til i fremtiden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde svart!

 

"Kjipt at du angrer. Jeg var ljempelei meg lenge etter at du dro. Trodde jeg aldri kunne finne noen bedre enn deg. Jeg tok feil. Jeg fant en som er bedre og at du er ulykkelig er ditt problem. Lykke til videre!"

 

Anonymous poster hash: b2876...875

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville svart, han er tydeligvis på et veldig dårlig sted i livet, ser tilbake og angrer på valg han har tatt. Han synes synd på seg selv og virker desperat. 

 

Ville ikke vært slem, men likevel helt tydelig på at jeg ikke ønsker kontakt.

 

"Hei. Dette var ingen hyggelig melding å få, selv om du knuste meg da du gikk fra meg på den måten du gjorde den gangen ønsker jeg deg ikke vondt. Jeg kom over den kjærlighetssorgen du påførte meg og har det veldig bra nå, det regner jeg med du respekterer og derfor holder deg unna. Ønsker deg lykke til videre, du finner nok lykken du også. Vennligst ikke ta kontakt med meg igjen. Mvh Ida Marie"



Anonymous poster hash: 16b67...d6d
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra at dette kom nå som du er over han!

Ikke svar og kos deg med det livet du har fått 💗

Karma is a bitch ;)

 

Anonymous poster hash: 3461a...2c2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville ikke svart hvor mye han knuste deg. Hvis jeg hadde svart hadde jeg svart noe helt overfladisk og ikke noe som gikk på følelser for flere år siden.

 

Anonymous poster hash: dce61...b5e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor i alle dager skal du gnage om at han knuste deg for flere år siden slik mange foreslår? Håper for din del at du har lagt det bak deg, virker bare bittert å rippe opp i det igjen.

 

Anonymous poster hash: 29c88...a6f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror jeg ville svart i din situasjon fordi du er 100 % ferdig med ham. Hadde du hatt snev av følelser, ville jeg rådet deg til å slette meldingen med en gang.

Ville sagt: Leit å høre at det ikke er bra med deg. I blant tar man dårlige valg. Jeg var knust da du tok ditt, men ned tiden ble smerten borte. Nå er jeg på et veldig godt sted i livet, og har funnet kjærligheten med ny mann som gjør meg veldig lykkelig. Jeg tror og håper lykken finnes der ute for deg også. Ønsker deg lykke til og alt godt :-)

 

Anonymous poster hash: abb8a...256

Synes dette var et godt svar. Ville styrt unna forslagene med bitter undertone du har fått

 

Anonymous poster hash: 324fb...4d2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes dette var et godt svar. Ville styrt unna forslagene med bitter undertone du har fått

 

Anonymous poster hash: 324fb...4d2

Veldig enig! Svar med bitchy eller bitter undertone er helt unødvenig og umodent. Svar ordentlig og ærlig. Svaret ditt bør reflektere den du er som person, ikke stå i stil til det denne mannen gjorde mot deg.

 

Anonymous poster hash: 91a88...b90

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville svart og på en hyggelig, men avvisende måte.

"Det var trist å høre at du er alene og ikke har det bra. Jeg er lykkelig gift og har en god familie så jeg har ikke noe ønske om å gjenoppta kontakten. Jeg håper du finner noen du også. Hilsen XXX"

 

Anonymous poster hash: 0578a...993

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Uff, det var leit for deg. Men tro meg, det går over fortere enn du aner!"

Litt trøst og litt "du er en idiot" 😁

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...